Gå til innhold

Vurderer et utenomekteskapelig eventyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 21.51):

Hvorfor skal du vente til barna er blitt 18?

Anonymkode: 

 

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 21.51):

Hvorfor skal du vente til barna er blitt 18?

Anonymkode: bf974...a97

Fordi det er færre offentlige innstanser å forholde seg til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det høres trist ut.
På en måte så har dere mistet intimiteten og kjærligheten og begjæret som følge av hennes avvisning og dere begges eventyr på si.
Det høres trist ut å leve slik rett og slett men iallfall kan ungene ha et hjem med mor og far i huset skjønt de skjønner nok at noe ikke er som det er mellom andre mammaer og pappaer..
Iallfall har de stabilt og det er jo godt og ikke krangler dere eller noe så de trenger ikke være redde iallfall..
Trist vending et forhold kan ta.

Anonymkode: b57b5...1d2

Der var selvfølgelig ikke det vi så for oss da vi ble sammen eller det vi hadde da, men livet har fart med oss og vi takler det på en rolig måte og barna slipper å være flaue over at vi har sex😊

Jeg oppfatter det ikke som trist heller, men det kan jo være jeg har vendt meg til det. Og det har vært rolig og greit etter hun sluttet å gå bak ryggen på meg og jeg kunne ha elskerinne om jeg ønsket. Det har jo vart en 6- 7 år kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere som er utro blir ferska og ender opp ensomme til den dagen dere er så gamle at dere svinner hen 😊 

Anonymkode: 6ba43...53d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (På 29.7.2021 den 22.56):

Nå er vi vel mer roomates eller familien as enn kjærester. Det er ikke noe bitterhet eller krangling om dette, men jeg regner med å skille meg da barna har blitt 18. Så da blir det noen år til uten sex i ekteskapet om det ikke blir en elskerinne til da.

Har du snakket med din kone om dette slik at hun er forberedt på det?

Anonymkode: 71dc2...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du snakket med din kone om dette slik at hun er forberedt på det?

Anonymkode: 71dc2...554

Ja, og det er flere år til så det er god tid til å forberede seg, jeg må vel også forberede meg, regner med at det skal gå pyntelig for seg, men en vet jo aldri når det omsider blir realiteter av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (På 1.8.2021 den 0.42):

Fordi det er færre offentlige innstanser å forholde seg til.

Med andre ord.  Du er livredd for og bli bidragspliktig 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimse83 skrev (7 minutter siden):

Med andre ord.  Du er livredd for og bli bidragspliktig 😂

Nei ikke direkte, men NAV er en av organisasjonene og de vil vel ofte ha med bidrag å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 15.26):

Jeg har noe erfaring. Er kvinne selv. Det funker fint. Men husk å registrere Hvor ofte du tar insj til sex med din mann før du starter. Du kommer til å få mer lyst på din mann etter utroskap, så om du er redd han merker noe, vær lik deg selv..

 

Det kan jeg skrive under på 🤣

Anonymkode: 57594...858

Samme her. Hvorfor er det slik tro? Blitt helt sexgal. 

Anonymkode: 3935a...10c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Samme her. Hvorfor er det slik tro? Blitt helt sexgal. 

Anonymkode: 3935a...10c

Mange blir nok dømt for å være sexgal ja, men vi glemmer ofte at vi stammer fra naturen og er pattedyr. Nesten enhver dyreart parrer seg med ulike makkere for hvert år. Men hvis vi ikke har hatt religion har vi levd som dyr, og utroskapen har aldri vært noe tema. Vi mennesker er noen hårsåre skapninger egentlig, og hva er det egentlig som er så galt med utroskap.

De som blir forbannet på det, klarer jo ikke å gi kjærlighet og sex engang. Er de så mye bedre enn de som er utro? Poff! de er faktisk værre, for det er egentlig noe de selv kan for... Jeg får ikke respekt av noen som ikke respekterer sin egen make. Utroskap er kommet for å bli, så lenge vi ikke klarer å ta vare på hverandre. Er du selv i faresonen for å bli utsatt for utroskap... så gjør heller noe med det før det er forseint🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utroskap =å såre sin kjære 

Anonymkode: 96f08...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Bamseklemmer said:

Mange blir nok dømt for å være sexgal ja, men vi glemmer ofte at vi stammer fra naturen og er pattedyr. Nesten enhver dyreart parrer seg med ulike makkere for hvert år. Men hvis vi ikke har hatt religion har vi levd som dyr, og utroskapen har aldri vært noe tema. Vi mennesker er noen hårsåre skapninger egentlig, og hva er det egentlig som er så galt med utroskap.

De som blir forbannet på det, klarer jo ikke å gi kjærlighet og sex engang. Er de så mye bedre enn de som er utro? Poff! de er faktisk værre, for det er egentlig noe de selv kan for... Jeg får ikke respekt av noen som ikke respekterer sin egen make. Utroskap er kommet for å bli, så lenge vi ikke klarer å ta vare på hverandre. Er du selv i faresonen for å bli utsatt for utroskap... så gjør heller noe med det før det er forseint🙄

Noen arter aper er monogame, noen ikke. Mennesker er noe midt imellom der monogami gjelder de fleste mesteparten av tiden, med avvik av og til hos mange. Slik som nærmeste slekt, sjimpansene.

Hippiene i Usa "utforsket" mer systematisk utroskap i kollektivboliger med mange voksne og trodde virkelig at de skulle klare seg uten at "gammeldags" sjalusi skulle oppstå. Det var en illusjon og holdt bare i kortere perioder.

Skal litt til å overkomme millioner av år med evolusjon samme hvor kunstig og "moderne" vi overtaler oss selv til å tenke.

Endret av Charlie Amberson
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charlie Amberson skrev (13 minutter siden):

Skal litt til å overkomme millioner av år med evolusjon samme hvor kunstig og "moderne" vi overtaler oss selv til å tenke.

Skal vel ikke så langt tilbake... Petter Dass og andre prester var jo kjent for å besøke fiskekonene, mens mennene var på fiske i lofoten. Og fiskerne var ikke noe snauere, det var ikke utroskap hvis de var syv naust bortenfor hjemmet... Men vi kan ikke la rødvin, natur og evolusjon skylda for utroskap... Føler man seg ikke elsket er det faktisk ikke så greit🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift kvinne, og har hatt noen eventyr utenfor ekteskapet. Mitt første og største råd er: VÆR SMART. Jeg har klart å skjule absolutt alt jeg har gjort, men jeg vet at mange andre driter seg ut. Hadde blant annet en gift elsker over flere år, og han ble NESTEN tatt på fersken gang på gang. Intelligent fyr med høy utdannelse, men som gjorde noen små tabber som kunne veltet hele lasset. 

For det første: vær der du sier du skal være. Reiser du utenbys, så vær ærlig på hvilken by du er i. Sier du at du skal på fjellet, så vær på fjellet. For dette må du vite: en løgn glemmes etter en stund, mens en sannhet huskes. 

For det andre: pass på å ikke bli tracket. Har bilen eller mobilen din tracking? Da må du i hvertfall være nøye på at du er der du sier du skal være. 

For det tredje: følelser oppstår. Fra den ene eller den andre eller fra begges side. Men husk på dette: dersom elskeren hadde blitt din mann, hadde han sannsynligvis vært mindre spennende. Og også han hadde hatt feil og mangler du først hadde sett etter å ha bodd sammen med ham. 

For det fjerde: ikke fortell en sjel om hva du gjør. Selv din nærmeste venninne kan finne på å fortelle noe. Hold alt alltid for deg selv. Alltid. 

Og for det femte: ikke skjul mobilen. Ikke hold fast i den overalt, men la den slenge litt rundt. Ikke bruk apper, men hold deg til internettsider og inkognitomodus. 

Så en siste ting jeg må si: for min del fikk jeg oppleve en del ting jeg hadde fantasert om, og jeg er glad jeg fikk oppleve dem. Men det kostet. Jeg måtte finne alibi og løgner og dekkhistorier for alt. Jeg måtte takle og håndtere menn som fikk følelser for meg, og motsatt, og det uten å kunne dele det med venninner. Jeg har stått i brudd men noen jeg har vært glad i, uten å kunne vise sorg på hjemmebane. 

Og heeelt til sist: single menn er faktisk de mest kompliserte. Ender alltid opp med at de vil ha noe mer. Gifte menn er enklere mtp at også de sannsynligvis vil forbli i ekteskapet sitt.

Anonymkode: 51081...172

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (8 timer siden):

Nei ikke direkte, men NAV er en av organisasjonene og de vil vel ofte ha med bidrag å gjøre.

Man må betale bidrag til barnet er ferdig med VGs. Det er man vel ferdig med når man er ca 20 år. 

Anonymkode: 10d92...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bos43 skrev (13 minutter siden):

Mange kan gi kjærlighet - virkelig kjærlighet, og gjør det ofte, selv om det ikke blir noe sex. Grunnen kan være sykdom eller en defekt som ikke kan rettes.

Hold tunga rett i munnen og tenk med det store hodet! Mye «tullprat» man må lese!

Hvis du virkelig skal bruke hodet, må du heller se på utroskap og analisere for hvert enkelt tilfelle. Utroskap kan ikke taes under samme kam, fordi det er veldig inividuelt hvorfor utroskapen oppstår... Det blir mye tullprat når man ikke øyner å se ting fra begge sider, det er sant. Jeg er selv blitt bedratt, men det er min egen feil at jeg ikke var våken nok, jeg burde ha støttet hennes utroskap...

Å være trofast betyr egentlig at man ikke skal gjøre ting den andre parten liker, men hva svekkes når ikke kjærlighet blir gitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg vet, er at utroskap som regel blir oppdaget. Og da bryter helvetet løst. Spesielt når utroskapen er planlagt og helt bevisst. 
Takler man å bli demonisert som følge av handlingene sine - og dermed miste all rett til forståelse fra alle bekjente og familie. Kjør på! 
 

Eventuelt er det mulig å snakke med partneren sin, fortelle problemet, kanskje komme til en enighet - eller ikke. Men da har man prøvd, og man har gitt den andre parten en reell mulighet til selvbestemmelse. 
Mennesker som blir tvunget inn i en offerrolle (man blir ofte sett på som et offer når man blir bedratt) er jævlig vanskelige å håndtere - mennesker som får et valg er betraktelig enklere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 16.07):

Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds.
 

PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅

Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? 
 

Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette».

Anonymkode: ad778...87e

Har du ikke kommet i gang enda 🤣

Anonymkode: 57594...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 16.07):

Gift dame ønsker virkelighetsflukt i form av uforpliktende og «ubetydelig» sex utenbygds.
 

PS ikke kontaktannonse, har nok av kanaler å finne kandidat 😅

Kan erfarne personer si noe om hva dere fikk igjen for dette på godt og vondt? 
 

Ingen moralisering takk - er stor jente og vet hva som er «det rette».

Anonymkode: ad778...87e

Har praktisert utroskap on-og-off i 15 år med nåværende partner. Jeg får svært lite utbytte og nytte av å ha en one night. De jeg treffer leker jeg med i to til tre måneder før jeg avslutter lek med. Årsaken til at jeg avslutter så tidlig er for at det ikke skal bli et for sterkt emosjonelt bånd. De jeg treffer er utelukkende i forhold, dette for å begrense sannsynligheten for at de skal røpe det til min partner. 

Det er etter mitt skjønn og erfaring en fin måte å ventilere på hvis situasjonen i hjemmet er ganske traust, mens men har behovet for å kjenne på suget etter noe annet enn bare en pliktmisjonær i uken. 

De moralistene får bare holde på, de går i mot dette fordi de er så redd for at de deres egen partner synes seksuallivet deres er kjedelig og kanskje er utro selv. I stedet for å bidra til et herlig sexliv, ta initiativ, utforske fantasier m.m. så velger de heller å snakke ned de som er utro. 

Anonymkode: 75cf7...e4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...