EllaSays Skrevet 9. februar #81 Skrevet 9. februar Purple Diamond skrev (7 timer siden): Tittet innom snapen hennes, en stund siden sist. Hva har skjedd nå? Hun skriver om ny vei, gått på en smell osv. Har hun ikke gjort det mange ganger før? Føler stadig hun dreiv å fant seg selv osv. Hva er nytt? Det minnet meg på hvorfor jeg sluttet å følge. Samme her! Aner ikke hva som har skjedd, men allikevel føles det som reprise. 3
enkefru Skrevet 9. februar #82 Skrevet 9. februar En stund siden jeg har sett henne på snap og måtte inn og se… ny smell høres det ut som ja. Pussig hvordan det skjer gang på gang. Virket jo som hun var på et godt sted i livet nå (denne gangen også) 1
EllaSays Skrevet 9. februar #83 Skrevet 9. februar enkefru skrev (1 time siden): En stund siden jeg har sett henne på snap og måtte inn og se… ny smell høres det ut som ja. Pussig hvordan det skjer gang på gang. Virket jo som hun var på et godt sted i livet nå (denne gangen også) Veldig enig! Grunnen til at jeg sluttet å følge henne var alle kursene med skråsikker løsning på alle mulige problemer. Samtidig dukker det opp sånne smeller, og når hun er nede skal hun være helt off, for hennes daler er så mye dypere enn alle andres.. Når hun er oppe, da vet hun hva ALLE trenger, de skal bare gjøre det samme som henne. Ble veldig falskt for meg. Likte henne godt i starten, men hun mister liksom troverdighet. 8 1
Purple Diamond Skrevet 9. februar #84 Skrevet 9. februar Enig med dere. Det er selvfølgelig lov å gå på smeller, det gjør vi vel alle i løpet av livet. Men såå ofte, det synes jeg er spesielt. Da tenker jeg det er ting hun bør ta tak i på en annen måte, finne andre løsninger osv. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå