Gå til innhold

Anette Marie Antonsen


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gjest BethD

Noen som følger med på henne? 

Fulgte med på henne før, avfulgte da det ble for mye snakk om «TeamJegLiker» men så kom jeg over henne igjen nettopp og hun har gitt opp alt og skal flytte til Bali med datteren😳

Alt var ordnet og bestilt så kommer hun seg ikke avgårde alikevel pga en detalj ang innreise som hun har oversett!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulleruska
BethD skrev (3 timer siden):

Noen som følger med på henne? 

Fulgte med på henne før, avfulgte da det ble for mye snakk om «TeamJegLiker» men så kom jeg over henne igjen nettopp og hun har gitt opp alt og skal flytte til Bali med datteren😳

Alt var ordnet og bestilt så kommer hun seg ikke avgårde alikevel pga en detalj ang innreise som hun har oversett!?

 

Har du hørt om korona og nedstenging av landet? De hadde ikke visa som behøvdes for å komme inn, nå som situasjonen er som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Tulleruska skrev (59 minutter siden):

Har du hørt om korona og nedstenging av landet? De hadde ikke visa som behøvdes for å komme inn, nå som situasjonen er som den er.

Øøøøh nei aldri hørt om det,hva er korona?? 🤪🤪🤪🤪🤪

 

 

 

🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å planlegge noe sånt midt i en pandemi.. rimelig risikabelt spør du meg. Hun skal jo ha med datteren og; hadde vært mer ansvarlig å drøye det til neste år spør du meg🙄

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Amber skrev (34 minutter siden):

Å planlegge noe sånt midt i en pandemi.. rimelig risikabelt spør du meg. Hun skal jo ha med datteren og; hadde vært mer ansvarlig å drøye det til neste år spør du meg🙄

Ganske enig med deg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun bare flytte med datteren da? Det er vel en barnefar inne i bildet?

Lenge siden jeg fulgte med hun også så vet ikke om det har skjedd noe der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
femme_pilot skrev (20 minutter siden):

Men kan hun bare flytte med datteren da? Det er vel en barnefar inne i bildet?

Lenge siden jeg fulgte med hun også så vet ikke om det har skjedd noe der. 

Ikke jeg heller men regner med at faren har gitt grønt lys for det… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

femme_pilot skrev (32 minutter siden):

Men kan hun bare flytte med datteren da? Det er vel en barnefar inne i bildet?

Lenge siden jeg fulgte med hun også så vet ikke om det har skjedd noe der. 

Barnefaren har gitt grønt lys av hva hun har skrevet. 

Han skulle besøke de der innimellom også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Marie er en av mine aller største favorittinfluencere. Hun er jordnær, ekte og ærlig. Jeg liker verdiene hun står for. 

Jeg har fulgt Anette Marie i denne prosessen og barnefar har gitt grønt lys for at datteren skull få reise til Bali å gå på internasjonal skole.  Han så det som god trening for engelsken til datteren å gå på internasjonal skole ett år. Tenk for en erfaring. 

Ikke noe unormalt å reise til utlandet ett år. To uker siden reiste et vennepar med sine 3 barn for å jobbe som misjonærer til Afrika selv om det er korona. 

Maks uflaks for Anette Marie. Nå hadde Anette Marie korona i fjor vår og hun var rimelig dårlig av det. Som jeg fulgte med fikk hun vaksinen for noen uker siden. 

Håper de får sjansen til å reise så fort koronaen tillater det. 

 

Endret av Heartgirl
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Heartgirl skrev (12 minutter siden):

Anette Marie er en av mine aller største favorittinfluencere. Hun er jordnær, ekte og ærlig. Jeg liker verdiene hun står for. 

Jeg har fulgt Anette Marie i denne prosessen og barnefar har gitt grønt lys for at datteren skull få reise til Bali å gå på internasjonal skole.  Han så det som god trening for engelsken til datteren å gå på internasjonal skole ett år. Tenk for en erfaring. 

Ikke noe unormalt å reise til utlandet ett år. To uker siden reiste et vennepar med sine 3 barn for å jobbe som misjonærer til Afrika selv om det er korona. 

Maks uflaks for Anette Marie. Nå hadde Anette Marie korona i fjor vår og hun var rimelig dårlig av det. Som jeg fulgte med fikk hun vaksinen for noen uker siden. 

Håper de får sjansen til å reise så fort koronaen tillater det. 

 

Ja for all del, må jo være fantastisk for alle parter! 
Jeg hadde aldri turt 😮💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 minutt siden):

Ja for all del, må jo være fantastisk for alle parter! 
Jeg hadde aldri turt 😮💨

Jeg skulle ønske jeg hadde turt å gjøre det selv men der er jeg for redd og feig av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Heartgirl skrev (51 minutter siden):

Jeg skulle ønske jeg hadde turt å gjøre det selv men der er jeg for redd og feig av meg. 

Jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å booke nyfødtfotografering med henne under en lockdown. Da jeg spurte hvilke corona-tiltak hun tok (med en nyfødt var jeg ganske nervøs) svarte hun (hyggelig riktig nok) at hun ikke tok noen. Hun spritet hendene, men «det var ikke så veldig mye hun fikk gjort». Hele holdningen skremte meg langt vekk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilie2019 skrev (12 minutter siden):

Holdt på å booke nyfødtfotografering med henne under en lockdown. Da jeg spurte hvilke corona-tiltak hun tok (med en nyfødt var jeg ganske nervøs) svarte hun (hyggelig riktig nok) at hun ikke tok noen. Hun spritet hendene, men «det var ikke så veldig mye hun fikk gjort». Hele holdningen skremte meg langt vekk. 

Hun var jo syk med korona rundt påsketider i 2020 og var nokså syk. Når hun har hatt korona har hun jo antistoffene i seg. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Hun var jo syk med korona rundt påsketider i 2020 og var nokså syk. Når hun har hatt korona har hun jo antistoffene i seg. 

Man skal jo fremdeles ha Korona-tiltak med kunder. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om frøken virre-virre-vapp, finner seg selv nå når hun får reist… eventuelt landet, får håpe det. Det er jammen på tide

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (14 timer siden):

Hun var jo syk med korona rundt påsketider i 2020 og var nokså syk. Når hun har hatt korona har hun jo antistoffene i seg. 

Hun kan fremdeles bære smitte

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (2 timer siden):

Mon tro om frøken virre-virre-vapp, finner seg selv nå når hun får reist… eventuelt landet, får håpe det. Det er jammen på tide

Håper de får reist jeg også for både hun og datteren har sett fram til det. Jeg gleder meg til å følge henne på some og oppdateringer fra Bali når de kommer dit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 30.7.2021 den 16.47):

Ja for all del, må jo være fantastisk for alle parter! 
Jeg hadde aldri turt 😮💨

Bali er fantastisk! Skjønner henne veldig godt☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun har vaksinert datteren sin etter vaksineprogrammet nå da, siden de skal bo i utlandet. 

Ellers fint at hun har tatt Korona-vaksinen, tross sin skepsis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...