Gå til innhold

Anette Marie Antonsen


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det fantastisk å bo i et annet land et år, selv med barn. Lærerikt er det også.

Bare ikke under en pandemi… Da begynner jeg å lure litt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BunnyChester skrev (2 timer siden):

Håper hun har vaksinert datteren sin etter vaksineprogrammet nå da, siden de skal bo i utlandet. 

Ellers fint at hun har tatt Korona-vaksinen, tross sin skepsis. 

Jeg så på snappen for noen uker siden at både hun og datteren hadde tatt de nødvendige vaksinene inkludert koronavaksinen. Siden Anette Marie hadde hatt korona tror jeg hun trengte bare koronasprøyte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (7 timer siden):

Håper hun har vaksinert datteren sin etter vaksineprogrammet nå da, siden de skal bo i utlandet. 

Ellers fint at hun har tatt Korona-vaksinen, tross sin skepsis. 

Hun har tatt de nødvendige vaksinene for å kunne reise...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Jeg så på snappen for noen uker siden at både hun og datteren hadde tatt de nødvendige vaksinene inkludert koronavaksinen. Siden Anette Marie hadde hatt korona tror jeg hun trengte bare koronasprøyte. 

De tok hepatitt vaksine blant annet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (7 minutter siden):

De tok hepatitt vaksine blant annet 

Vi får sende dem gode og varme tanker slik at de får reist ut så snart de åpner landet igjen. Det blir moro å følge reisen deres på snappen og insta. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (5 timer siden):

Hun har tatt de nødvendige vaksinene for å kunne reise...

Og kun de? Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BunnyChester skrev (8 minutter siden):

Og kun de? Jaja. 

Som jeg forstod det på snappen hun la ut så tok hun koronavakine også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (57 minutter siden):

Og kun de? Jaja. 

Utover vanlig vaksinasjonsprogram, så er det noen vaksiner man bør ha for å reise til Asia. Det er i tillegg noen vaksiner man bør fylle på. Hva er problemet? Har selv reist masse i Asia. Det er ikke mer hokus pokus enn det. Reiseklinikken i Oslo er gode på dette. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (18 minutter siden):

Utover vanlig vaksinasjonsprogram, så er det noen vaksiner man bør ha for å reise til Asia. Det er i tillegg noen vaksiner man bør fylle på. Hva er problemet? Har selv reist masse i Asia. Det er ikke mer hokus pokus enn det. Reiseklinikken i Oslo er gode på dette. 

Spørsmålet mitt var i hovedsak om hun har fulgt vaksineprogrammet ift barnet sitt. Hun har ganske sterkt i mot vaksiner tidligere, derfor lurte jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (16 minutter siden):

Spørsmålet mitt var i hovedsak om hun har fulgt vaksineprogrammet ift barnet sitt. Hun har ganske sterkt i mot vaksiner tidligere, derfor lurte jeg. 

Da får du sende henne en mld og spørre? Regner med hun har det ettersom de reiser sånn. Man kan være i mot ting eller skeptisk, selvom man gjennomfører det. Ingen setter seg på fly til Asia uten nødvendige vaksiner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (14 timer siden):

Spørsmålet mitt var i hovedsak om hun har fulgt vaksineprogrammet ift barnet sitt. Hun har ganske sterkt i mot vaksiner tidligere, derfor lurte jeg. 

Hvorfor er det så nøye for deg å vite? Du får spørre henne selv.

Når man skal flytte til en nytt land som det hun og datteren skal er det noen vaksiner de bar må ta uansett vaksinemotstander eller ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne også før. Så ble det så mye team jeg liker og matvaner og diverse svevende og merkelig og jeg følte at hun ville at alle skulle følge hennes vei, for den var så riktig. 

Har hun solgt leiligheten for å flytte til Bali? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (7 minutter siden):

Fulgte henne også før. Så ble det så mye team jeg liker og matvaner og diverse svevende og merkelig og jeg følte at hun ville at alle skulle følge hennes vei, for den var så riktig. 

Har hun solgt leiligheten for å flytte til Bali? 

Hun hr leid den ut ett år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om de får reist snart. Ser det ikke er noe info på når de tenker å åpne grensene igjen for utlendinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 29.7.2021 den 12.30):

Noen som følger med på henne? 

Fulgte med på henne før, avfulgte da det ble for mye snakk om «TeamJegLiker» men så kom jeg over henne igjen nettopp og hun har gitt opp alt og skal flytte til Bali med datteren😳

Alt var ordnet og bestilt så kommer hun seg ikke avgårde alikevel pga en detalj ang innreise som hun har oversett!?

 

Hun var en av de første jeg fulgte bloggen til, fra før hun ble gravid. Fulgte henne og glamourvenninnene hennes på den tiden. Etterhvert ble det jo barn og slutt med barnefaren og diverse opp- og nedturer i kjærlighetslivet. Så begynte hun til slutt i fast jobb og sluttet å blogge. Likte henne jeg 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Kom plutselig innpå Anette  Marie på Instagram, overrasket over livet hun lever på Bali. Hvordan finansierer hun det? Og har hun sagt noe om den kraftige nedgangen i standard fra første leilighet på Bali til den hun bor i nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (6 timer siden):

Kom plutselig innpå Anette  Marie på Instagram, overrasket over livet hun lever på Bali. Hvordan finansierer hun det? Og har hun sagt noe om den kraftige nedgangen i standard fra første leilighet på Bali til den hun bor i nå? 

Ikke som jeg har fått med meg. 

Men hun finansierer det vel med de motivasjons-kursene hun har og team jeg liker? Jeg synes det er ganske teit å melde seg på et kurs om motivasjon og sånn med en som har flyttet til et annet land for et år som eneste "utdanning" :ler:  Skjønner ikke helt hva hun skal kunne gi en kursdeltaker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (6 timer siden):

Kom plutselig innpå Anette  Marie på Instagram, overrasket over livet hun lever på Bali. Hvordan finansierer hun det? Og har hun sagt noe om den kraftige nedgangen i standard fra første leilighet på Bali til den hun bor i nå? 

Jeg har ikke fulgt med på henne i det siste, har ikke Instagram men fulgte bloggen. Hun har vel kanskje solgt eller leid ut leiligheten sin hjemme? Bo- og levekostnadene er sikkert ikke så høye på Bali. Hun har med datteren forsto jeg og da får hun sikkert noe fra barnefaren også. Hun er ganske eventyrlysten og får nok til det hun vil? Synes det høres flott ut og bo der med datteren for en periode 😊

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke fulgt med på henne i det siste, har ikke Instagram men fulgte bloggen. Hun har vel kanskje solgt eller leid ut leiligheten sin hjemme? Bo- og levekostnadene er sikkert ikke så høye på Bali. Hun har med datteren forsto jeg og da får hun sikkert noe fra barnefaren også. Hun er ganske eventyrlysten og får nok til det hun vil? Synes det høres flott ut og bo der med datteren for en periode 😊

Jeg følger henne på snap fra Bali. 

Det hun har fortalt på snap har hun leid ut leiligheten sin. De flyttet fra en midlertidig leilighet de hadde til en annen. Den leiligheten var opptatt siden Anette Marie kom senere ned til Bali enn de hadde planlagt.

Barnefar var nettopp og besøkte dem på Bali. Anette Marie fortalte på snap at barnefar så det som en flott mulighet for datteren å gå på internasjonal skole for å bli bedre i engelsk. 

Hun er fotograf og liker å fotografere. Bildene hun har tatt tidligere er uttrykksfulle. 

Hun holder også et selvutviklingskurs og hun skriver på en bok.  

Er det noe hun tør er det å ta sjanser. Jeg hadde aldri turt. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...