Gå til innhold

Anette Marie Antonsen


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (11 minutter siden):

Jeg følger henne på snap fra Bali. 

Det hun har fortalt på snap har hun leid ut leiligheten sin. De flyttet fra en midlertidig leilighet de hadde til en annen. Den leiligheten var opptatt siden Anette Marie kom senere ned til Bali enn de hadde planlagt.

Barnefar var nettopp og besøkte dem på Bali. Anette Marie fortalte på snap at barnefar så det som en flott mulighet for datteren å gå på internasjonal skole for å bli bedre i engelsk. 

Hun er fotograf og liker å fotografere. Bildene hun har tatt tidligere er uttrykksfulle. 

Hun holder også et selvutviklingskurs og hun skriver på en bok.  

Er det noe hun tør er det å ta sjanser. Jeg hadde aldri turt. 

Tusen takk for info 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (12 timer siden):

Jeg følger henne på snap fra Bali. 

Det hun har fortalt på snap har hun leid ut leiligheten sin. De flyttet fra en midlertidig leilighet de hadde til en annen. Den leiligheten var opptatt siden Anette Marie kom senere ned til Bali enn de hadde planlagt.

Barnefar var nettopp og besøkte dem på Bali. Anette Marie fortalte på snap at barnefar så det som en flott mulighet for datteren å gå på internasjonal skole for å bli bedre i engelsk. 

Hun er fotograf og liker å fotografere. Bildene hun har tatt tidligere er uttrykksfulle. 

Hun holder også et selvutviklingskurs og hun skriver på en bok.  

Er det noe hun tør er det å ta sjanser. Jeg hadde aldri turt. 

Takk for info! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De motivasjonsgreiene hun driver med… så hun skrev litt om det tidligere. Hørtes mer ut som noe som en profesjonell coach/psykolog burde drive med.. håper hun har med seg noen fagfolk.. ellers synes jeg det blir rimelig useriøst🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (6 minutter siden):

De motivasjonsgreiene hun driver med… så hun skrev litt om det tidligere. Hørtes mer ut som noe som en profesjonell coach/psykolog burde drive med.. håper hun har med seg noen fagfolk.. ellers synes jeg det blir rimelig useriøst🤷‍♀️

Stusser også på det. Hvilken kompetanse innehar hun ettersom hun skal motivere og veilede folk i livet? Mitt inntrykk er at det hun har lært har hun lest i selvutviklingsbøker hun selv har plukket ut, og det gjør det hele veldig useriøst for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er problematisk at hun ikke merker noen av kursene sine med reklame. Hverken tmj eller Brave at heart. Har til og med en egen snap som reklamerer for førstnevnte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (På 4.2.2022 den 21.26):

De motivasjonsgreiene hun driver med… så hun skrev litt om det tidligere. Hørtes mer ut som noe som en profesjonell coach/psykolog burde drive med.. håper hun har med seg noen fagfolk.. ellers synes jeg det blir rimelig useriøst🤷‍♀️

Hvem som helst kan drive med motivasjonskurs så lenge de har deltatt i kurs selv. Det å være coach/veileder trenger kun ett eller flere kurs. 

Jeg har deltatt på yoga og instruktøren har deltatt på noen yogakurs og kan undervise i yoga. 

Jeg deltok selv i Brave at heart og vet at Anette Marie har kurs på dette. Kurset var noe av det beste jeg kunne ha valgt i min situasjon der og da. 

Når det gjelder Team Jeg Liker er Anette Marie utdannet PT, og da kan hun jobbe som coach. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marvelous skrev (På 4.2.2022 den 21.34):

Stusser også på det. Hvilken kompetanse innehar hun ettersom hun skal motivere og veilede folk i livet? Mitt inntrykk er at det hun har lært har hun lest i selvutviklingsbøker hun selv har plukket ut, og det gjør det hele veldig useriøst for meg.

Hun har deltatt i flere kurs i dette vet jeg for jeg deltok selv på Brave at heart kurs hos henne. 

Hvem som helst kan kurse andre så lenge de selv får faglig påfyll gjennom kurs.

Min yogainstruktør har flere kurs før hun begynte å undervise som privat yogalærer. 

Skal en undervise andre må en også lese seg opp på faglig kunnskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke ta noe kurs for å coache eller kurse andre, gitt at man velger en nisje som ikke har en beskyttet tittel. Hvem som helst kan kalle seg coach, men ikke hvem som helst kan kalle seg psykolog. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, håper ikke de gir fra seg den siste pysen riktig enda. Den er jo såå redd og har klart å knytte et sterkt bånd til både datteren og Anette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dessverre har jeg havnet borti noen av hennes snap'er den siste tiden. Har lagt merke til at hun tar vare på ett par katter og at hun skrev at de nok måtte få seg et dyr når de kom hjem.

Har ikke hun og datteren hatt flere dyr tidligere? De har jo aldri klart å ta skikkelig vare på de dyrene. Ingen av de har blitt særlig gamle. Hvor ble de av? Senest hybird-katten som skulle være så perfekt familiekatt.

Det skal ikke gå sport i å skaffe seg en katt. Virker korttenkt og lite rasjonelt av mor sjøl.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (5 timer siden):

Dessverre har jeg havnet borti noen av hennes snap'er den siste tiden. Har lagt merke til at hun tar vare på ett par katter og at hun skrev at de nok måtte få seg et dyr når de kom hjem.

Har ikke hun og datteren hatt flere dyr tidligere? De har jo aldri klart å ta skikkelig vare på de dyrene. Ingen av de har blitt særlig gamle. Hvor ble de av? Senest hybird-katten som skulle være så perfekt familiekatt.

Det skal ikke gå sport i å skaffe seg en katt. Virker korttenkt og lite rasjonelt av mor sjøl.

Hvordan kan du si at hun aldri kan ta vare på dyrene? Det ingen grunnlag å si at hun ikke kan ta vare på dyr når en bare synser.

Hva om den savannakatten de hadde ble syk og døde? Dette vet vi ingenting om.  

De skal jo hjem til Norge i løpet av året og da er det bedre at kattene får et varig hjem dere nede. Det er strengt å ha med katter inn til Norge fra et land som Bali. Mattilsynet har strenge vaksinasjonkrav. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvorfor flytter hun og datteren bosted hele tiden?

Nå har de flyttet igjen, og det er vel minst 3 gangen etter jul.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor flytter hun og datteren bosted hele tiden?

Nå har de flyttet igjen, og det er vel minst 3 gangen etter jul.

Det ville jeg gjort og. Oppleve litt forskjellige steder og sånn. 
Er ikke sikkert det er så mye langtidsleie der heller. Vi flytter 2-3 ganger hvis vi er på ferie i 3 uker og vi. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (2 timer siden):

Det ville jeg gjort og. Oppleve litt forskjellige steder og sånn. 
Er ikke sikkert det er så mye langtidsleie der heller. Vi flytter 2-3 ganger hvis vi er på ferie i 3 uker og vi. 

Det er snakk om å bytte leiligheter på samme sted, gjerne innenfor bare 200 meter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 timer siden):

Det er snakk om å bytte leiligheter på samme sted, gjerne innenfor bare 200 meter

Kanskje det ikke er mulig å få leid i 8 mnd., så de leier i 1-2 mnd om gangen. Hun har vel sagt at hun leier gjennom en slags Airbnb tjeneste 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (På 12.4.2022 den 20.11):

Det er snakk om å bytte leiligheter på samme sted, gjerne innenfor bare 200 meter

Det er det og jeg mener hun har sagt at de leier gjennom Airbnb og på slike leiligheter får en ikke bo så mange måneder av gangen siden leilighetene er bestilt på forhånd. 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Måtte være en fantastisk opplevelse for gate selgeren som fikk så mye penger av Anette og hennes følgere

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå er det hund som er det STORE! 
-blir spennende å se hvor lenge hun har den da….. 🙄🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...