Gå til innhold

Lever du i en kvinnekultur eller en mannskultur? Eller har du en fot i hver av de ulike kulturene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F eks 

Jobber du i et såkalt mannsyrke/kvinneyrke?

Har du bare barn av et bestemt kjønn? 

Har du typiske manneinteresser/kvinneinteresser? Eller har du nøytrale interesser?

 

Osv

Anonymkode: 4c079...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg jobber iallfall i et mannsdominert miljø og har gjort det hele livet. På den annen side liker jeg hobbyer som strikking og brodering så det heller vel mer mot kvinnesiden. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (17 minutter siden):

Tja, jeg jobber iallfall i et mannsdominert miljø og har gjort det hele livet. På den annen side liker jeg hobbyer som strikking og brodering så det heller vel mer mot kvinnesiden. :vetikke:

Men har du fått mer forståelse eller forakt for mannskulturen? Føler du at du forstår ting som kvinner som kun er en del kvinnekulturen ikke forstår?

Anonymkode: 4c079...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men har du fått mer forståelse eller forakt for mannskulturen? Føler du at du forstår ting som kvinner som kun er en del kvinnekulturen ikke forstår?

Anonymkode: 4c079...c4f

Skjønner ikke helt spørsmålet, og tenker ikke særlig over det. Jeg har alltid jobbet i mannsdominert miljø og kjenner ikke til noe annet. Det jeg har merket ved et par anledninger er at kvinner har reagert på at jeg har vært for rett fram i svar på forskjellige spørsmål og det er nok noe jeg har med meg fra jobb. Får jeg et spørsmål så svarer jeg på det jeg blir spurt om uten noe mer utenomsnakk. F.eks: "Vil du være med på kino i kveld?" og mitt svar: "Nei takk, jeg skal på teater i kveld". Det var visst forventet noe mer  a la: "Nei dessverre, jeg trooooor nok ikke jeg kan men ...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...