AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Del Skrevet 28. juli 2021 Tror dere at dere er kvalifisert til Tour de France eller noe? Syklister som velger å sykle midt i bilveien midt i rushtiden og stopper alle busser og biler, og skaper kø… kom dere av veien og velg en annen rute!! Herlighet Anonymkode: 93596...ca1 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Del Skrevet 28. juli 2021 Ja det er rimelig spesielt å holde tilbake trafikken på den måten. Det er også fort gjort å møte på en syklist bak en uoversiktlig sving på disse snirklete landeveien våre.. Forstår ikke at de tør. Sykling burde vært forbeholdt på gangvei/ sykkelvei. Anonymkode: 088a8...691 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neocortex Skrevet 28. juli 2021 #3 Del Skrevet 28. juli 2021 Om man trener seriøst på sykkel er farten farlig på gangveien. Ta heller sykkelen fatt selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Del Skrevet 28. juli 2021 Vel. Når jeg setter meg på landeveissykkelen til 40 K og det hotteste innen bekledning så sykler jeg ikke på fortauet. På fortauet må du passere fotgjengere i gangfart. Det er umulig! Derfor sykler jeg i veibanen. Om du som bilist blir sinket av en traktor tåler du også å bli sinket av en syklist. Anonymkode: 41667...227 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Del Skrevet 28. juli 2021 Syklister har ingenting på gangveien å gjøre, med mindre de sykler i gangfart. Del veien, og skjerp deg! Anonymkode: 7ef10...d96 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Del Skrevet 28. juli 2021 Neocortex skrev (1 minutt siden): Om man trener seriøst på sykkel er farten farlig på gangveien. Ta heller sykkelen fatt selv da? hvordan mener du det er produktivt da? Skal alle droppe bussen og ta sykkelen sånn at syklistene skal få hele bilveien for dem selv?? Så virkelig ikke ut som en farlig fart… ts Anonymkode: 93596...ca1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syklister har ingenting på gangveien å gjøre, med mindre de sykler i gangfart. Del veien, og skjerp deg! Anonymkode: 7ef10...d96 Del veien? Mener du virkelig det er optimalt at 2 syklister som på død og liv må trene kl 4, skal stoppe hele trafikken? Ts Anonymkode: 93596...ca1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Del Skrevet 28. juli 2021 2 minutter siden, Neocortex said: Om man trener seriøst på sykkel er farten farlig på gangveien. Ta heller sykkelen fatt selv da? Nei, vi som er ute for annet enn bare gøy (trening), vi har ting vi skal gjøre og ofte en grunn til å være der, som i jobbsammenheng. Det er ikke bare å ta sykkelen fatt. De som absolutt skal trene, bør gjøre det på steder hvor de ikke plager andre. Jeg synes veien burde vært forbeholdt transport, som utelukker lek og trening. Anonymkode: 7b4eb...28f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel. Når jeg setter meg på landeveissykkelen til 40 K og det hotteste innen bekledning så sykler jeg ikke på fortauet. På fortauet må du passere fotgjengere i gangfart. Det er umulig! Derfor sykler jeg i veibanen. Om du som bilist blir sinket av en traktor tåler du også å bli sinket av en syklist. Anonymkode: 41667...227 Blir ikke stoppet av så mange traktorer i Oslo nei… Anonymkode: 93596...ca1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Del Skrevet 28. juli 2021 Altså nå snakker jeg om folk som er ute og TRENER. Som har på sykkelshorts og er 100% ikke på vei hjem fra jobb. Du har absolutt ingenting å gjøre i bilveien! Gå og tren et annet sted! Anonymkode: 93596...ca1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså nå snakker jeg om folk som er ute og TRENER. Som har på sykkelshorts og er 100% ikke på vei hjem fra jobb. Du har absolutt ingenting å gjøre i bilveien! Gå og tren et annet sted! Anonymkode: 93596...ca1 Jeg bruker sykkelshorts på vei hjem fra jobb.... Anonymkode: 381ef...5b0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker sykkelshorts på vei hjem fra jobb.... Anonymkode: 381ef...5b0 Og hvor putter du den? I din usynelige ryggsekk? Isåfall hadde de to jeg så idag også en sånn🤣 Anonymkode: 93596...ca1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Del Skrevet 28. juli 2021 Kunne ikke vært mer enig. Spesielt i oppoverbakker. Altså, hva er det disse folka tror? At de er TDF ryttere? Dere sykler dritsakte!!! Altså i gangfart! Latterlig at 20 biler skal kjøre i sneglefart hele oppoverbakken fra Haslum til Steinshøgda (faktisk eksempel fra Gamle Ringeriksvei, har skjedd mer enn én gang..) fordi DU er ute og trener og tror du er toppsyklist. Imens det er gang og sykkelvei ved siden av omtrent uten fotgjengere. 🙄 Anonymkode: 8b4f0...d52 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Del Skrevet 28. juli 2021 Dette kommer av mangel på sykkelveier i Norge.. man har ikke noe alternativ, enten sinke trafikken, eller sykle på forgjengere🙄 Anonymkode: 05eba...7a2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hvor putter du den? I din usynelige ryggsekk? Isåfall hadde de to jeg så idag også en sånn🤣 Anonymkode: 93596...ca1 Det er vanlig å ha garderobe på jobb. Anonymkode: d9588...afa 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #16 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette kommer av mangel på sykkelveier i Norge.. man har ikke noe alternativ, enten sinke trafikken, eller sykle på forgjengere🙄 Anonymkode: 05eba...7a2 Når man sykler i 5 km/t i oppoverbakker er det helt trygt for fotgjengerne at syklistene velger gang- og SYKKELvei Anonymkode: 8b4f0...d52 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kommer av mangel på sykkelveier i Norge.. man har ikke noe alternativ, enten sinke trafikken, eller sykle på forgjengere🙄 Anonymkode: 05eba...7a2 Sykle på fotgjengere? Da senker du farten g sykler rolig forbi, eller så pleier de fleste fotgjengere å gå inn til siden. Eller så velger du en anner rute. Sier ikke at dere aldri kan sykle i bilveien men fra kl 16-18 så er det greit å droppe det.. ts Anonymkode: 93596...ca1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #18 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vanlig å ha garderobe på jobb. Anonymkode: d9588...afa Så du har alle dine vanlige klær på jobb og sykkeltøy til/fra jobb.. skjønner Anonymkode: 93596...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #19 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kunne ikke vært mer enig. Spesielt i oppoverbakker. Altså, hva er det disse folka tror? At de er TDF ryttere? Dere sykler dritsakte!!! Altså i gangfart! Latterlig at 20 biler skal kjøre i sneglefart hele oppoverbakken fra Haslum til Steinshøgda (faktisk eksempel fra Gamle Ringeriksvei, har skjedd mer enn én gang..) fordi DU er ute og trener og tror du er toppsyklist. Imens det er gang og sykkelvei ved siden av omtrent uten fotgjengere. 🙄 Anonymkode: 8b4f0...d52 Jeg har en nabo som ER toppsyklist, og han sykler i veien. Noen ganger har jeg kommet bak ham i kjørebanen med bilen min og irritert meg over hvor sakte han sykler. Men faktum et at han sykler svært fort. Og sånne er mye vanskeligere å sykle forbi enn vanlige mosjonister. Går fort å kjøre forbi en mosjonist, liksom. Begynte selv for to år siden å sykle landevei etter løpeskader i begge beina. Tenkte jeg måtte ha noe slags form for trening, og da ble sykling løsningen. Men det ble fryktelig vanskelig. Prøvde å finne ruter med lite trafikk, men omtrent hver eneste rute hadde innslag av mye trafikk. Så jeg prøvde å sykle på gang- og sykkelsti i stedet. Det er det verste jeg har gjort, da vi ikke har egne sykkelveier her i byen (eller utenfor byen). Sto i fare for å meie ned både småbarn, hunder og andre mennesker som vimset rundt og lagse TikTok'videoer (?) midt på gangveien. Ble så redd for å skade noen, og redd for å provosere bilister i bilveien, at sykkel ble satt vekk. Og der har den blitt stående i godt og vel et år. Og uten løping/sykling har jeg blitt litt småchubby. Men det er en annen sak. Anonymkode: 1c67b...e0e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #20 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså nå snakker jeg om folk som er ute og TRENER. Som har på sykkelshorts og er 100% ikke på vei hjem fra jobb. Anonymkode: 93596...ca1 Hei, Jeg kommer fra nettpatruljen. Ser du kommer med en bastant uttalelse som ikke lar seg dokumentere. Vi har konkludert med at syklistene faktisk kunne være på vei til/fra jobb noe som falsifiserer ditt innlegg. Vennligst moderer senere innlegg ihht. Normal logikk. Mvh nettpatruljen Anonymkode: d9588...afa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå