Gå til innhold

Jeg har aldri fått dickpics!


Folivora

Anbefalte innlegg

Strange Doll skrev (5 minutter siden):

Altså ønsker folk det? Jeg har til og med fått de her på kg, ikke noe å hige etter

De fleste har det sikkert ikke på ønskelisten nei. Men, om noen ønsker seg bilder (jeg ønsker IKKE bilder, da blir du rapportert fortere enn du klarer å stave brukernavnet ditt) - så tenker jeg at det ikke er noe unormalt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Hørte en venn av en kompis, sendte dicken sin til den kvinnelige sjefen sin... han fikk sparken på flekken, så det var ingen kjære mor der nei...

Det var ikke så smart at det gjorde noe. :P 

Anonymkode: e7c47...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Katten.2.0 skrev (På 2021-7-28 den 21.14):

Er faktisk overraskende mange menn som har sendt meg PM her opp gjennom årene. Overraskende mye stygge dick pics. Altså, når du først skal slenge en random kuk i trynet på folk, bør man faen meg lære seg lyssetting og vinkel. Og helst faktisk ha en pen penis.

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Jeg tenker at menn som sender pikkpics uoppfordret mangler noen antenner, tror de liksom at damer skal bli tent av å få bilde av en penis, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være mye bedre å få beundret stasen mens man selv er live til stede? Ikke at det nevneverdig sjanse for at det vil skje; damer liker ikke pikker hvis den ikke sitter på en man elsker. Dersom man elsker en ny neste uke, er det den som er flott og ikke den ekle som sitter på han man elsket i forrige uke. For min egen del blir det nok med ønsketenkingen å få den beundret blant den kvinnelige befolkningen; tror jeg vil få trøbbel med kjærringa 😅

Anonymkode: 7a796...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sendt, aldri skjønt kicken noen kan få ut av det. Skal kobraen først ut av sekken, skal den jammen meg ut på bite oppdrag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...