Gå til innhold

Jeg har aldri fått dickpics!


Folivora

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Folk som får dick pics ber jo om dette selv.

De legger jo ut snappen sin overalt, på facebook grupper, snap grupper på facebook, og så blir dem sure for dick pics?

Om du ikke vil ha dick pic, ikke legg til folk du ikke kjenner.

Og folk som du kjenner i virkeligheten vil neppe sende deg dick pics uten og spørre da det kan få større konsekvenser da man kjenner personen.

 

Anonymkode: f96bd...5e4

Du ville vunnet gull dersom naiv var en OL-gren... 

Anonymkode: 339a4...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøst skrev (18 timer siden):

Dicpics-fenomenet handler vel helst om at mannen vil vise seg frem. Det er som oftest de velutstyrte karene som sender bilder, og de blir veldig glad og tent av god respons, noe jeg tror er en helt naturlig reaksjon. Om mannen ender opp med å bli slettet og blokket, så sårer man følelsene hans. Prøver absolutt ikke å forsvare det å sende penisbilder i hytt og pine, det vitner om dårlige sosiale antenner om det første man åpner med er et bilde av pikken, og det er så klart innafor og greit å si at herregud, slutt. :P 

Kan se litt av samme oppførsel hos kvinner, de vil gjerne vise seg frem for mannen, enten det er ved å sende bilder, kle seg lettkledd, forføre han osv. 

Damer, bare send bilder når som helst.

Anonymkode: cbece...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (5 timer siden):

Herregud, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før.... 😂

Det tenkte jeg og på laget noe ala Biltema katalogen. Var mye av det for 2-3 år siden. Heldigvis mindre nå og truer de som vil ha meg på snap om å love å ikke sende dick pics og mase om bilder da blokkerer jeg dem. Det funker fjell. Siler ut mye der og de som ikke tåler at jeg lagrer chat. For jeg gjør det for å huske hva som er sagt så jeg ikke spør om det samme flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bente1234 skrev (4 timer siden):

Det tenkte jeg og på laget noe ala Biltema katalogen. Var mye av det for 2-3 år siden. Heldigvis mindre nå og truer de som vil ha meg på snap om å love å ikke sende dick pics og mase om bilder da blokkerer jeg dem. Det funker fjell. Siler ut mye der og de som ikke tåler at jeg lagrer chat. For jeg gjør det for å huske hva som er sagt så jeg ikke spør om det samme flere ganger

Nå har jo dette vært snakk om i media også i løpet av de siste årene. Det er mange kvinner som får uoppfordrede bilder, til og med mindreårige. Husker at det var mye av dette i glanstidene på Blink og Nettby. Kunne dumpe inn pikk etter pikk i min innboks når jeg var 14 år, og nei, jeg syns IKKE det var stas da... 

Jeg har lagt merke til at mennene er litt mer forsiktig nå, og at de spør først før de sender. Og det er jo kjempe bra! Bare så synd at det måtte en kampanje om seksuell trakassering, medieoppslag og diverse til før de skjønte at det kan være lurt å si ifra eller spørre på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri fått det, og håper ikke at det noen gang skjer heller,

Anonymkode: aa0c6...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (1 time siden):

Jeg har lagt merke til at mennene er litt mer forsiktig nå, og at de spør først før de sender. Og det er jo kjempe bra! Bare så synd at det måtte en kampanje om seksuell trakassering, medieoppslag og diverse til før de skjønte at det kan være lurt å si ifra eller spørre på forhånd. 

De ble nok skremt av denne:

8132-delbart_bilderespons_1080x1080_1-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

De ble nok skremt av denne:

8132-delbart_bilderespons_1080x1080_1-1.jpg

Og det skulle bare mangle. Kan sammenlignes med at en mann kommer bort til meg i garasjen, drar ned buksa og viser frem ereksjonen. Jeg hadde nok bare flirt og fornærma han litt slik at han aldri gjorde det igjen, men kan se for meg at det er skremmende for andre, og spesielt for barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (4 minutter siden):

Og det skulle bare mangle. Kan sammenlignes med at en mann kommer bort til meg i garasjen, drar ned buksa og viser frem ereksjonen. Jeg hadde nok bare flirt og fornærma han litt slik at han aldri gjorde det igjen, men kan se for meg at det er skremmende for andre, og spesielt for barn. 

😂ok, da skal jeg ikke besøke deg i garasjen... Jo skremselspropaganda fungerer, og de som forsvinner brått og blokkerer vedkommende er fremdeles i faresonen. Snapchat loggen blir jo lagret i 30 dager, selv om den er slettet...

Hørte en venn av en kompis, sendte dicken sin til den kvinnelige sjefen sin... han fikk sparken på flekken, så det var ingen kjære mor der nei...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

😂ok, da skal jeg ikke besøke deg i garasjen... Jo skremselspropaganda fungerer, og de som forsvinner brått og blokkerer vedkommende er fremdeles i faresonen. Snapchat loggen blir jo lagret i 30 dager, selv om den er slettet...

Hørte en venn av en kompis, sendte dicken sin til den kvinnelige sjefen sin... han fikk sparken på flekken, så det var ingen kjære mor der nei...

Om situasjonen var planlagt på forhånd og med samtykke, og gjort på en litt mer tiltalende måte, litt i CNC baner, så snakker vi. Hadde ikke funnet det tennende om en fremmed mann gjorde det mot meg, uansett hvem han er og hvor kjekk han er. Tror jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en dickpic. Sponset av wish 

20210730_135233.jpg

Anonymkode: a5e92...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (16 minutter siden):

Om situasjonen var planlagt på forhånd og med samtykke, og gjort på en litt mer tiltalende måte, litt i CNC baner, så snakker vi. Hadde ikke funnet det tennende om en fremmed mann gjorde det mot meg, uansett hvem han er og hvor kjekk han er. Tror jeg? 

Akkurat, jo det er jo det som er spennende, ventetiden, tiden det tar å bli kjent. Det ligger jo en del god mat bak dette også, jeg kunne like gjerne ha vist deg kokeboka mi istede for pikken.. Forresten bilder IRL er jo ikke det samme som å sende pics, og jeg har jo ikke flashet utstyret og blokka deg etterpå...

Tror jeg?🙈

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (3 timer siden):

Om situasjonen var planlagt på forhånd og med samtykke, og gjort på en litt mer tiltalende måte, litt i CNC baner, så snakker vi. Hadde ikke funnet det tennende om en fremmed mann gjorde det mot meg, uansett hvem han er og hvor kjekk han er. Tror jeg? 

hva betyr cnc??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (Akkurat nå):

Consensual Non-Consent. 

og det betyr på norsk??? orker ikke google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bente1234 skrev (2 minutter siden):

og det betyr på norsk??? orker ikke google

Samtykke til ikke-samtykkende sex. F.eks at mannen tvinger på seg kvinnen selv om hun ber han slutte, sier nei etc. Eneste som kan stoppe det er et "safe word" man har funnet frem til sammen som skal brukes om det ikke lenger et greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trøst skrev (Akkurat nå):

Samtykke til ikke-samtykkende sex. F.eks at mannen tvinger på seg kvinnen selv om hun ber han slutte, sier nei etc. Eneste som kan stoppe det er et "safe word" man har funnet frem til sammen som skal brukes om det ikke lenger et greit. 

ok nå forsto jeg..lærte jeg noe nytt idag og.  tusen takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 29.7.2021 den 16.33):

Her er min... mere brukervennelig... du kan faktisk tørke støv med den😂

7uu6tyj.jpeg

😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen trang til sende bilder av hverken det ene eller det andre i hytt og pine, men undrer litt over hvordan det med innhente tillatelse utarter seg?

«Unnskyld meg frøken, eller eventuelt frue; vi er totalt ukjente for hverandre, men jeg har et inderlig ønske om å sende deg et fotografi av min erigerte penis. Er det mulig å få tillatelse til en slik gjerning? Det er i så fall ønskelig å vite fra hvilken kameravinkel eder foretrekker penisen avbildet. Vennligst responder innen ukeslutt, og fotografi vil bli oversendt uten opphold» 😂🤪

Anonymkode: 7a796...b38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ønsker folk det? Jeg har til og med fått de her på kg, ikke noe å hige etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...