Gå til innhold

Jeg har aldri fått dickpics!


Folivora

Anbefalte innlegg

Realverdien skrev (På 27.7.2021 den 20.50):

Skulle gjerne sendt, men mangler vid-vinkel linse på telefonen min.

Sikker på du ikke blander det med mikroskop?

Anonymkode: bc7d5...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sikker på du ikke blander det med mikroskop?

Anonymkode: bc7d5...d3a

Nei. Hvorfor skulle jeg ha liten penis?

Min er ganske stor. Brukte årevis før jeg forstod at jeg ikke kunne hamre livmor uten å ta hensyn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst

Last ned tinder, sveip alle mennene til høyre og inviter dem til å fortsette samtalen på snapchat. Jeg skal love deg at du får se flere pikker enn du kanskje har sett i ditt liv. Om du vil fiske litt ekstra kan du utgi deg for å være en 19 år gammel søt jomfru. 

Eventuelt bare spørre mannen du vil se pikken til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 22.20):

Ikke jeg heller. Og er sikkert for gammel til det nå. Har heller aldri sendt "sexy" bilder av meg selv heller. 

28 år kvinne 

Anonymkode: 6180a...71d

For gammel når du er 28 ???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle lekt og spurt jentene om å få se på hverandres kjønnsorgan i ung alder, ofte lo de av den tynne lille sossisen med sammenklemt tut.... Nå, mange år senere skal sikkert disse gutta ta igjen og bevise at den er blitt stor. Fremdeles flirer disse jentene som er blitt eldre😂 Så nei, vi gutter som er blitt eldre må fremdeles bare godta at vi bli latterligjordt, fordi det er jo latterlig hele dickpicsgreiene... Hvis en mann sender dickpics og blir sur for å bli latterligjordt, bør dere passe på, han kan umulig være helt god i toppen😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Vi har vel alle lekt og spurt jentene om å få se på hverandres kjønnsorgan i ung alder, ofte lo de av den tynne lille sossisen med sammenklemt tut.... Nå, mange år senere skal sikkert disse gutta ta igjen og bevise at den er blitt stor. Fremdeles flirer disse jentene som er blitt eldre😂 Så nei, vi gutter som er blitt eldre må fremdeles bare godta at vi bli latterligjordt, fordi det er jo latterlig hele dickpicsgreiene... Hvis en mann sender dickpics og blir sur for å bli latterligjordt, bør dere passe på, han kan umulig være helt god i toppen😂

Dicpics-fenomenet handler vel helst om at mannen vil vise seg frem. Det er som oftest de velutstyrte karene som sender bilder, og de blir veldig glad og tent av god respons, noe jeg tror er en helt naturlig reaksjon. Om mannen ender opp med å bli slettet og blokket, så sårer man følelsene hans. Prøver absolutt ikke å forsvare det å sende penisbilder i hytt og pine, det vitner om dårlige sosiale antenner om det første man åpner med er et bilde av pikken, og det er så klart innafor og greit å si at herregud, slutt. :P 

Kan se litt av samme oppførsel hos kvinner, de vil gjerne vise seg frem for mannen, enten det er ved å sende bilder, kle seg lettkledd, forføre han osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/27/2021 at 5:30 PM, lurven said:

Spent på å se om det dukker opp noen her

Her er det kinesiske tegnet for "dick", det får være bra nok dickpic her i denne omgang 🙂

image.png.eb0ea80ccca06095b9729f2f352a58f9.png

Anonymkode: 6bf56...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (5 minutter siden):

Kan se litt av samme oppførsel hos kvinner, de vil gjerne vise seg frem for mannen, enten det er ved å sende bilder, kle seg lettkledd, forføre han osv.

Du er ærlig som observerer dette, og det samme gjelder mine observasjoner og erfaringer. Jeg er den som ikke sender først, så er det sagt. Men kvinner som absolutt må se pikken min på snap, kan jeg nok takke meg selv for.

I den fasen man går over til snap er man ofte kåt på hverandre, det er jo helt naturlig spør du meg. Men av prinsipp er jeg nok kjedelig akkurat der, så jeg ber dem vente til vi treffes. Da kan de knadde så mye de vil på den... de som ikke får bilde blir selfølgelig snurt og blokka meg... og det blir iallefall ikke noe treff. Det er da jeg skjønner hvilken useriøse kvinne jeg har treft... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Du er ærlig som observerer dette, og det samme gjelder mine observasjoner og erfaringer. Jeg er den som ikke sender først, så er det sagt. Men kvinner som absolutt må se pikken min på snap, kan jeg nok takke meg selv for.

I den fasen man går over til snap er man ofte kåt på hverandre, det er jo helt naturlig spør du meg. Men av prinsipp er jeg nok kjedelig akkurat der, så jeg ber dem vente til vi treffes. Da kan de knadde så mye de vil på den... de som ikke får bilde blir selfølgelig snurt og blokka meg... og det blir iallefall ikke noe treff. Det er da jeg skjønner hvilken useriøse kvinne jeg har treft... 😅

Jeg tenker at det kommer litt an på hvor man har blitt kjent også, iallfall for min del. Tror jeg hadde blitt ekstremt skuffet om jeg møtte en kjekkas på trening, som heller spurte om brukernavnet mitt på snapchat fremfor telefonnummeret mitt, og sendte meg bilde av pikken sin fremfor å spørre om jeg ville finne på noe. Målet mitt med en slik relasjon ville kanskje vært sex og kos uansett, men litt relasjonsbygging i forkant er jo bare fint, og skaper mer trygghet. Iallfall for meg. 

Men forventer ikke helt det samme om jeg blir kjent med en mann på nettet eller en datingapp, hvor tonen gjerne er seksuell fra første samtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en helt egen eldgammel tråd her på Kvinneguiden med hundrevis av dickpics. Merkelig nok er den verken slettet eller sensurert,  så der finner du dusinvis av det du leter etter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Laraa skrev (3 minutter siden):

Det finnes en helt egen eldgammel tråd her på Kvinneguiden med hundrevis av dickpics. Merkelig nok er den verken slettet eller sensurert,  så der finner du dusinvis av det du leter etter 

Du kan ikke hevde noe slikt uten kildebevis (link?). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (8 minutter siden):

Målet mitt med en slik relasjon ville kanskje vært sex og kos uansett, men litt relasjonsbygging i forkant er jo bare fint, og skaper mer trygghet. Iallfall for meg. 

Men forventer ikke helt det samme om jeg blir kjent med en mann på nettet eller en datingapp, hvor tonen gjerne er seksuell fra første samtale. 

Det er nok der sjarmen avsløres i det virkelige liv også. Det blir litt som forspillet til sex, man må varme hverandre opp først, skape trygghet og glede... det er da man skjønner hvem man har med å gjøre. Så der er vi ganske så like...

På nettet er det jo bare for å tenne hverandre til kåthet og nytelse, men fremdeles for glede. Man må ha en viss sjarm også ved tastaturet. Og en dose humor og er ærlig med sine hensikter, det blir fort kjedelig hvis det ender opp i forventninger som skaper drama i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 22.20):

Ikke jeg heller. Og er sikkert for gammel til det nå. Har heller aldri sendt "sexy" bilder av meg selv heller. 

28 år kvinne 

Anonymkode: 6180a...71d

Jeg har fått masse og jeg er 53😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (1 time siden):

Du kan ikke hevde noe slikt uten kildebevis (link?). 

 

Jeg påstår ikke ting uten å kunne bevise det. Det er ikke min stil å gjøre det. Saken  var  også  omtalt i  nettavisen.no Problemet er bare at hvis jeg lenker til tråden er et bilde av en knall rosa eriget penis det første som dukker opp  og jeg har ikke lyktes å fjerne bildet  men  beholde kun linken. Ikke sikkert alle synes det er ok. Men jeg har lagt ut en sensurert versjon og på forespørsel kan jeg også legge ut lenken,men av respekt for  dem som  ikke ønsker en stiv i fleisen   er det vel best å  la  være? Det er dessuten bare å Google:  Kvinneguiden penisbilder 

20210729_145602.thumb.jpg.d7405ac3f0fc005574bc7d6747e1f6f5.jpg

20210729_145416.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som får dick pics ber jo om dette selv.

De legger jo ut snappen sin overalt, på facebook grupper, snap grupper på facebook, og så blir dem sure for dick pics?

Om du ikke vil ha dick pic, ikke legg til folk du ikke kjenner.

Og folk som du kjenner i virkeligheten vil neppe sende deg dick pics uten og spørre da det kan få større konsekvenser da man kjenner personen.

 

Anonymkode: f96bd...5e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laraa skrev (17 minutter siden):

Jeg påstår ikke ting uten å kunne bevise det. Det er ikke min stil å gjøre det. Saken  var  også  omtalt i  nettavisen.no Problemet er bare at hvis jeg lenker til tråden er et bilde av en knall rosa eriget penis det første som dukker opp  og jeg har ikke lyktes å fjerne bildet  men  beholde kun linken. Ikke sikkert alle synes det er ok. Men jeg har lagt ut en sensurert versjon og på forespørsel kan jeg også legge ut lenken,men av respekt for  dem som  ikke ønsker en stiv i fleisen   er det vel best å  la  være? Det er dessuten bare å Google:  Kvinneguiden penisbilder 

20210729_145602.thumb.jpg.d7405ac3f0fc005574bc7d6747e1f6f5.jpg

20210729_145416.jpg

men enda legger du ut et sitat fra en kuk ? og du har heller ikke fjernet ballene heller. 

Anonymkode: f96bd...5e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Laraa skrev (19 minutter siden):

Jeg påstår ikke ting uten å kunne bevise det. Det er ikke min stil å gjøre det. Saken  var  også  omtalt i  nettavisen.no Problemet er bare at hvis jeg lenker til tråden er et bilde av en knall rosa eriget penis det første som dukker opp  og jeg har ikke lyktes å fjerne bildet  men  beholde kun linken. Ikke sikkert alle synes det er ok. Men jeg har lagt ut en sensurert versjon og på forespørsel kan jeg også legge ut lenken,men av respekt for  dem som  ikke ønsker en stiv i fleisen   er det vel best å  la  være? Det er dessuten bare å Google:  Kvinneguiden penisbilder 

20210729_145602.thumb.jpg.d7405ac3f0fc005574bc7d6747e1f6f5.jpg

20210729_145416.jpg

Skuffende, mange linker fungerte ikke og lite bilder. Men takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (6 minutter siden):

Skuffende, mange linker fungerte ikke og lite bilder. Men takk! 

Joda   det er 84 sider i tråden så det er ikke rent lite bilder hvis man trykker seg bortover, men du må trykke deg til side 4,5 før moroa begynner 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (1 minutt siden):

Joda   det er 84 sider i tråden så det er ikke rent lite bilder hvis man trykker seg bortover, men du må trykke deg til side 4,5 før moroa begynner 😁

Ah linkene/åpne  bilder funker ikke hos deg så jeg nå at du skrev. Kjipt, for det er mye å se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...