AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg bruker mye buss og får da en god oversikt ned til bilene. Ofte taster sjåførene på mobilen mens bilen er i fart. Det samme ser jeg mens jeg går, og begynner å leke med tanken om å filme dette + bilskiltene. Og levere det til politiet så klart. Er dette innafor? Hvis nei, hvorfor ikke? Grunnene til at jeg misliker dette trenger jeg vel ikke å nevne. Anonymkode: d06cc...38f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Det burde klart vert innafor, selv om det blir angiveri de luxe. Ja, jeg skjønner din frustrasjon, ser selv også svært mange som fikler med tlf under kjøring. Samt sitter med den mot øret og babler i vei. Tror ikke det har hjulpet noe særlig etter at bøtesatsen gikk opp og prikkene ble flere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Del Skrevet 27. juli 2021 Husk å varsle de om at de blir filmet😆 Anonymkode: 1a15d...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Del Skrevet 27. juli 2021 Du vil nok ikke oppnå noe siden du eller politiet kan ikke bevise at sjåføren er den samme som den som står registrert som eier. Men jeg skjønner ikke hvorfor politiet ikke gjør dette. Her jeg bor er det ca en av fem jeg passerer på veien som har blikket ned i fanget eller holder telefonen opp så alle kan se. Det er en enorm trafikkfare og det er en billig kontroll for politiet å utføre. Synes det er kjempebra at bøtesatser har gått opp og at mobilbruk gir prikker på førerkortet. Vi må bli flinkere til å legge fra oss telefonen under kjøring. Anonymkode: 322a7...f49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Del Skrevet 27. juli 2021 Da bryter du loven, i form av å filme enkeltindivider i offentligheten uten å informere om det. Anonymkode: c63ea...e05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Del Skrevet 27. juli 2021 Trolig ikke lov grunnet personvern Anonymkode: 3afd3...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Del Skrevet 28. juli 2021 Jeg ser slike folk i mottrafikken en del. Er jeg alert nok, tuter jeg på de rett før vi passerer hverandre. Da må man være lynraskt, fra man ser de til det perfekte fløyteøyeblikket går det ikke ett sekund en gang. Jeg har sett så mange folk kaste mobilen sin til side i full skrekk, du aner ikke. Innbiller meg at det er en lærepenge i det. Anonymkode: d77c8...db9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser slike folk i mottrafikken en del. Er jeg alert nok, tuter jeg på de rett før vi passerer hverandre. Da må man være lynraskt, fra man ser de til det perfekte fløyteøyeblikket går det ikke ett sekund en gang. Jeg har sett så mange folk kaste mobilen sin til side i full skrekk, du aner ikke. Innbiller meg at det er en lærepenge i det. Anonymkode: d77c8...db9 Det må du bare fortsette med. Ønsker ikke en bil i fronten pga uppmerksomhet. Anonymkode: de51b...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå