AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #121 Del Skrevet 16. august 2021 Dagny Liselle Iris Ofelia Miriam Betty Turi/d Else Connie Yvette Yvonne Jorun Anonymkode: a1ec9...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #122 Del Skrevet 16. august 2021 Ta tak i navnene som var populære for 40-50 år siden. Anonymkode: 18148...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbeginnings Skrevet 16. august 2021 #123 Del Skrevet 16. august 2021 Villemo Edvarda Constanse Elida Tove Klara Solgunn Smilla Borghild Hjørdis Margot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #124 Del Skrevet 16. august 2021 Slitenmamma skrev (På 7/27/2021 den 17.40): Cora er nydelig. Var ei beintøff dame i Tromsø som het Cora Sadel. Flora, Viola, Lykke, Perle, Aurelia, Davina er navn som sto på min babyliste. Du mener kanskje Cora Sandel? forfatteren.. hun var for øvrig ikke døpt Cora, men Sara Fabricius Anonymkode: 2ac40...97c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #125 Del Skrevet 18. august 2021 Kirsti, Susanne, Henna, Tonje, Petra Anonymkode: 375d5...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. august 2021 #126 Del Skrevet 18. august 2021 🌼Leonore, Alvilde, Pauline, Abelone🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #127 Del Skrevet 18. august 2021 Kjenner noen som har ei datter med navnet Severine. Anonymkode: 8c292...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #128 Del Skrevet 22. august 2021 On 7/27/2021 at 8:16 AM, Fløff said: Ok, jeg har aldri reagert voldsomt på navnet men.....du tuller ikke? Kanutte? Hvor kom du over navnet? Liker at noen nevner Biola 😅 Muligens et danskt navn? Jeg kjenner hvert fall to danske jenter med det navnet. On 8/16/2021 at 11:19 AM, AnonymBruker said: Ilene høres jo ut som Irene som ikke kan si r. I sånne tråder over sjeldne navn, finner man aldri navnet mitt, og det er nok med god grunn. Har aldri likt det selv, men det var jo populært i gamle dager. Jeg heter Marit. Min mor het Karen, og hatet navnet selv. Om jeg hadde fått en datter, skulle hun het det. Anonymkode: a9893...d7d Synes Marit er fint jeg! Men hvorfor vil du kalle din datter Karen når din mlr hater navnet sitt? Spesielt i dag er jo ikke Karen akkurat et koselig navn heller. Anonymkode: b4d50...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid.tp Skrevet 7. oktober 2021 #129 Del Skrevet 7. oktober 2021 Cecilia Luna Henrikke Amelia Filippa Valentina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #130 Del Skrevet 7. oktober 2021 Kjenner ei som heter Minne, synes det er et koselig navn. Ellers så er Lorentze et navn som går igjen i slekten vår, dessverre noen år siden det ble brukt nå. Mine favorittnavn er for øvrig; Maud Agnes Elsa Ingrid Esther Josefine Anonymkode: 02b6b...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #131 Del Skrevet 19. oktober 2021 Annabelle❤️ Anonymkode: 88e9f...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #132 Del Skrevet 19. oktober 2021 Dordei, Barbro, Myrtel, Eldri, Sunneiv, Lukris, Viel, Karlise, Wally, Torline Anonymkode: 55831...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #133 Del Skrevet 19. oktober 2021 Høres ikke så norsk ut, men synes disse her var i en klasse for seg selv. Meget sjeldene og pene navn alle sammen. Adelita Aletta Amity Anastasia Angelique Antoinette Antonela Arden Augustine Aveline Bassima Bellamy Belinda Carmencita Celestina Chanel Cherryl Christabelle Christella Cleopatra Corazon Cosmina Davida Delcie Delores Delvina Demetria Dinora Donatella Edelmira Eleonora Elvita Esmeralda Esperanza Estrella Evangelina Fiona Fiorella Florita Edelmira Geneva Georgette Georgia Gizella Guadalupe Harmony Hillary Hortensia Isabelita Ivana Jaslin Jolene Julietta Junette Kamela Katalina Klementina Lavendel Libra Liljana Lisette Lovinda Luciane Madonna Magdalina Magnolia Maribell Melodina Mercy Miguela Mirabella Mulan Nala Narmin Nastasia Natalina Naya Nelma Nicoletta Nilani Nirvana Novella Octavia Olita Ovedia Pandora Paris Paulette Petronella Precilia Priscilla Rafaella Ramina Rosalita Rosetta Sandrina Savanna Silvina Simonetta Skala Sofina Sola Soria Sylvana Tamira Theodine Tomina Tricia Trinidad Tulia Valmira Venelina Ventura Vesper Viola Violette Violina Vitalina Wella Werona Winona Xaviera Ylvali Zemira Årolilja Anonymkode: ec807...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #134 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 17.18): Muligens et danskt navn? Jeg kjenner hvert fall to danske jenter med det navnet. Synes Marit er fint jeg! Men hvorfor vil du kalle din datter Karen når din mlr hater navnet sitt? Spesielt i dag er jo ikke Karen akkurat et koselig navn heller. Anonymkode: b4d50...bfd Fordi min mor døde så alt for ung, og det hadde vært en fin måte å holde minnet hennes i live. Nå er det vel ikke nødvendigvis navnet Karen som er ukoselig, men den popkulturelle betydningen folk har tillagt det. Nå får jeg ikke flere barn, så det blir uansett en teoretisk diskusjon. Kan hende jeg heller hadde brukt Maren i stedet for. Anonymkode: a9893...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #135 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jensine og Liselotte Anonymkode: b38ae...720 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #136 Del Skrevet 19. oktober 2021 Louise Anonymkode: 71a39...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #137 Del Skrevet 19. oktober 2021 Marit, Britt, Tove, Gunn, Bjørg, Evy, Sissel, Bente, Grete, Gerd, Torunn, Margit, Wenche... Anonymkode: d0077...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #138 Del Skrevet 19. oktober 2021 Minken Fransine Regitze Miranda Nell Anonymkode: 02b6b...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #139 Del Skrevet 19. oktober 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Fordi min mor døde så alt for ung, og det hadde vært en fin måte å holde minnet hennes i live. Nå er det vel ikke nødvendigvis navnet Karen som er ukoselig, men den popkulturelle betydningen folk har tillagt det. Nå får jeg ikke flere barn, så det blir uansett en teoretisk diskusjon. Kan hende jeg heller hadde brukt Maren i stedet for. Anonymkode: a9893...d7d Veldig trist å høre at du mistet moren din alt for ung, men om hun hatet navnet sitt finnes det vel bedre måter å hedre minnet hennes på enn å videreføre dette navnet. Men ja, som du sier, teoretisk diskusjon. Anonymkode: b4d50...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #140 Del Skrevet 19. oktober 2021 Fliip skrev (På 27.7.2021 den 12.43): Elomine🥰 Dummeste jeg har hørt på lenge. Håper ikke du har barn; isåfall synes jeg synd på dem. AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 13.21): Alenia eller Aleinia, Kassandra, Jacobine, Heiemo. Heiemo? Hva faen er det, og alle de andre tullforslaga dine? Til OP: Galadriel. Hvertfall en alv/halvgudommelig entitet imotsetning til de totalt absudre navna ovenfor. Anonymkode: 48af2...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå