Gå til innhold

Tips til jentenavn som ikke alle har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kornelia

Pauline

Elida

Bertine

Luna

Lilja

 

 

Anonymkode: 1cba5...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Maja/Maia er nydelig. Kort og "mykt". Bare ikke pluss på med et eller annet mer eller mindre jålete navn. 

Anonymkode: dacaa...e0b

Maja? Som har vært på topp 10 i ca.10 år?

Mine forslag: Ofelia, Novelia, Adele, Wilhelmine, Hermine, Runa, Felicity, Mindel, Alea, Wilma, Denise, Konstanse, Sabrina.

Anonymkode: c23d6...ba0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaChristina skrev (17 minutter siden):

Jeg har vurdert disse:

Ovedia      Carmen       Elin     Alexandra        Novalie (Novali)

Elin er nydelig, og svært sjeldent på barn i dag. 

Endret av tirben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agdis, Ailen, Airin, Alfrid, Antonette, Edvarda, Elaine, Eldis, Elny, Elvine, Ena, Enny, Freidis, Frid, Gull, Hagar, Halfrid, Helfrid, Helmine, Herbjørg, Herlaug, Hillgunn, Ing, Ingny, Ingvalda, Isa, Ivy, Janny, Jensine, Josefa, Kanutte, Karlotte, Karly, Kitt, Kjerlaug, Leonore, Lidvor, Lorna, Magdalene, Milly, Norveig, Petrine, Rosita, Torid, Vilja, Viola.
Agda, Agnet(h)a, Aid, Ailen, Airin, Albertine, Ally, Aminda, Antona, Asveig, Bjørgun(n), Eddy, Eldis, Elvine, Emmeline, Gørild/Gørill, Hagar, Halfrid, Hanny, Hansine, Heid, Helfrid, Herbjørg, Hergunn, Herlaug, Hilbjørg, Hulda, Ing, Ingvalda, Iril, Jakobine, Janita, Jørunn, Karlotte, Kjærlaug, Lorense, Marlen, Nelle, Ninna, Ninni, Nomi, Olianne, Olida, Oliva, Otelie, Sigfrida, Signhild, Sirin, Solhild, Sonni, Steivor, Vally, Vårin.

Anonymkode: e8d7c...1e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Maja/Maia er nydelig. Kort og "mykt". Bare ikke pluss på med et eller annet mer eller mindre jålete navn. 

Anonymkode: dacaa...e0b

 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Maja/Maia er nydelig. Kort og "mykt". Bare ikke pluss på med et eller annet mer eller mindre jålete navn. 

Anonymkode: dacaa...e0b

Kjenner hele 5 Majaer…født mellom 85-95. Og navnet har dessuten vært på topp 10 ganske mange år siste 10 årene da;)

Men pent er det🙂

Anonymkode: 52043...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavendel Josefine. 

Kari Ovidia 

Ruth Milenia 

Safir Diamante 
Tyrhild Violetta 

 

Anonymkode: a8122...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristofa. Det het oldemoren min😄

Anonymkode: 13aee...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-7-27 den 16.53):

Merkelig at det alltid er Frøya som nevnes når folk sier at norrøne navn er fine. Det er vel fordi det faktisk er det eneste kvinnenavnet som er fint? De andre er jo i beste fall rare eller kjedelige, men noen av dem er jo direkte stygge: Fjorgyn, Hel, Rån, Sigyn, Siv, Frigg, Skade, Nanna, Idunn, Urd ++

Frøya har vel forresten blitt mer vanlig de siste årene. Den eldste datteren til influenser Anja Johansen og tidligere svømmer Lavrans Solli heter det, bl.a.

Anonymkode: b2bd1...832

Siv stygt? Ikke enig. Jeg kjenner også ei fra Island som hetr Urd og jeg syns det er ganske kult. Idunn er også fint syns jeg, bare synd man ser for seg ketchup og sennep med én gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MapleSirup skrev (På 28.7.2021 den 1.42):

Kruspersille Amadina.

🤣🤣

Anonymkode: a0d36...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/28/2021 at 1:13 AM, AnonymBruker said:

 

Kjenner hele 5 Majaer…født mellom 85-95. Og navnet har dessuten vært på topp 10 ganske mange år siste 10 årene da;)

Men pent er det🙂

Anonymkode: 52043...ba1

Jeg jobber med 6 Majaer……

Anonymkode: 92150...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...