Gå til innhold

hva skal jeg velge?


Gjest lene80

Anbefalte innlegg

har fått enm kjempe fin lønning denne mnd, og jobbet hardt så nå tenkte jeg å unne meg en tur på noe hudpleiesalong og få litt avslapning og freshe meg litt opp...

tittet litt innom nettet på de ulike salongene og de tilbyr gansk mye likt..så jeg står mellom aromamassasje (vet ikke helt hva dette er egentlig), fotmassasjemed stell av negler samt fjerning av hard hud (men ser for meg at det sistnevnte er litt vondt), og manikyr med stell av neglbånd og negler samt fransk lakk (vet ikke helt hva fransk lakk tilsier) og make up med veiledning. (men hvor bra er dette, lærer man å sminke seg selv, eller er det bare tull)

klarer ikke helt å velge, dyrt er det så jeg må nøye meg med en ting av gangen til å begynne med;) men noen som vet litt mer om de ulike ringene jeg ramset opp?

håper på litt hjelp altså.;)

lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig å velge ja...

men jeg ville bare si at det er ikke vondt å stelle føttene sine..

det er bare vondt om du har problemer med føttene og har ventet for lenge før du oppsøker fotterapauten..

klarde ikke å ikke svare på dette;)

er fotterapaut så måtte bare få si det..

jobber du i et yrke der man bruker bena mye ville jeg seriøst vurdert en time hos fotterapaut,,,,ikke fotpleier....da de ikke har samme utdannelsen og varigheten er lenger når man går til fotteraput...men er du ute etter dilling og dalling,,,,da er nok fotpleier tingen..

men jeg ville selv valgt hudpleier jeg da...

er så godt med en avslappende time med ansiktsmasasje og alt det som følger med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til hudpleie og var ikke sååå fornøyd.

Jeg har også vært hos fotpleier, og synes det var "helt greit".

Det gjør ikke vondt, men jeg synes ikke huden på føttene ble bedre, heller tvert i mot... :roll:

(på jobben fikk vi fotpleie i gave, siden vi går og står mye)

Jeg har også vært på manikyr (stell av negler), men jeg gjør heller dette selv.

Aromaterapi er noe jeg anbefaler på det varmeste! :hjerte:

Det er deilig, og du føler deg som et nytt menneske etterpå! Koster ca. 500 kr.

De bruker spesielle oljer, ettersom hva du ønsker: avslappene, oppkvikkende etc.

Så masserer de hele kroppen. Ikke noen harde grep, bare avslappende og godt.

Så jeg ville ha gått for aromaterapi! For meg iallefall, så er dette det jeg får mest igjen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja aromaterapi høres best ut!

File neglene fine kan man gjøre når man ser på tv ;) Samme med fransk manikyr, ikke vanskelig å legge selv, etter litt trening.

Jeg tok en gang dyprens av ansikt, ble helt forferdelig etterpå. Måtte faktisk klage over 'kvisetrynet' som dukket opp (har ikke tidligere vært spes. plaget av kviser nemlig), og jeg drøya det over 1 mnd etter behandlingen før jeg klaga. Hadde nemlig hørt at huden kunne bli verre rett etter en behandling, for så å bli bedre.

Men i mitt tilfelle ble det bare verre....

De innrømte at hudpleieren rett og slett hadde vært for hardhendt med ansiktet mitt :sur:

Dette var hos Magic i Oslo...Men de ordna opp: dvs fikk nytt gavekort på kr 500 som plaster på såret.

Det brukte jeg på å farge øyenvippene og vokse leggene...Fargen på øyenvippene varte nesten 1 mnd og var perfekt siden jeg skulle 1 mnd til Østen med mye bading/snorkling osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en gang dyprens av ansikt, ble helt forferdelig etterpå. Måtte faktisk klage over 'kvisetrynet' som dukket opp (har ikke tidligere vært spes. plaget av kviser nemlig)

Samme her! Ble også kvisete, enda jeg ikke er plaget med kviser. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde valgt skikkelig massasje, jeg. Har vært på aromaterapi, og det ble for pusete for meg. Dama bare strøk på meg, smurte olje utover. Jeg liker å bli skikkelig knadd og knøvlet så musklene får en omgang! Deilig!

eller så ville jeg ha valgt fotpleie, utrolig deilig og myke føtter etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama bare strøk på meg, smurte olje utover. Jeg liker å bli skikkelig knadd og knøvlet så musklene får en omgang! Deilig!

Ja, aromaterapi skal være deilig sånn at man slapper av.

Jeg har vært til klassisk massasje, og da går de dypere ned, og det var godt-vondt, men jeg ble skikkelig dårlig på kvelden av det. Gjorde vondt i hele kroppen.

Men jeg går til fysioterapaut, så det var ikke fordi jeg er pysete at jeg ble sjuk av klassisk massasje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...