Gå til innhold

Dobbeltliv


Lilletroll

Anbefalte innlegg

Akuratt fant ut at mann min er aktive på datingsider. Og vært det i mange år. 

Sikkert det er ikke bare "nettflørting" ja. 

Men... hjemme er den herligste mann, venn, kjæreste som finnes... 

Hvordan konfrontere han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke giddet å konfrontere ham. Hadde bare sendt inn skilsmissesøknad. 

Anonymkode: 4c132...ec4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt det ja. Utrolig tung avgjørelse når det er så mange år sammen. Enda vanskelig å fatte at dette er sant

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du først bestemme deg for om du vil forlate uansett, eller om du er åpen for å prøve å bli i forholdet.

Hvis svaret ditt er at du ønsker å gå fra ham (noe jeg forstår utrolig godt hvis jeg var deg..), så bør du ikke gi ham rom for å snakke deg i senk. Da vil han mest sannsynlig sjarmere deg og trykke på de riktige knappene for å få én sjanse til. 

Det beste du kan gjøre da er heller å ha utskrift av skilsmissepapirene og en koffert pakket (enten til deg eller til han?) og sagt helt rolig at det ikke er rom for diskusjon. Da kan det dessuten hende at han føler mer på anger den neste tiden, når han blir slått i fleisen med den beinharde realiteten og kanskje, bare kanskje, fører det til en endring over sikt som kan føre dere sammen igjen. 

Hvis han får en sjanse til, tror jeg ikke det er en eneste mulighet for at han faktisk ser konsekvenser. Da vil han bare bli bedre til å skjule sine spor. 

Sender deg en stor klem :(

Anonymkode: 4b14c...904

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at profilen er aktiv? I så fall hadde jeg vært sleip og laget meg en fake profil som jeg kontaktet ham med. Sett hvor "på" han er og avtalt et møte etter en stund. Så får du se på reaksjonen hva som betyr mest for ham. 

Anonymkode: aad9d...3d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde ikke giddet å konfrontere ham. Hadde bare sendt inn skilsmissesøknad. 

Anonymkode: 4c132...ec4

Dette.

Anonymkode: 21cb5...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du sikker på at profilen er aktiv? I så fall hadde jeg vært sleip og laget meg en fake profil som jeg kontaktet ham med. Sett hvor "på" han er og avtalt et møte etter en stund. Så får du se på reaksjonen hva som betyr mest for ham. 

Anonymkode: aad9d...3d4

Det vet hun jo allerede.

Beklager, men det er bare avhengige kvinner som ville gjort noe annet enn å gå i en slik situasjon. Kvinner som finner på den ene etter den andre unnskyldningen for å bli værende liiitt til; konfrontasjon, parterapi, lokke mannen i felle, osv osv osv. Men er man avhengig, så kan man heller ikke forvente å få til et likeverdig forhold.

Anonymkode: 21cb5...e03

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletroll skrev (3 timer siden):

Tenkt det ja. Utrolig tung avgjørelse når det er så mange år sammen. Enda vanskelig å fatte at dette er sant

Hvor gammel er du ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du sikker på at profilen er aktiv? I så fall hadde jeg vært sleip og laget meg en fake profil som jeg kontaktet ham med. Sett hvor "på" han er og avtalt et møte etter en stund. Så får du se på reaksjonen hva som betyr mest for ham. 

Anonymkode: aad9d...3d4

Sånt hadde jeg aldri klart. Å lure noen på den måten. Hadde følt meg gal og jævli. Selv om noen er kyniske nok til å handle som mannen her, så er ikke alle i stand til det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gjøre det slutt, og si at han vet grunnen selv. Ikke la han trygle eller unnskylde seg, dette har han gjort bevisst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på at profilen er aktiv? I så fall hadde jeg vært sleip og laget meg en fake profil som jeg kontaktet ham med. Sett hvor "på" han er og avtalt et møte etter en stund. Så får du se på reaksjonen hva som betyr mest for ham. 

Anonymkode: aad9d...3d4

Aktiv og laget meg bruker. Ja, han er der. Og bildet er jo hans, selv om ikke viser ansikte. Kjenner hele kropoen hans godt etter så mange år kan du si. 

Ikke mange år før jeg blir 50. Har ikke tid for denne tull nei

Men skjønner ikke. Hjemme går det strålende bra.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletroll skrev (5 timer siden):

Akuratt fant ut at mann min er aktive på datingsider. Og vært det i mange år. 

Sikkert det er ikke bare "nettflørting" ja. 

Men... hjemme er den herligste mann, venn, kjæreste som finnes... 

Hvordan konfrontere han?

Kanskje det bare har vært tidsfordriv og dagdrømming om et annet liv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilletroll skrev (2 minutter siden):

Aktiv og laget meg bruker. Ja, han er der. Og bildet er jo hans, selv om ikke viser ansikte. Kjenner hele kropoen hans godt etter så mange år kan du si. 

Ikke mange år før jeg blir 50. Har ikke tid for denne tull nei

Men skjønner ikke. Hjemme går det strålende bra.... 

Han er vel god på å lyge, da. 

Anonymkode: 4c132...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser vel etter noen yngre jenter tenker jeg… jeg ville bare skilt meg med han. Ikke noe vits i å fortsette når han er aktiv på datingsider. Og folk forandrer seg ikke, så ikke gå på den hvis han sier at han skal stoppe. Har brent meg på det selv.

Anonymkode: 9745d...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er vel god på å lyge, da. 

Anonymkode: 4c132...ec4

Ikke så flink da jeg skjønte det var noe. Tok meg tid men fant ut ja 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lilletroll skrev (13 timer siden):

Akuratt fant ut at mann min er aktive på datingsider. Og vært det i mange år. 

Sikkert det er ikke bare "nettflørting" ja. 

Men... hjemme er den herligste mann, venn, kjæreste som finnes... 

Hvordan konfrontere han?

Gå og kjøp en truse som ikke ligner på dine truser, ball den sammen så den ser litt brukt ut og sleng den under sengen.

Neste gang du skal vaske eller støvsuge, så drar du den fram og slenger den oppi ansiktet hans og sier at du fant denne fremmede trusen under sengen, og lurer på hvor hvem som eier den?

Anonymkode: 86df7...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gå og kjøp en truse som ikke ligner på dine truser, ball den sammen så den ser litt brukt ut og sleng den under sengen.

Neste gang du skal vaske eller støvsuge, så drar du den fram og slenger den oppi ansiktet hans og sier at du fant denne fremmede trusen under sengen, og lurer på hvor hvem som eier den?

Anonymkode: 86df7...018

Skjer ikke noe hjemme heldighvis. Han kjører mye rundt pga jobben. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gå og kjøp en truse som ikke ligner på dine truser, ball den sammen så den ser litt brukt ut og sleng den under sengen.

Neste gang du skal vaske eller støvsuge, så drar du den fram og slenger den oppi ansiktet hans og sier at du fant denne fremmede trusen under sengen, og lurer på hvor hvem som eier den?

Anonymkode: 86df7...018

Kan bekrefte at han er utro online men ikke fått til å bevis om "fysiske" utroskap. Ikke noe annet en de mange "kur" jeg har gått gjennom. Det som aktiverte varsellampene hos meg. 

Ikke vanlig når du har fast partner at det er så ustabilt der nede... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lilletroll said:

Kan bekrefte at han er utro online men ikke fått til å bevis om "fysiske" utroskap. Ikke noe annet en de mange "kur" jeg har gått gjennom. Det som aktiverte varsellampene hos meg. 

Ikke vanlig når du har fast partner at det er så ustabilt der nede... 

 

Hæ? Hva mener du her? Hva slags kur? Ustabilt i underlivet eller hva? 

Anonymkode: 4b14c...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...