Gå til innhold

Er Karl Johans gate fortsatt full av prostituerte om kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det noen år siden jeg har vært i Oslo, men forrige gang jeg var der, så krydde det av afrikanske prosituerte på Karl Johan om kvelden. De var meget aggressive, bl. a. mot min tenåringssønn. 
 

Er det slike forhold fortsatt? Skal på ferie i hovedstaden, og lurer på om hotellet rett på Karl Johan er innafor.

Anonymkode: 5ff2d...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Bare turister som besøker som går i Karl Johan. Jeg bor rett ved, men er aldri der.

Anonymkode: 65cec...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mannlige bekjente hevder ihvertfall at det ikke har vært noe mas og klenging der etter koronaen kom i fjor.

Anonymkode: 6afdf...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva er problemet? Du sier nei takk og fortsetter å gå. Lykke til med å finne et reisemål noe sted i verden hvor det ikke er prostituerte.

Eller spør du fordi du egentlig ønsker å kjøpe sex?Liksom sjekker forholdene?

Anonymkode: 8e5ad...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud. Hva er problemet? Du sier nei takk og fortsetter å gå. Lykke til med å finne et reisemål noe sted i verden hvor det ikke er prostituerte.

Eller spør du fordi du egentlig ønsker å kjøpe sex?Liksom sjekker forholdene?

Anonymkode: 8e5ad...10d

Du har tydeligvis ikke vært på Karl Johan som mann. Afrikanske horer som river og sliter i deg hver 10 meter. Sucky sucky, fucky fucky. Er som å være i Pattaya i Thailand, bare mindre transer.

Endret av Tipponull
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Hva er problemet? Du sier nei takk og fortsetter å gå. Lykke til med å finne et reisemål noe sted i verden hvor det ikke er prostituerte.

Eller spør du fordi du egentlig ønsker å kjøpe sex?Liksom sjekker forholdene?

Anonymkode: 8e5ad...10d

De er mere aggressive enn at et neitakk holder. Det er godt over grensen til trakassering innimellom. 

Anonymkode: 07734...d95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå er det noen år siden jeg har vært i Oslo, men forrige gang jeg var der, så krydde det av afrikanske prosituerte på Karl Johan om kvelden. De var meget aggressive, bl. a. mot min tenåringssønn. 
 

Er det slike forhold fortsatt? Skal på ferie i hovedstaden, og lurer på om hotellet rett på Karl Johan er innafor.

Anonymkode: 5ff2d...04f

Jeg pleier ikke å være veldig sent ute på kvelden men mener å huske at de er i Dronningens Gate eller Skippergate, men de er mennesker og kan bevege på seg da. 

Anonymkode: 4256d...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Norges flotteste by. Plata full av junkies og horer opp til slottet. 

Anonymkode: ac6c0...aee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare dere menn som har et problem. Jeg som kvinne kan ikke stå ute på gata på dagtid og vente på en venninne eller kompis helt vanlig og anstendig kledd og lett sminket uten at en mann plutselig kan komme en sjelden gang og tro jeg er prostituert. Det er svært krenkende.

Anonymkode: 4256d...52b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slike tilstander lenger, det forsvant egentlig en stund før corona kom i mars 2020. 

Anonymkode: 1a74a...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
Tipponull skrev (1 time siden):

Du har tydeligvis ikke vært på Karl Johan som mann. Afrikanske horer som river og sliter i deg hver 10 meter. Sucky sucky, fucky fucky. Er som å være i Pattaya i Thailand, bare mindre transer.

Ofte i Pattaya? 

Forøvrig ganske overdrevet ift hvor masete horer i Oslo er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er ikke bare dere menn som har et problem. Jeg som kvinne kan ikke stå ute på gata på dagtid og vente på en venninne eller kompis helt vanlig og anstendig kledd og lett sminket uten at en mann plutselig kan komme en sjelden gang og tro jeg er prostituert. Det er svært krenkende.

Anonymkode: 4256d...52b

Tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var var der i går. Bodde på hotellet citybox. Så ingen prostituerte jeg. 

Anonymkode: 4b46b...beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på byen i Oslo var i slutten av januar 2020. Da bodde jeg på Amerikalinjen på Jernbanetorget og gikk ned Karl Johan fra Egertorget i 1-tiden på natta. Observerte ingen pågående afrikanske prostituerte da, kompisen min som gikk sammen med meg fikk gå helt i fred. 

Anonymkode: 75136...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare turister som besøker som går i Karl Johan. Jeg bor rett ved, men er aldri der.

Anonymkode: 65cec...c84

:blink: Eh? Bor på Frogner og av og til går jeg på Karl Johan. 
Ellers aldri opplevd noe rart <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ah, Norges flotteste by. Plata full av junkies og horer opp til slottet. 

Anonymkode: ac6c0...aee

Eh, plata? Ganske mange år siden det var narkomane der. Du har kanskje ikke vært i Oslo de siste 10-20 årene eller?

Anonymkode: 4e50d...926

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de forsvant med sexkjøpsloven. Det er altså en god stund siden de ble borte fra Karl Johan.

Anonymkode: 337e7...28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der nå i helga. Mulig det var noen prostituerte der,  men ikke som jeg la merke til. Så spesielt mange kan det ikke ha vært. 

Anonymkode: 3c27f...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, de forsvant med sexkjøpsloven. Det er altså en god stund siden de ble borte fra Karl Johan.

Anonymkode: 337e7...28f

Feil.

Anonymkode: 26d6d...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...