Gå til innhold

Ville du klagd på denne naboen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i 4mannsbolig og naboen har nå satt opp en basketballkurv på veggen, som også er min vegg. Det dirrer og bråker noe ekstremt…  Ungene holder på å dunke denne basketballen på plattingen og veggen til alle døgns tider. Ville dere klagd?

Anonymkode: 70ae3...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville demontert hele greia i løpet av en natt. Ungene får dra ut i skogen å leke.

Anonymkode: b4099...4d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bor i 4mannsbolig og naboen har nå satt opp en basketballkurv på veggen, som også er min vegg. Det dirrer og bråker noe ekstremt…  Ungene holder på å dunke denne basketballen på plattingen og veggen til alle døgns tider. Ville dere klagd?

Anonymkode: 70ae3...4db

Han burde vel ha snakket med dere før han satte den opp.

Anonymkode: ebe19...e69

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke klaget, men ville spurt på en vennlig måte om de hadde mulighet for å sette den et annet sted og forklart hvorfor. Og naboen hadde sagt noe sånt som "Oi, det tenkte jeg ikke på, selvsagt skal vi flytte den." Jeg har et godt forhold til naboene og ønsker å beholde det, så hadde ikke gått rett på "klaging". Jeg hadde også ønsket å vite det dersom noe jeg gjorde plaget naboene mine uten at jeg hadde tenkt på det.

Anonymkode: 52857...d65

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt gal i hodet av det. I alle borettslag er det regler for sånt og ballkurven er selvsagt ikke mot noens vegg. Det burde selvfølgelig også gjelde for sameier.

Men ja, jeg hadde også sagt i fra på en fin måte, ettersom det garantert ikke ligger noen vond vilje bak påfunnet.

Anonymkode: 75af6...97d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville forsøkt med vanlig prat og god dialog først. Kommer som regel lenger med en mer vennlig tone. Deretter klaging hvis den ikke ble fjernet innen rimelig tid. 

Anonymkode: 2589f...975

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bor i 4mannsbolig og naboen har nå satt opp en basketballkurv på veggen, som også er min vegg. Det dirrer og bråker noe ekstremt…  Ungene holder på å dunke denne basketballen på plattingen og veggen til alle døgns tider. Ville dere klagd?

Anonymkode: 70ae3...4db

Ja, fortell ham på en fin og bestemt måte at det bråker og er til stort ubehag. Så blir dere sikkert enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ville ikke klaget, men ville spurt på en vennlig måte om de hadde mulighet for å sette den et annet sted og forklart hvorfor. Og naboen hadde sagt noe sånt som "Oi, det tenkte jeg ikke på, selvsagt skal vi flytte den." Jeg har et godt forhold til naboene og ønsker å beholde det, så hadde ikke gått rett på "klaging". Jeg hadde også ønsket å vite det dersom noe jeg gjorde plaget naboene mine uten at jeg hadde tenkt på det.

Anonymkode: 52857...d65

Jeg er 100% enig med deg, men har allerede hatt flere ubehagelige episoder med denne naboen. Naboen er av utenlandsk opprinnelse, når jeg har prøvd å ha en dialog med han på andre ting, skjeller han meg ut og kaller meg rasist. Har tidligere måtte klage på han flere ganger til borettslaget, før han tar ting til etterretning. Syns det er veldig ubehagelig å snakke med denne naboen,

Anonymkode: 70ae3...4db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 100% enig med deg, men har allerede hatt flere ubehagelige episoder med denne naboen. Naboen er av utenlandsk opprinnelse, når jeg har prøvd å ha en dialog med han på andre ting, skjeller han meg ut og kaller meg rasist. Har tidligere måtte klage på han flere ganger til borettslaget, før han tar ting til etterretning. Syns det er veldig ubehagelig å snakke med denne naboen,

Anonymkode: 70ae3...4db

Hvor mange tråder er det mulig å opprette om nabofamilien i kommunal firemannsbolig???? Du har jo allerede meldt de til bv, hvorfor orker du? Skjønner dere alle har dårlig råd men føler du bør flytte

Anonymkode: 525e1...88a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor mange tråder er det mulig å opprette om nabofamilien i kommunal firemannsbolig???? Du har jo allerede meldt de til bv, hvorfor orker du? Skjønner dere alle har dårlig råd men føler du bør flytte

Anonymkode: 525e1...88a

Hva snakker du om din frekkas? Oppfør deg!

Anonymkode: 70ae3...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du irritert deg like mye hvis han var norsk?

Anonymkode: ebe19...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde du irritert deg like mye hvis han var norsk?

Anonymkode: ebe19...e69

Selvfølgelig? Det har jo ingenting med saken å gjøre.

Anonymkode: 70ae3...4db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 0.53):

Jeg er 100% enig med deg, men har allerede hatt flere ubehagelige episoder med denne naboen. Naboen er av utenlandsk opprinnelse, når jeg har prøvd å ha en dialog med han på andre ting, skjeller han meg ut og kaller meg rasist. Har tidligere måtte klage på han flere ganger til borettslaget, før han tar ting til etterretning. Syns det er veldig ubehagelig å snakke med denne naboen,

Anonymkode: 70ae3...4db

Da klager du til styret. Du har prøvd å snakke med han før. Han skjelte deg ut. Du trenger ikke ha noe med han å gjøre. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: 0b643...6cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 0.55):

Hvor mange tråder er det mulig å opprette om nabofamilien i kommunal firemannsbolig???? Du har jo allerede meldt de til bv, hvorfor orker du? Skjønner dere alle har dårlig råd men føler du bør flytte

Anonymkode: 525e1...88a

Du er klar over at det finnes utrolig mange 4-mannsboliger i Norge? Er vell ingen som har sagt ts bor i kommunal heller. 

Anonymkode: 3ff35...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis familien er innvandrere eller har innvandrerbakgrunn så hadde jeg ikke tatt sjansen på å klage, rasismeanklagene kommer haglende selv om man har god grunn til å klage og det er jo akkurat det TS opplever. 

Anonymkode: 03e84...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/25/2021 at 1:11 AM, AnonymBruker said:

Hadde du irritert deg like mye hvis han var norsk?

Anonymkode: ebe19...e69

Der kom den. Syns det tok litt tid denne gangen faktisk? 

Anonymkode: 0938d...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt kjeft. Mye viktigere med et godt forhold til naboer. Nabo fra helv..er ikke noe særlig. 

Anonymkode: 827f6...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...