Gå til innhold

Til menn: hvor går din grense for når en kvinne er for stor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

60 i forhold til høyde kan være overvektig. Det spørs hvor høy hans dame er. 

Anonymkode: 8d2a6...ed6

Denne tråden handler om kvinner generelt. 

Anonymkode: 16264...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne tråden handler om kvinner generelt. 

Anonymkode: 16264...059

Og du valgte generelle Jenner.

Anonymkode: 8d2a6...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (På 24.7.2021 den 2.58):

Så klart det har det. Om man er en mann på 190+, så er ikke en kvinne på 170 cm akkurat høy. Hun er petit i forhold. 

 

 

 

Jeg er 190 og liker damer på 150-160. Smaken er som baken, forskjellig fra person til person regner jeg med. 

Anonymkode: b200d...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 2021-7-23 den 21.29):

Jeg lurer veldig på hva dere definerer som kvinne som er for stor, som i overvektig, større?

Anonymkode: 69d2a...fef

Det har jeg aldri tenkt på, og vil absolutt ikke skrive et tall. Personlighet er det viktigste for meg, ikke et tall på en vekt. Jeg finner ofte store damer ganske tiltrekkende, men blir også tiltrukket av alle slags former, fasonger og størrelser, også tynne/slanke og petite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 190 og liker damer på 150-160. Smaken er som baken, forskjellig fra person til person regner jeg med. 

Anonymkode: b200d...635

Vel, nå har jeg ikke jeg påstått at alle på 190 foretrekker kvinner på 170. Det jeg skriver er at det er 20 cm forskjell, og at det utgjør en del, man må f.eks strekke nakken og stå på tærne for å kysse - slik at noen menn på 190 kan synes 170+ er perfekt, altså, ikke for høyt. 

En kvinne på 170 er jo ikke ansett som spesielt høy for andre enn menn under gjennomsnittet  (165-177 cm). Gjennomsnittshøyde for kvinner i Norge er 168, så to cm. forskjell utgjør ikke akkurat mye. En mann på 170 er betraktelig under gjennomsnittet, og derfor lav. 

Smaken er så absolutt som baken. Og takk og lov for det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg går grensen på 72 kg.

Anonymkode: 68f55...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 22.04):

Hehe, jeg svarte da bare på spørsmålet? Jeg er hverken tenåring eller singel da, om det er av betydning.

BMI over 25 er overvekt. Mye over 25 kan jo være så mangt, det finnes ingen magisk grense. Og det er mange andre ting som er viktig og

Anonymkode: 09fc0...fe5

Bmi over 25 er sykelig overvekt . Skjønner at det blir for stort for menn. er selv kvinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (16 timer siden):

Bmi over 25 er sykelig overvekt . Skjønner at det blir for stort for menn. er selv kvinne..

BMI over 25 er overvekt, over 30 er fedme, eller sykelig overvekt som du kaller det.

Anonymkode: 71c94...819

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

BMI over 25 er overvekt, over 30 er fedme, eller sykelig overvekt som du kaller det.

Anonymkode: 71c94...819

Åja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (På 24.7.2021 den 2.14):

I utgangspunktet er jo normalvekt / idealvekt for en gjennomsnittsmann mellom 70 og 90 kilo. Så da bør damene helst ligge under 70 kilo. Gjerne 55-60. 

55-60? Jeg har veid det, og får spørsmål om jeg har spiseforstyrrelser. Type seriøse og alvorlige samtaler osv. 

Men anywho:

Spurte mannen min om dette (jeg har aldri vært tyngre enn nedre del av lett overvekt ihht BMI- stort sett ligget på normal). 

Han syntes grensen var noe rundt svært overvektig, type sykelig. 

Han har aldri vært tjukk selv, mer i skalaen normal - øvre del av normal BMI og muskuløs. 

Anonymkode: fad46...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 180 cm, og foretrekker jenter som er lavere enn 165cm. Når det kommer til vekt har jeg ingen maksgrense for hva som er for stort, så lenge jenta har det bra med seg selv. Liker fyldige jenter, så bør være over 100 kg hvertfall! 

Endret av Furuholmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir veldig fascinert over at folk har satt seg en vektgrense for hvem de vil date - Kropper er jo så forskjellige, ref. bilde vedlagt.

Som kvinne hadde jeg ikke følt meg veldig spesiell om interessen og limet i forholdet med partner var basert på en vektgrense eller BMI…

3C5D2930-67CE-40B4-A6F3-C2D23866268F.jpeg

Anonymkode: a423d...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

BMI over 25 er overvekt, over 30 er fedme, eller sykelig overvekt som du kaller det.

Anonymkode: 71c94...819

Bmi over 25 er overvekt(men det er litt individuelt, har du mye muskler kan du ha opp imot 30 uten å regnes som overvektig). Bmi over 30 er fedme. Og over 35 er sykelig overvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg se vagina sprekken i stående stilling er du ikke for stor for meg. 

Det er min preferanse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk når overvekt sidestilles til å ikke kunne være med på ulike aktiviteter.

Jeg har selv vært i «ligaen» 80kg muskler fordelt på 165cm, og den som var mest aktiv og sprekest på laget mitt var henne på 155cm med 100kg div polstring. Var også henne som ble tatt med videre til landslaget fordi hun var dynamitt i sporten. 

Anonymkode: cd0a9...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...