JojoMoyes Skrevet 23. september 2023 #221 Del Skrevet 23. september 2023 lillehammeren skrev (På 6.3.2023 den 6.56): Hun fronter kroppspositivisme og alt det der, men hun står omtrent alltid (!) fremoverlent med løse klær for å skjule magen… Hva er greia med det… må jo få sykt vondt i ryggen Synes hun ofte tvinger seg inn i for små str jeg så det står på spreng både her og der . Men samme stilling på alle bilder ja . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. september 2023 #222 Del Skrevet 23. september 2023 pippi123 skrev (På 29.5.2023 den 11.49): Mitt poeng er at et helseproblem som overvekt og fedme, er ikke noe som bør fremmes som noe positivt. Man må tåle konstruktiv kritikk, enten man liker det eller ikke. Kritikk rettet mot overvekt blir i de fleste tilfeller avfeid med "fatshaming", uten at det nødvendigvis er det. Akkurat i dette tilfellet er jeg helt enig i at man ikke trenger å skrive alt man tenker eller ordlegge seg på en helt annen måte. Men her kommer vi tilbake til poenget mitt, at uansett hvordan en overvektig kropp kommenteres så hiver de fleste seg på å sier at man "fatshamer". Alle som ser Aurora Hoff, ser at hun er overvektig. Hvis hun er trygg i seg selv, er det bra for henne men man kommer ikke unna det faktum at det er helseskadelig å være så pass stor og det er ikke positivt. Herregud så hardt du prøver å normalisere hets og mobbing av overvektige mennesker. Hvor får du det fra at noen «fremmer» fedme som «noe positivt»?! Vis eksempler eller slutt å snakk om noe som ikke skjer og er helt irrelevant!! Og: ingen sted i denne historien har noen sagt at man ikke skal kunne «tåle konstruktiv kritikk» men du mener vel seriøst ikke at kroppshets er : «konstruktiv kritikk»?! Så igjen hva i h*** prater du om annet enn å forsvare noen som mobber henne for kroppen hennes? Og til slutt: « uansett hvordan en overvektig kropp kommenteres så hiver de fleste seg på at man fatshamer»… igjen: for noe PISS! De fleste kaller ikke random kommentarer om en kropp fatshaming med mindre det ER fatshaming! 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. september 2023 #223 Del Skrevet 29. september 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #224 Del Skrevet 7. oktober 2023 Mye alkohol i story i dag..😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #225 Del Skrevet 10. oktober 2023 Mange umerket poster for Aurora for tiden. Meldt inn😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 19. desember 2023 #226 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg fikk tilfeldigvis opp Aurora sin story nå på Instagram, og hun takket for alle tips og fine ord i innboksen vedrørende noe greier. Hva var dette? Jeg er rett og slett nysgjerrig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19. desember 2023 #227 Del Skrevet 19. desember 2023 Lykkelinn skrev (3 minutter siden): Jeg fikk tilfeldigvis opp Aurora sin story nå på Instagram, og hun takket for alle tips og fine ord i innboksen vedrørende noe greier. Hva var dette? Jeg er rett og slett nysgjerrig 🙈 Sikkert pga at hun har sagt hun er utbrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 19. desember 2023 #228 Del Skrevet 19. desember 2023 Tessa12 skrev (37 minutter siden): Sikkert pga at hun har sagt hun er utbrent. Utbrent fra hva?😏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 19. desember 2023 #229 Del Skrevet 19. desember 2023 Glufseguri skrev (16 minutter siden): Utbrent fra hva?😏 Akkurat det er det flere som lurer på🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 20. desember 2023 #230 Del Skrevet 20. desember 2023 Tessa12 skrev (7 timer siden): Akkurat det er det flere som lurer på🙈 Hardt å være influenser da.. må jo drikke kaffe, rydde og legge ut bilde hver dag... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 20. desember 2023 #231 Del Skrevet 20. desember 2023 Dere vet at det ofte er indre stress som fører til utbrenthet og ikke nødvendigvis oppgavene man utfører daglig? Indre stress i form av selvkritikk, dårlig selvbilde, høye krav til seg selv osv er ofte hovedgrunnen til utbrenthet. Alle kan bli utbrente, selv yogalæreren eller psykologen, legen eller butikkmedarbeideren. 6 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. desember 2023 #232 Del Skrevet 23. desember 2023 Minombre skrev (På 20.12.2023 den 16.57): Dere vet at det ofte er indre stress som fører til utbrenthet og ikke nødvendigvis oppgavene man utfører daglig? Indre stress i form av selvkritikk, dårlig selvbilde, høye krav til seg selv osv er ofte hovedgrunnen til utbrenthet. Alle kan bli utbrente, selv yogalæreren eller psykologen, legen eller butikkmedarbeideren. Høye krav? Hva har hun i krav til seg selv om liksom? Mest mulig oransje sminke hver dag, gjøre minst mulig, syte mest mulig? Spør fordi jeg oppriktig lurer. Dama gjør jo aldri en dritt, bare soser rundt med tlf i trynet. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. desember 2023 #233 Del Skrevet 23. desember 2023 Nussepus skrev (47 minutter siden): Høye krav? Hva har hun i krav til seg selv om liksom? Mest mulig oransje sminke hver dag, gjøre minst mulig, syte mest mulig? Spør fordi jeg oppriktig lurer. Dama gjør jo aldri en dritt, bare soser rundt med tlf i trynet. Selvfølgelig kan alle bli utbrente og selvfølgelig er det ulikt hvordan man reagerer på det. Men come on..at A er sliten, er sikkert mulig, hvem er ikke det nå rett før jul?! Men utbrent…? Jeg tviler. Det er sikkert hot å være utbrent i influenserbransjen nå for tiden som adhd-buzzen har dabbet av. Om hun hadde vært utbrent burde hun bare logga av og lagt fra seg telefonen. Men da forsvinner jo pengene og det er jo kjedelig.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. desember 2023 #234 Del Skrevet 23. desember 2023 Isola2 skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig kan alle bli utbrente og selvfølgelig er det ulikt hvordan man reagerer på det. Men come on..at A er sliten, er sikkert mulig, hvem er ikke det nå rett før jul?! Men utbrent…? Jeg tviler. Det er sikkert hot å være utbrent i influenserbransjen nå for tiden som adhd-buzzen har dabbet av. Om hun hadde vært utbrent burde hun bare logga av og lagt fra seg telefonen. Men da forsvinner jo pengene og det er jo kjedelig.. Da er vi enige👍🏻. God jul🤶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 23. desember 2023 #235 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Nussepus skrev (9 timer siden): Høye krav? Hva har hun i krav til seg selv om liksom? Mest mulig oransje sminke hver dag, gjøre minst mulig, syte mest mulig? Spør fordi jeg oppriktig lurer. Dama gjør jo aldri en dritt, bare soser rundt med tlf i trynet. Du vet jo ikke hva som kverner i hodet hennes? Hun er i en bransje hvor man må synes og engasjere for å få inntekter og det i seg selv kan vel være stress nok. Jeg tror det er mange influensere som kommer til å gå på en smell, nettopp fordi det er uforutsigbart. Man sammenligner seg stadig med andre, får kritikk uansett hva man legger ut fordi man aldri kan gjøre alle fornøyd, inntekten varierer fra måned til måned osv… I tillegg har hun vel vært åpen om at hun har kjempet en kamp med tanke på å godta hvordan hun ser ut. Vi ser heller ikke hva som skjer på privaten. Er forholdet dårlig, sliter ungene med noe, sover hun godt om natta, mistrives hun der hun bor osv…. Det er svært sjelden der er bare jobb som fører til utbrenthet, det er totalen over lang tid. Man skal alltid være forsiktig med å dømme ut i fra hva man ser, det trodde jeg de fleste var bevisste på i snart 2024. Hun og de fleste andre influensere viser en arrangert virkelighet for å selge noe. Hva som ellers foregår på innsiden vet vi svært lite om. Endret 23. desember 2023 av Minombre 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #236 Del Skrevet 23. desember 2023 Er det ikke «inn» å være utbrent og skape spekulasjoner rundt det da? Hun er jo frisk nok til å vise antrekk hele julen så så ille er det nok ikke. Da hadde hun lagt fra seg telefonen og logget av some - men penger rår.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 24. desember 2023 #237 Del Skrevet 24. desember 2023 mumrikk1 skrev (10 timer siden): Er det ikke «inn» å være utbrent og skape spekulasjoner rundt det da? Hun er jo frisk nok til å vise antrekk hele julen så så ille er det nok ikke. Da hadde hun lagt fra seg telefonen og logget av some - men penger rår.. Nettop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 25. desember 2023 #238 Del Skrevet 25. desember 2023 (endret) 😊 Endret 25. desember 2023 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 25. desember 2023 #239 Del Skrevet 25. desember 2023 mumrikk1 skrev (På 23.12.2023 den 23.05): Er det ikke «inn» å være utbrent og skape spekulasjoner rundt det da? Hun er jo frisk nok til å vise antrekk hele julen så så ille er det nok ikke. Da hadde hun lagt fra seg telefonen og logget av some - men penger rår.. Eller så er det å vise antrekk det hun klarte den dagen? Eller så er det forhåndsinnspilt på bedre dager. Den jobben hun har er ikke bare å sykemelde seg ifra akkurat. Synes det er latterlig å spekulere i andre sin helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 25. desember 2023 #240 Del Skrevet 25. desember 2023 Selv om hun på død og liv mener det skal aksepteres å være overvektig (hun om det ) så er det en gang sånn at overvekt skaper mye problemer med både fysisk og psykisk helse . Snakker av erfaring etter stor vektnedgang . Alt er tyngre som en stor person og det skaper mye kluss og kan gi følgesykdommer osv . Man hører jo hvor tungpusten hun er når hun går og snakker .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå