Gå til innhold

Skal vi danse 2021

Krutthøna

Anbefalte innlegg

Er ikke Joakim og Anniken venner? Tror de i såfall kan gråte på hverandres skulder og støtte hverandre 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (På 2021-8-12 den 17.35):

Får litt vondt av Bjørn og Lillian. De ender alltid opp med de litt "håpløse".

Bjørn har danset med bl.a Eli Hagen, Trude Drevland og nå Elin Ørjasæter.

Lillian har danset med bl.a Roger Ruud, Adrian Sellevoll og nå Dennis Vareide. Vareide som jeg forøvrig ikke klarer å ta seriøst. Har sett han i en del reality program, og ikke en eneste gang har han klart å være litt seriøs. Det er noe barnslig og fjasete med hele fyren. Sorry!

Veldig tydelig hvilke proffdansere TV2 vil skal vinne ja. Men det er jo helt greit det, og Bjørn er nok klar over det. :)

Det er sikkert gøy å være med uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (Akkurat nå):

Veldig tydelig hvilke proffdansere TV2 vil skal vinne ja. Men det er jo helt greit det, og Bjørn er nok klar over det. :)

Det er sikkert gøy å være med uansett. :)

Helene Spilling og Simon Nitsche er vel nærmest lagt opp til som vinnere. Ungt, pent par som overfladiske nordmenn vil la seg blende av.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Helene Spilling og Simon Nitsche er vel nærmest lagt opp til som vinnere. Ungt, pent par som overfladiske nordmenn vil la seg blende av.

100%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (Akkurat nå):

100%!

Og jeg skal ærlig innrømme at Helene Spilling er rimelig snasen. Det syns nok damene om Simon også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (59 minutter siden):

Og jeg skal ærlig innrømme at Helene Spilling er rimelig snasen. Det syns nok damene om Simon også.

Hun er til å bli lesbisk av. :ninuskapus::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (6 minutter siden):

Hun er til å bli lesbisk av. :ninuskapus::spise:

Ja, 10/10. Synd jeg kun er en 5'er selv😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (1 time siden):

Er ikke Joakim og Anniken venner? Tror de i såfall kan gråte på hverandres skulder og støtte hverandre 🤩

Jo, er ikke de bestevenner da? 🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 time siden):

Mye mulig, men tror Rikke og Vinni vil bli ganske så populære de også 🤩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (7 timer siden):

Jo, er ikke de bestevenner da? 🤔😅

Jeg mener å ha sett de sammen i TV-programmet Bloggerne 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (8 minutter siden):

Jeg mener å ha sett de sammen i TV-programmet Bloggerne 🤩

Er ikke Joakim venn med omtrent alle disse influenserne? 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere hvilke proffdansere som har fått hvilke "kjendiser"? Prøvde å google, men fikk bare opp deltakerne. 

Hva gjelder Bjørn, så kan man gjette seg til hvilken kjendis han vil få. Lurer på hvorfor det er slik, egentlig?? Jeg mener, han vant jo faktisk første sesongen med Katrine Moholt. Blir han sett på som "mindre god" av produksjonen og det er derfor de gjør det slik, eller er han en spesielt god pedagog slik at dansepartnerne hans (som kanskje blir sett på som dårligst i utg.punktet) skal ha størst mulig sjanse?  Jeg har bare tenkt litt over det, for det er helt tydelig at det er et mønster her...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Hvor ser dere hvilke proffdansere som har fått hvilke "kjendiser"? Prøvde å google, men fikk bare opp deltakerne. 

Hva gjelder Bjørn, så kan man gjette seg til hvilken kjendis han vil få. Lurer på hvorfor det er slik, egentlig?? Jeg mener, han vant jo faktisk første sesongen med Katrine Moholt. Blir han sett på som "mindre god" av produksjonen og det er derfor de gjør det slik, eller er han en spesielt god pedagog slik at dansepartnerne hans (som kanskje blir sett på som dårligst i utg.punktet) skal ha størst mulig sjanse?  Jeg har bare tenkt litt over det, for det er helt tydelig at det er et mønster her...

Ser på instagram at Anniken skal danse med Santino værtfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (3 timer siden):

Er ikke Joakim venn med omtrent alle disse influenserne? 😅

Det virker nesten sånn 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (4 timer siden):

Ang. Bjørn, så tror jeg han er den rolige, tålmodige som klarer den jobben fint. Har nok ingenting med at han er mindre god eller noe. Mer personlighet og pedagogiske evner.

Dette står på TV2 😀 

Slik blir danseparene:

• Santino Mirenna og Anniken Jørgensen
  • Benjamin Jayakoddy og Joakim Kleven
  • Bjørn Wettre Holthe og Elin Ørjasæter
  • Tarjei Svalastog og Siri Avlesen-Østli
  • Catalin Mihu og Iselin Guttormsen
  • Philip Raabe og Maren Lundby
  • Helene Spilling og Simon Nitsche
  • Maria Lie Ramella og Alejandro Fuentes
  • Ewa Trela og Magnus Moan
  • Lillian Aasebø og Dennis Vareide
  • Rikke Lund og Øyvind «Vinni» Sauvik
  • Ole Thomas Hansen og Royane Harkati
Endret av Krutthøna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krutthøna skrev (10 timer siden):

Ang. Bjørn, så tror jeg han er den rolige, tålmodige som klarer den jobben fint. Har nok ingenting med at han er mindre god eller noe. Mer personlighet og pedagogiske evner.

Dette står på TV2 😀 

Slik blir danseparene:

• Santino Mirenna og Anniken Jørgensen
  • Benjamin Jayakoddy og Joakim Kleven
  • Bjørn Wettre Holthe og Elin Ørjasæter
  • Tarjei Svalastog og Siri Avlesen-Østli
  • Catalin Mihu og Iselin Guttormsen
  • Philip Raabe og Maren Lundby
  • Helene Spilling og Simon Nitsche
  • Maria Lie Ramella og Alejandro Fuentes
  • Ewa Trela og Magnus Moan
  • Lillian Aasebø og Dennis Vareide
  • Rikke Lund og Øyvind «Vinni» Sauvik
  • Ole Thomas Hansen og Royane Harkati

Takk for oversikten!  Kjenner nesten jeg syns det er litt "trist" at det er så mange nye proffdansere. Jeg savner Alexandra Kakurina, Nadya Khamitskaya, Glenn Jørgen Sandaker, Marianne Sandaker, Jørgen Nilsen, Mai Mentzoni og Anette Stokke. Men de var jo mange ganger mer kjent enn den de dansa med 😂 Kanskje derfor tv 2 følte at de måtte bytte ut over halvparten av staben?

hva gjelder Bjørn, tenker jeg nok at du er inne på noe. Jeg lurer på om han selv syns det er litt dumt å alltid få den personen som er regnet med at skal ryke helt i starten (+- 3 episoder). Eller, jeg lurer på hva han selv tenker om det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner de to søsknene som var proffdansere. Tror de het Sandaker til etternavn. 

Tarjei får en annen Siri til dansepartner i år 😅💃.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærogfløte skrev (1 time siden):

Jeg savner de to søsknene som var proffdansere. Tror de het Sandaker til etternavn. 

Tarjei får en annen Siri til dansepartner i år 😅💃.

Tror du tenker på Glenn Jørgen og Marianne Sandaker:)   Oi, det stemmer! Det har jeg ikke tenkt på før nå. Altså at Terjei får en ny Siri som dansepartner i år 😅  Skal vi satse på at det blir en Siri nr 3 til neste år? 😂 Hvem kunne det i så fall ha blitt??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om endringene i dommerpanelet? Jeg kommer til å savne Egor, og jeg vet ikke hvem den nye dommeren er. Jeg hadde nok foretrukket en profesjonell dommer eller tidligere danser. Jeg tror det blir veldig bra å gå ned fra fire til tre dommere, spesielt siden programlederne i fjor mange ganger måtte droppe å snakke med én eller to av de fire dommere etter de siste dansene fordi de var i ferd med å slippe opp for tid i livesendingene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...