Gå til innhold

Jeg skal nå på en 2 mnd lang villmarkstur og vil bære så lett som mulig, han jeg bruke samme boxer i 1 mnd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ullboxer som skrevet over er gull! Ull er "selvrensende" Det som gir sår i skrittet på så lang tur er saltene som lager i tøyet og på kroppen. Vask begge deler jevnlig så holder det med 1 boxer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Unngå bomull!! Ull ville jeg gått for. Og minst to stk. 

Anonymkode: 8ef1f...c3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er det farlig å gå med samme boxer i en mnd? Vil bære lett og ta med minst mulig, derfor lurer jeg på om det er farlig for helsen eller ikke? 

lars monsen påstår jo at han går opp mot så lenge med den samme

Anonymkode: c1156...5d6

Er ikke farlig. Regner med du skal telte/campe nør en bekk eller et vann noen ganger på turen. God mulighet til å skylle den godt i det minste. Heng den til tørk over bålet. Ikke noe problem.

har brukt samme boxer over noen uker jeg også når jeg har vært ute på tur på fjellet/skogen. Overhode ikke noe problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta med en ekstra også bytter du hvis det blir ille. Også vasker du hvis det blir ille igjen.

De her som sier du må ha med skift har ikke vært på langtur før. 

Anonymkode: 90660...d4e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid commando på tur. Frisk brisk holder utstyret i god stand og goluktende i lang lang tid. Jævlig  deilig og befriende også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Liten bit av en fast og miljøvennlig såpe til å vaske undertøy med bør du klare å ta med.

Anonymkode: 21143...de3

Zalo er bedre. Det trengs uansett, så...

Anonymkode: b0c3d...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er mange mennesker ute i skauen nå som det er ferie og corona. Enn hvis du møter drømmedama uti der, og du lukter kuk-ost og rævsvette på en kilometers avstand. 

Stakkars Trine Rein når hun er med Lars på tur da, usj

Anonymkode: 8a6bc...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er mange mennesker ute i skauen nå som det er ferie og corona. Enn hvis du møter drømmedama uti der, og du lukter kuk-ost og rævsvette på en kilometers avstand. 

Stakkars Trine Rein når hun er med Lars på tur da, usj

Anonymkode: 8a6bc...dac

kan da vel vaske understellet sjøl om du er på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er stor fare for uvi når du bruker samme truse over lengre tid uten å vaske den skikkelig.

Anonymkode: 7d9d7...fcd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid med en underbukse (ull) ekstra og vasker når det behøves. Ellers prøver jeg alltid å vaske meg i skrittet daglig (med vaskeklut og gjerne etter at jeg har "vært på do") og da holder undertøyet seg mye lenger også.

Anonymkode: 0f61f...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...