AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Er det farlig å gå med samme boxer i en mnd? Vil bære lett og ta med minst mulig, derfor lurer jeg på om det er farlig for helsen eller ikke? lars monsen påstår jo at han går opp mot så lenge med den samme Anonymkode: c1156...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 22. juli 2021 #2 Del Skrevet 22. juli 2021 Boxere er det som veier minst av alt du skal ha med… farlig er det nok ikke men er jæv ekkelt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta med to så kan du vaske i elva? Anonymkode: 50c7d...7a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Del Skrevet 22. juli 2021 Det kan du, men det normale er å ta med to, og vaske en hver dag. Heng den vaskete på sekken til tørk mens du går. Anonymkode: b0c3d...a01 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta med 2 så kan du vrenge dem. Blir da 4 skift. Anonymkode: 44dfa...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 22. juli 2021 #6 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta med en ekstra. Skyld opp den du bruker på kvelden før du legger og heng til tørk, så har du en ren hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Del Skrevet 22. juli 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Boxere er det som veier minst av alt du skal ha med… farlig er det nok ikke men er jæv ekkelt Ja det forstår jeg, men skal pakke ekstremt minimalt, har god greie på det andre men er litt i tvil om boxer da jeg selv også synes det er litt ekkelt, men det er jo kun på tur uten andre tilstede. Går kanskje an å vaske den litt i en bekk også, men blir jo ikke ren av det Anonymkode: c1156...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 22. juli 2021 #8 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det forstår jeg, men skal pakke ekstremt minimalt, har god greie på det andre men er litt i tvil om boxer da jeg selv også synes det er litt ekkelt, men det er jo kun på tur uten andre tilstede. Går kanskje an å vaske den litt i en bekk også, men blir jo ikke ren av det Anonymkode: c1156...5d6 Du har plass til et par ekstra boksere i sekken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Del Skrevet 22. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja det forstår jeg, men skal pakke ekstremt minimalt, har god greie på det andre men er litt i tvil om boxer da jeg selv også synes det er litt ekkelt, men det er jo kun på tur uten andre tilstede. Går kanskje an å vaske den litt i en bekk også, men blir jo ikke ren av det Anonymkode: c1156...5d6 Hvorfor skulle den ikke bli ren av å bli vasket i en bekk? Anonymkode: b0c3d...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Del Skrevet 22. juli 2021 Kan være bedre å heller finne lette og mindre varianter av andre større ting du skal ha med deg. Ville tatt med 3 truser og minst 10 sokker. Da har du truser du kan vaske og i nødtilfelle. Og sokker fordi disse slites fortere enn du tror. Andre klær avhenger av hvor du skal og hva temperaturen vil bli. Anonymkode: 21143...de3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det forstår jeg, men skal pakke ekstremt minimalt, har god greie på det andre men er litt i tvil om boxer da jeg selv også synes det er litt ekkelt, men det er jo kun på tur uten andre tilstede. Går kanskje an å vaske den litt i en bekk også, men blir jo ikke ren av det Anonymkode: c1156...5d6 Liten bit av en fast og miljøvennlig såpe til å vaske undertøy med bør du klare å ta med. Anonymkode: 21143...de3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 22. juli 2021 #12 Del Skrevet 22. juli 2021 Lars Monsen brenner boxeren på bålet siste kvelden før han kommer til sivilisasjonen. Antar at det er fordi den lukter elg og at siviliserte folk skal slippe stanken. Vet ikke om han da har en ren i sekken han tar på, eller om han går kommando siste strekket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Del Skrevet 22. juli 2021 Var forøvrig en jeg gikk på skole med som gikk i samme bokser to uker i strekk, han daua ikke. Hadde forsåvidt heller ikke lagt merke til det om han ikke satt forran meg og sagget noe jævlig. Anonymkode: 50c7d...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Del Skrevet 22. juli 2021 Kle på deg ekstra boxer utenpå den andre siden du har så ekstremt lite plass, da vel? Anonymkode: 1f495...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Del Skrevet 22. juli 2021 Kjøp to boxere i tynn ull, og ta med fast såpestykke. Anonymkode: 239db...5d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet 22. juli 2021 #16 Del Skrevet 22. juli 2021 Stivnet svette på innerste tøylaget kan føre til at du blir sår og det er ihvertfall det siste du vil. Jeg hadde likevel kun tatt med én og satset på vasking. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 22. juli 2021 #17 Del Skrevet 22. juli 2021 Regner med at du skal ha med noe å koke vann i. Da kan du vaske bokseren ved å legge den på en stein og tømme kokende vann over. Så tar du i alle fall livet av noen basselusker. Personlig ville jeg hatt med minst to skift. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #18 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta med to i rent naturmateriale (ull, bomull). Du trenger ikke ren hver eneste dag, men boksere kan fort bli ganske ulekre på tur. Svette og toalettbesøk i naturen, manglende dusj etc gjør sitt, for å si det slik. Litt velvære på tur skader ikke. Anonymkode: 43334...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 22. juli 2021 #19 Del Skrevet 22. juli 2021 Ville definitivt satset på to boxere i ull. Bomull holder på fuktighet og kan kjøle deg ned, unngå bomull når du skal på mer enn dagstur. Ull er også lett å vaske, tørker greit, og er lett. Sier som de fleste andre - den ene ekstra boxeren vil ikke veie mye. Aclimas Lightwool boxer for dame veier eksempelvis 63 gram i størrelse medium, sikkert ikke mye mer for herreboxeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 22. juli 2021 #20 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta med ulltruse den veier mindre enn boxer. Stringtruse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå