Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #161 Skrevet 16. september 2005 Skal man late som om man mener noe annet hvis man har meninger som andre også har? ← Nei, men det går ann å skrive et innlegg du vet du kan få pepper for.. Men nei, gud forby.. Det kan jo hende en blir moderert.. Og nei, jeg snakker ikke om dirkete personangrep eller mobbing.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #162 Skrevet 16. september 2005 Ja, det må jeg si! Nå ble jeg provosert.. Selv jeg som nekter å gi slipp på røyken min er for den.. ← Det kunne jo ikke jeg vite, så du kan vel ikke beskylde meg for å bare være politisk korrekt fordi du er enig?
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #163 Skrevet 16. september 2005 Ved å ikke oppføre seg som sladrehanker, ved å tørre å stå for meninger som kanskje ikke er helt politiskkorrekte.. For eksempel.. Skjønner ikke at innlegget mitt er så forbanna vanskelig å forstå, men enkelte må jo ha den inn med teskje.. ← Enig med Milah! Tør å stå for sine meninger - ikke sladre og ikke skjule seg bak ikke innlogget når man har noe å si som man kanskje kan få litt pes for!!! Det er ikke farlig å få pes - og denne tråden er for dem som ikke er redd for å bli mislikt!! (og kanskje for dem som vil øve?)
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #164 Skrevet 16. september 2005 Nei, men det går ann å skrive et innlegg du vet du kan få pepper for.. Men nei, gud forby.. Det kan jo hende en blir moderert.. Og nei, jeg snakker ikke om dirkete personangrep eller mobbing. ← Men det er ikke alltid man er i humør til å få pepper og da prøver man å unngå det.
Gjest Manic Skrevet 16. september 2005 #165 Skrevet 16. september 2005 Jeg er frekkere enn dere aner! Fy fa**, jeg kunne sagt litt av hvert men da hadde jeg nok overgått grensene til og med i denne tråden! hadde ikke blitt pent!
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #166 Skrevet 16. september 2005 Det kunne jo ikke jeg vite, så du kan vel ikke beskylde meg for å bare være politisk korrekt fordi du er enig? ← Nei, men et slikt utsagn kan vel ikke definers som provoserende?
Elanor Skrevet 16. september 2005 #167 Skrevet 16. september 2005 Eh..ok. Jeg er for røykeloven. ← Men forskning viser at røykeloven var helt riktig. Problemet syns jeg er at den er altfor toltaritær. Jeg syns f.eks at det burde vært åpning for å søke om "røykebevining". Sånn sett er ikke Fighters innlegg veldig provoserende. Spørsmålet er derfor hva som er en stor nok brannfakkel for å passe inn i denne tråden, for å få den til å "ta av".
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #168 Skrevet 16. september 2005 Det er ikke farlig å få pes - og denne tråden er for dem som ikke er redd for å bli mislikt!! (og kanskje for dem som vil øve?) ← Jeg trenger å øve og håper jeg ikke blir kasta ut fordi jeg muligens kan være enige med dere i noe. Men om dere ikke liker meg skal jeg ikke tvinge dere til det.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #169 Skrevet 16. september 2005 Jeg er frekkere enn dere aner! Fy fa**, jeg kunne sagt litt av hvert men da hadde jeg nok overgått grensene til og med i denne tråden! hadde ikke blitt pent! ← Denne tråden har kun grensene du setter for deg selv..
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #170 Skrevet 16. september 2005 Nei, men et slikt utsagn kan vel ikke definers som provoserende? ← Tja, enkelte brukere kunne blitt provosert. Folk som er ekstremt mot den for eksempel.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #171 Skrevet 16. september 2005 Pingle...klarer du ikke å slutte å røyke enn gang du da. ← Om jeg klarer, det vet jeg ikke.. Har ikke prøvd, fordi jeg ikke har lyst til å slutte..
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #173 Skrevet 16. september 2005 Tja, enkelte brukere kunne blitt provosert. Folk som er ekstremt mot den for eksempel. ← Mulig det.. Men selv om jeg hadde vært aldri så mye imot, måtte det nok mer til før jeg lar meg provosere.. Men men.. Du prøvde i hvertfall, det skal du ha.. Om det enn var noe skuffende..
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #174 Skrevet 16. september 2005 Jeg trenger å øve og håper jeg ikke blir kasta ut fordi jeg muligens kan være enige med dere i noe. Men om dere ikke liker meg skal jeg ikke tvinge dere til det. ← Det er lov å være enig, så lenge du er enig med meg... neida... noen ting er man enig i, og da sier man det. Andre ting er man ikke enig i, og da kan man jo si det også, uten å logge seg ut først (sier ikke at du gjør det da). og man kan slå i tastaturet så tastene spruter og si akkurat hva man mener uten å bli redd for og bli upopulær.... øv i vei fighter!! og her i denne tråden kan du jo umulig bli moderert vekk... for hvis mod'ene kommer inn her og mod'er, da finnes ikke den smiley i verden som kan himle nok med øynene... ''''''''''''''''''''''''''''''''
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #175 Skrevet 16. september 2005 Jeg har aldri, merk aldri, logga meg av for å skrive. Ikke en gang om en liten filleting.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #176 Skrevet 16. september 2005 Jenta si det!! (Uff, ikke lage kosemosetråd nå, mysan)
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #177 Skrevet 16. september 2005 Du skrev i en annen tråd at du hadde et nick til Fighter.. Er det for de gangene du føler du vil si hva du virkelig mener? Da du er redd for at svaret ditt kanskje vil slå sprekker i "snill pike" imaget ditt? Det jeg i bunn og grunn vil vite er, i hvilke sammenhenger bruker du det andre nicket ditt?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #178 Skrevet 16. september 2005 Har vi en skikkelig slåss-smiley?
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #179 Skrevet 16. september 2005 Hei jannemm! ← Er jannemm her? Da kan det jo bli litt røre kanskje? Men Jannem, da må du tåle at vi tar igjen!
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #180 Skrevet 16. september 2005 Du skrev i en annen tråd at du hadde et nick til Fighter.. Er det for de gangene du føler du vil si hva du virkelig mener? Da du er redd for at svaret ditt kanskje vil slå sprekker i "snill pike" imaget ditt? Det jeg i bunn og grunn vil vite er, i hvilke sammenhenger bruker du det andre nicket ditt? ← He-he! Ja, det kan du lure på. Det er ikke for å kunne gjemme meg for å sladre eller slenge dritt. Jeg var forlover for en bruker her i sommer og da laget jeg et ekstra-nick for å spørre om rips til utdrikningslag, taler o.s.v.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå