Gå til innhold

Meninger om mangt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Men nå ser jeg dette blir noen hakk for dumt...natta.

Det er jo kjennemerket ditt, Sixx, å stikke av når du ikke klarer å argumentere. Det latterligste er dog at du ser ut til å tro at det er meg du stiller i et dårlig lys, når ditt eneste argument er ”Bønna er kunnskapsløs”.

Endret av Bønna
Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Men jeg tror virkelig ikke noe på at 1 av 5 nordmenn, som valgresultatet viser, har en genuin tro på liberalismen egentlig.

Tja, det ser ut som det er noen her på forumet i hvert fall.

Skrevet
Men jeg tror virkelig ikke noe på at 1 av 5 nordmenn, som valgresultatet viser, har en genuin tro på liberalismen egentlig.

De vet jo ikke hva det er en gang. Men burde ikke sosialistene opplyse dem om hvor håpløst liberalismen er?

Skrevet
Du gjør ikke det nei..

La oss ta dette en gang til. Du siterer meg og sier at jeg bør erkjenne det jeg selv skriver, hvor det jeg skriver er en brodd mot liberalistisk ideologi. Si meg, tror du jeg disser liberalistisk ideologi fordi jeg er tilhenger av den?

Du skjønte åpenbart ikke hva du svarte på.

Skrevet
"liberalistenes ideologiske fantasiverden" Jeg må si meg enig med Donnie i en annen forbindelse og si at dette uttrykket er helt suverent!

Bortsett fra at Donnie D.. prøvde å være ironisk, da.

Artig det der forresten, hvor mange høyreorienterte det er her på KG som synes det er formålstjenelig med latter som fremste ”argumentasjon”.

Skrevet (endret)
La oss ta dette en gang til. Du siterer meg og sier at jeg bør erkjenne det jeg selv skriver, hvor det jeg skriver er en brodd mot liberalistisk ideologi. Si meg, tror du jeg disser liberalistisk ideologi fordi jeg er tilhenger av den?

Du skjønte åpenbart ikke hva du svarte på.

Eller kanskje jeg gjorde det.. ;)

Går ikke ann å tulle med deg Bønna..

Endret av Milah
Skrevet

Jeg klager på folk som ikke gidder/orker/kan/eller er for dumme til å fortsette å kverulere -det ER en forskjell mellom kverulering og diskusjon!

Jeg klager på folk som ber om råd, men blir sure når de får spørsmål tilbake og ikke får det svare de vil ha!! hvofor i helvittu spøøre da??

Jeg klager på folk som klager på de som jobber i barnehage! tror dere det er såå lett å tilfredstille 9/14/18 (velg selv) jefla foreldrepar eller?? Og de hersens snørrunga deres?? TRO meg - curling foreldre finnes det masser av... BARNEHAGE ER EN KOLLEKTIV INSTITUSJON -IKKE DERES PRIVATE BROILER FABRIKK!! Og vi som jobber der, er ikke deres private coacher!

Dessuten, men ikke minst: OPPDRAGELSE OG FOLKESKIKK OG EMPATI! Hadde folk tenkt over dette og oppdratt avkommet og levd etter dette, så ville verden vært et mye bedre sted.

Takk for meg ;-D

Skrevet
Bortsett fra at Donnie D.. prøvde å være ironisk, da.

Artig det der forresten, hvor mange høyreorienterte det er her på KG som synes det er formålstjenelig med latter som fremste ”argumentasjon”.

Jeg er også ironisk når jeg fremhever dette utsagnet som suverent, Bønna.

Og inntil jeg skjønte at du faktisk ER liberalist, så trodde jeg det var ment ironisk fra din side også ;)

Skrevet

Vi kan vel alltids lufte noen meninger om liberalisme her..

Jeg ser til USA og grøsser. Er det sånn vi vil ha det her? Eller finnes det noen gode ideer på hvorfor det ville fungert bedre for de fleste her i landet?

Gjest Bellatrix
Skrevet

En vaktmesterkommentar jeg ikke har et fnugg av respekt for er den som klager på signaturebilde til CocoPuff.

Det finnes flere av den typen... kanskje noen er på fleip, men jeg vet ikke jeg...

Enig. Sånt blir bare dumt.

Skrevet

Ikke sant? Og jeg mener å huske at det var en gjest som sa det. Typisk gjester -

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Grove regelbrudd er grove regelbrudd, men å klage på avatarer og signaturer blir for dumt. I hver fall hvis den eneste begrunnelsen er at man ikke liker bildet.

Skrevet

Rent og skjært regelrytteri det, det er de samme som blir paragrafryttere etterhvert. De får seg jobb på trygde- eller sosialkontoret. Der er det forbudt å tenke selv, og det passer disse utmerket.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Regler er bra og viktige, men man må kunne bruke hodet også.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Rent og skjært regelrytteri det, det er de samme som blir paragrafryttere etterhvert. De får seg jobb på trygde- eller sosialkontoret. Der er det forbudt å tenke selv, og det passer disse utmerket.

Sosialisme og streben etter det rettferdige, blir rett og slett et regelrytteri.

Skrevet
Går ikke ann å tulle med deg Bønna..

Det gjør det så absolutt. Men en forutsetning er at spøken henger på greip. Dette var bare usammenhengende absurd paradoksalt møl.

Skrevet
Og inntil jeg skjønte at du faktisk ER liberalist, så trodde jeg det var ment ironisk fra din side også  ;)

:forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra:

KG er det mest absurde stedet jeg noen gang har vært. Er det ingen som klarer å være koherente her?

En ting er at du klarer det umulige, å oppfatte meg som liberalist. Men jeg detter virkelig av stolen når du presterer å hevde at en liberalist vil mene at deres ideologiske grunnlag er en fantasiverden, mens en ikke-liberalist vil være ironisk når denne hevder det samme.

Jeg mener, hallo? Hvor ble det av den kognitive kapasiteten?

Skrevet
Sosialisme og streben etter det rettferdige, blir rett og slett et regelrytteri.

Nå er det jo høyresiden som vil opprettholde et enormt byråkratisk apparat, fylt opp med regelryttere, som skal passe på at det bare er ”verdig trengende” som skal få noe som helst fra staten.

Er det dette man kaller millimeterrettferdighet? Vel, det er definitivt millimeter. Men rettferdighet? Neppe! Kontrollhysteri er nok mer begrepet, ja.

Gjest Homer Simpson
Skrevet (endret)
Det gjør det så absolutt. Men en forutsetning er at spøken henger på greip. Dette var bare usammenhengende absurd paradoksalt møl.

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er da ikke bare kommunister som er drapsmaskiner. Hva med liberalister som ikke ønsker at syke skal få behandling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...