Gå til innhold

Meninger om mangt

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, for der er det jæ*** mye inspirasjon å hente - det er ikke uten grunn at jeg lever i sølibat for tiden. Det er det jæ*** sexrommet sin skyld. De har tatt fra meg lysten der inne.... det er det som er saken!!

Det er bare tapere som basserer det virkelige liv på KG...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, men bytte om på to skrivebord...og da må pc'n slås av. :ler:

:ler::klappe: haha- gikk det litt fort i svingene et øyeblikk?

Skrevet
Senja teller ikke Elanor...det er kun et sted for spesielt interesserte.

Det bor, som du burde vite, et troll på Senja. Troll er en del av den norske kulturarven. Ergo er det som skjer på Senja viktig i resten av landet!

Skrevet

Dumme Elanor...du skal ikke snike deg inn i mellom svar som ikke handler om hekling. :sur:

Skrevet
Det er bare tapere som basserer det virkelige liv på KG...

Nå skal du passe munnen din - eller rettere sagt pølsefingrene dine. :frustrert:

Du får ikke skrevet mye når de er brukket og ligger strødd utover tastaturet ditt - med mindre du har et skikkelig nesegrev du kan bruke istedet....

(Nå sletter jeg snart mine egne slemheter.... )

Skrevet
Dumme Elanor...du skal ikke snike deg inn i mellom svar som ikke handler om hekling. :sur:

Hva? sitter hun her og hekler mener du? Dette er en heklefri tråd!!!

Skrevet

Ikke skryt nå...du vet vel ikke hvordan du gjør det.
Skrevet
jaja, ro deg vekk - du er bare missunnneliiiiiig!!

Misunnelig du liksom. Tror du ikke jeg kan skrive like fort som deg med mine fingre? Og jeg kan helt sikkert spille piano bedre enn deg også! Så æda-bæda!

Skrevet
Alt er vann!

Du kan da ikke bare kaste inn sånn løse kommentarer uten mål og mening? Er du kranglete kanskje? Eller er det bare det at du har vært i forumet for lenge så du tror du kan tillate deg hva som helst?

Skrevet
Alt er vann!

Hehe Fighter....."alt flyter".

Leser han til ex.phileksamen?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hehe Fighter....."alt flyter".

Leser han til ex.phileksamen?

Ja, og filosoferer over det meste.

Skrevet

HVEM I DET HULESTE BRYR SEG OM HEKLING? Bør det i det hele tatt tas hensyn til heklere? Har de noen verdi?

Skrevet
Ja, og filosoferer over det meste.

Men si til ham at alt ikke er vann, men at alt flyter.

Flytt ævva dine Mysan...dette er en intelligent og heklefri ordutveksling mellom Fighter og meg. :fy_fy:

Skrevet
HVEM I DET HULESTE BRYR SEG OM HEKLING? Bør det i det hele tatt tas hensyn til heklere? Har de noen verdi?

Jeg aner ikke...det er Mysan som er så opphengt i hekling. :roll:

Skrevet

Ikke gjør det! Jeg skal lese denne tråden en gang i fremtiden når jeg trenger oppmunting! ;)

Feige ut på denne måten, da gitt!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men si til ham at alt ikke er vann, men at alt flyter.

Flytt ævva dine Mysan...dette er en intelligent og heklefri ordutveksling mellom Fighter og meg. :fy_fy:

Men Thales sa at alt er vann. Det sier i hvert fall mannen. Og mannen har alltid rett.

Skrevet
Ikke skryt nå...du vet vel ikke hvordan du gjør det.

jeg kan be en mod om å gjøre det.... eller nei, :roll: søren og, er'kke lov i denne tråden det....

Skrevet (endret)

*Borte* 0 relevans til trådens meningsløse, men akk så viktige innhold :ler:

Endret av sixx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...