Gå til innhold

Meninger om mangt

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: *venter på mannen* (Ja, jeg har mann!)

Som om det er noe å skryte av. Hva gjør menn?

De

promper

raper

roter

klør seg på unevnelige steder

tror de vet og kan alt

roter litt mer

osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å bli karusell-syk!

Skjer mye her nå...

Vet ikke helt hvem jeg skal hetse, alt surrer!

Skrevet

Ikke nok med at det fins heklere, nå fins det Wannabies også! Hva har skjedd med samfunnet vårt? Hvordan kan vi motvirke dette? Er strengere straffer svaret? Hjelper det om jeg kaller alle heklere kunnskapsløse nisser? Jeg bare spør.

Skrevet

Skal dette være tråden med trøkk? Hahaha, det dummeste jeg har sett på lenge.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ser en del nick her, jeg føler ikke hører hjemme.. Regelryttere.. :roll:

Skrevet

Jepp - har vært lørdag i førti minutter i skrivende stund

Gjest Bellatrix
Skrevet

De koser, de trøster, de hjelper med praktiske ting, de er gode å ha sex med, gode å kysse, gode å ligge inntil om natten...

Skrevet
Jeg så også det. Lurte på om noen ble moderert?

Jeg kikket gjennom tråden...ikke noe modding.
Skrevet

Hers med alle! Det er en god regel ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Skal dette være tråden med trøkk? Hahaha, det dummeste jeg har sett på lenge.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ser en del nick her, jeg føler ikke hører hjemme.. Regelryttere..  :roll:

Er det meg du sikter til?

Skrevet
Jeg begynner å bli karusell-syk!

Skjer mye her nå...

Bare skyt vilt rundt deg du... det er ikke så farlig hvem du treffer

Skrevet
Jepp - har vært lørdag i førti minutter i skrivende stund

:overrasket: Oii...da er jeg i deep shit. :roll:

Have it.

Pokker...trodde det var natt til fredag jeg. :ler:

Skrevet

Jeg vil gjerne hetse gutter som Harald Eia som omsvøper sin kjære med en dråpe urin hver natt (jeg har lest dagbald i dag)

..Lurer på om min kjære gjør det samme... :sjenert:

Skrevet
Skal dette være tråden med trøkk? Hahaha, det dummeste jeg har sett på lenge.. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ser en del nick her, jeg føler ikke hører hjemme.. Regelryttere..  :roll:

Der kom du ja...sirupen. :tunge1:
Skrevet
De koser, de trøster, de hjelper med praktiske ting, de er gode å ha sex med, gode å kysse, gode å ligge inntil om natten...

Jada, jada, jada....

Skrevet (endret)
Der kom du ja...sirupen. :tunge1:

Ja det kom fra rette ræva, du som ikke vet hvilken dag det er engang.. Vet ikke hvem som er sirup jeg..

Endret av Milah
Skrevet
tenk om jeg har dusleksi eller noe da, skal du disse meg for det liksom? Elanor!!

bedre sånn?? Du skriver vel aldri feil du.

Sjekk det bryr meg om du har dysleksi! Jeg skrikver ikke samme feilen TO ganger på en gang hvertfall, det har du gjort i denne tråden. Det handler om respekt for et nøye utvalgt nick. Er det for mye å forlange ditt wannabe-offer.

Skrevet
Er det meg du sikter til?

Ja, tviler ikke på at du kan komme med trøkk også.. Har bare sett lite til det..

Skrevet
Ikke nok med at det fins heklere, nå fins det Wannabies også! Hva har skjedd med samfunnet vårt? Hvordan kan vi motvirke dette? Er strengere straffer svaret? Hjelper det om jeg kaller alle heklere kunnskapsløse nisser? Jeg bare spør.

Tror ikke det er strengere straffer som gjelder.. tror man må ha noen forebyggende tiltak jeg, starte allerde i barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...