Gå til innhold

Meninger om mangt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
He-he! Ja, det kan du lure på. Det er ikke for å kunne gjemme meg for å sladre eller slenge dritt. Jeg var forlover for en bruker her i sommer og da laget jeg et ekstra-nick for å spørre om rips til utdrikningslag, taler o.s.v.

Ok..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis du leser dagboka mi så ser du at livet mitt ikke bare er kosemose...Og det er mye av livet mitt jeg ikke skriver om her.

Skrevet

Nei, nå skal i hvert fall jeg legge meg så jeg ikke ender opp med å sove til klokken ett på dagen i morgen.

La oss vri hjernene våre for å finne en skikkelig brannfakkel da, og se hva som skjer med denne tråden? Vil vi få krangle og argumentere i fred, eller vil pinglene komme innom og rope på moddene til tross for streng beskjed om å holde seg unna?? ;)

Eller vil vi bare bli moddet til tross for at vi alle går inn her med køl åpne øyne og hiver oss uti det??

Skrevet

Skal innrømme at jeg aldri har vært innom dagboka di. Tviler på at noens liv bare er kosemose, har selv vært i helvete og tilbake igjen. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere, det er i hvertfall min erfaring.

Skrevet

God natt Mysan og Fighter! Sov godt og med god samvittighet, vi har i hvertfall gjort et ærlig forsøk! :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
God natt Mysan og Fighter! Sov godt og med god samvittighet, vi har i hvertfall gjort et ærlig forsøk!  :)

God natt!

Skrevet

Hva med meg? Har ikke jeg gjort mitt? :ler:

Men godt natt i alle fall.

Skrevet

Tiltaksløse kjerringhuer. :frustrert:

Nå har jeg byttet om på skrivebordene....bært det ene inn på kjøkkenet...omrokka det andre hit det er nå....fikset med pc uten å måtte koble fra...og her sitter dere og kosemoser. :roll:

Skrevet (endret)

Jo, en stor takk til alle som har bidratt! Ingen nevnt, ingeng glemt! ;)

Endret av Milah
Skrevet
Tiltaksløse kjerringhuer. :frustrert:

Nå har jeg byttet om på skrivebordene....bært det ene inn på kjøkkenet...omrokka det andre hit det er nå....fikset med pc uten å måtte koble fra...og her sitter dere og kosemoser. :roll:

*kozemozeoverdose*

Skrevet
Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere, det er i hvertfall min erfaring.

Yepp...og etter hvert finner man ut at det blir for dumt å klage på kjøttprisen og bensinprisen.....

....vi har tross alt nok med osteprisen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis jeg ikke får uføretrygd så vil jeg ikke klare å kjøpe hverken mat eller medisiner.

Skrevet

Nei, mat og medisiner må man ha.. Ellers blir det vanskelig å både provosere og diskutere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...