Gå til innhold

Hva er den typiske neglelakk fargen om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den typiske neglelakk fargen om sommeren?

Bruker du samme på føttene og hendene?

Og hvilket merke er best å bruke?

Anonymkode: d72a2...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker nude farger, fordi folk går jo i sandaler og ikke alle er så glad i farger men de vil pynte litt på føttene, åså om de ikke bruker på hendene. Men jeg kan ta feil da :) Jeg elsker essence neglelakk (kjøper på lyko) yrenger bare ett strøk, tørker fort og koster ca 25 kr for en medium str neglelakk flaske. 

Jeg liker litt friske farger, kjøpte en mint grønn nå 😄 Beholder nude farge på tærne, vil ikke ha oppmerksomhet til hobbit føttene mine! Men sprek farge på hendene. Føler at om sommeren er det innafor å ta det litt sprekt når det kommer til farger generelt.

Anonymkode: e9164...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes korall er nydelig til solbrun hud. Eller orange (Cruise, Chanel). 

Lyserosa (Ballerina Slippers, eller Daydream, Chanel) er også en favoritter. 

Helvitt og perlemor er også fint. (Kyoto pearl, OPI)

Mine favorittmerker er Opi, Essie og Chanel. (men alltid under- og topplakk fra Essie, ellers holder særlig Chanel dårlig) 

Jeg har som regel samme farge på tær og hender. 

Anonymkode: 065b7...d82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte farger i rosaspekteret, men om sommeren blir det både blå og grønn neglelakk på tærene. 

Anonymkode: ab75a...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid et eller annet med rosa, eller korall - det er også så pent til solbrun hud  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korall er fint!

I skrivende stund har jeg en teal-farge på føttene og en kobber-farge på hendene.

Anonymkode: fef76...ff1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er "typisk" vet jeg ikke, men enig med de andre her om både Nude, korall og mint/turkis. Lysegul kan også være fresht🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mørk rosa på tærne og perlemor på hendene☀️

Anonymkode: 292b0...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallisk bringebær rosa på tærne. Bruker ikke på hendene.

Anonymkode: b035a...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker en klassisk dyp rødfarge på tærne (ikke skrikende, ikke vinrød eller orange), hovedsaklig fordi det er det som passer til mest av sommerklærne mine. Synes det kan være fint med både pasteller og knæsje farger også, men det er ikke så praktisk for meg personlig. Nude på tærne synes jeg derimot ikke er så fint, det blir for blasst, og det ser fort ut som man ikke har lakk på tærne i det hele tatt (om man da ikke studerer andres tær nøye ;)). 

Om jeg går i sandaler så de røde tåneglene vises har jeg som regel ingenting/blank lakk på fingrene, da rødt begge steder er litt OTT, men om man har en litt mer diskret farge på tærne synes jeg det er pent med samme farge på fingerneglene. 

Anonymkode: a1cd5...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg foretrekker en klassisk dyp rødfarge på tærne (ikke skrikende, ikke vinrød eller orange), hovedsaklig fordi det er det som passer til mest av sommerklærne mine. Synes det kan være fint med både pasteller og knæsje farger også, men det er ikke så praktisk for meg personlig. Nude på tærne synes jeg derimot ikke er så fint, det blir for blasst, og det ser fort ut som man ikke har lakk på tærne i det hele tatt (om man da ikke studerer andres tær nøye ;)). 

Om jeg går i sandaler så de røde tåneglene vises har jeg som regel ingenting/blank lakk på fingrene, da rødt begge steder er litt OTT, men om man har en litt mer diskret farge på tærne synes jeg det er pent med samme farge på fingerneglene. 

Anonymkode: a1cd5...68f

Hva mener du med "OTT"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløftfrid skrev (10 timer siden):

Hva mener du med "OTT"?

Over the top. ;) Som i at jeg synes det blir litt voldsomt med rødt på både fingre og tær samtidig. :) 

Anonymkode: a1cd5...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har rosa på tærne, tror fargen heter watermelon. Men på fingrene har jeg ingenting, med tanke på hygiene/korona/smittefare og hyppig bruk av hånddesinfeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...