AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Del Skrevet 20. juli 2021 Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 20. juli 2021 Hvorfor i alle dager ga du et slikt glass akkurat den ene dagen.. Det er sært med slike glass til 4-åring ja. Ikke bekymringsfullt i seg selv, men det er jo ofte summen av ting som gjelder Anonymkode: d4d00...0ae 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Middagsglass til 4-åring høres skikkelig merkelig ut ja 😳 Anonymkode: e8922...69e 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg hadde også reagert på det. Men hva så? De lager ikke barnevernsak pga et middagsglass. Det må nok mer til. Anonymkode: 70efc...f15 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 Populært innlegg #5 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Fireåringen fikk endelig smake på et middagsglass... Akkurat den dagen bv var der? Smart! 😅 Anonymkode: f8a86...eeb 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg hadde reagert på det ja Anonymkode: 4c6e4...d42 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 20. juli 2021 #7 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg tenker at det var nok ikke rette dagen å gi et barn på 4 år et middagsglass... Men det er jo ikke så mye barnevernet kan gjøre med den ene tingen men blir det mange "småting" så er det lettere for de å åpne sak på dere over tid. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F0RUM Skrevet 20. juli 2021 #8 Del Skrevet 20. juli 2021 Ganske spesielt. Da lager man heller barnevennlig mat. Du har jo to barn? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Del Skrevet 20. juli 2021 F0RUM skrev (1 minutt siden): Ganske spesielt. Da lager man heller barnevennlig mat. Du har jo to barn? Ja, bv reagerer nok kanskje mye mer på at det ble servert mat som ikke var barnevennlig, som på selve middagsglasset til fireåringen. Anonymkode: f8a86...eeb 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Ikke barnevennlig? Barn over 3 år kan spise alt. Hva serverte dere egentlig? Anonymkode: 617e2...579 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Del Skrevet 20. juli 2021 Vår 1,5-åringen har jo vokst fra sånne glass. Ikke optimal hverken smak eller næring. Anonymkode: 04aca...541 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 20. juli 2021 #12 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Du er veldig selvmotsigende. Du skriver at du ga et middagsglass til fireåringen og at det ikke er noe dere gjør så ofte. Ergo: det er tydeligvis ikke helt uvanlig heller. Senere skriver du at fireåringen har vært superinteressert i de middagsglassene lenge og fikk endelig smake. I tillegg til at du serverer mat som ikke er barnevennlig til middag. Tror nok representantene fra barnevernet noterer seg alt dette og at det er naturlig at de reagerer. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #13 Del Skrevet 20. juli 2021 F0RUM skrev (17 minutter siden): Ganske spesielt. Da lager man heller barnevennlig mat. Du har jo to barn? Signerer denne. Når man er en barnefamilie så høres det spesielt ut å lage middag som barna ikke liker, for så å servere barna ferdigprodusert babymat fra glass i stedet. Anonymkode: e8922...69e 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #14 Del Skrevet 20. juli 2021 Dette høres veldig rart ut. Mine to barn hadde en veldig kort periode med middagsglass og spiste det samme som oss voksne fra de var 8-9 mnd. Jeg begynte tidlig med BLW og lagde ellers mos av det vi hadde. Det er jo ingen krise for en dag, men hvorfor prioriterer dere slik? Anonymkode: 50ca7...498 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 20. juli 2021 #15 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Hva nøyaktig spiste dere? Ble veldig nysgjerrig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #16 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det ille? Vi har nylig blitt meldt til barnevernet for noen urelaterte ting, men når de var her så reagerte hun på at vi gav et middagsglass til 4 åringen. Dette er ikke noe vi gjør ofte, men vi spiste noe mat som ikke var så barnevennlig, og da tenkte jeg heller det enn en brødskive. Middagsglasset var kjøpt inn til 1-åring lillesøster, så vi hadde ikke planlagt det, men sånn ble det nå. Storebror har jo lenge vært superinteresdert i de middagsglassene, og fikk endelig smake. Det er jo helt ok mat? Litt lite for en 4 åring, men vi supplerte jo litt etterhvert. Er dette noe å reagere på? Anonymkode: 4efdd...9e0 Hvorfor serverte du middagsglass akkurat denne dagen?🙈 Anonymkode: aef02...856 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #17 Del Skrevet 20. juli 2021 Herregud det går fint Anonymkode: 13f73...4d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #18 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Signerer denne. Når man er en barnefamilie så høres det spesielt ut å lage middag som barna ikke liker, for så å servere barna ferdigprodusert babymat fra glass i stedet. Anonymkode: e8922...69e Uhm, helt umulig å vite hva en fireåring liker fra én dag til en annen... Anonymkode: 617e2...579 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #19 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor i alle dager ga du et slikt glass akkurat den ene dagen.. Det er sært med slike glass til 4-åring ja. Ikke bekymringsfullt i seg selv, men det er jo ofte summen av ting som gjelder Anonymkode: d4d00...0ae Fordi jeg ikke visste de skulle komme. Jeg og samboer skulle feire noe og hadde kjøpt oss salmalaks. Var usikker på om 4 åringen likte det, men tenkte han får prøve og hvis han ikke liker det, så finner vi noe hjemme. Hadde ikke det jeg trodde vi hadde, så da var valget mellom skive eller middagsglass. ts Anonymkode: 4efdd...9e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #20 Del Skrevet 20. juli 2021 F0RUM skrev (54 minutter siden): Ganske spesielt. Da lager man heller barnevennlig mat. Du har jo to barn? Ja, ble litt stressa når de kom. Jeg visste ikke at de skulle komme. ts Anonymkode: 4efdd...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå