AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Del Skrevet 20. juli 2021 Har ferie frem til andre uken i august. Har du tips til hva jeg kan gjøre/se? Enten arrangementer (ikke konsert) eller ting å oppleve/ prøve. Har ikke mye penger å bruke eller venner som har anledning å bli med. Ønsker tips til både aktiviteter alene men også et sted man kan møte andre i aktivitetssammenheng. (ps: er ikke i så god form, så harde eller lange fjellturer blir ikke aktuelt 😂). Tar imot tips som gjelder hele landet! Anonymkode: 86e47...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Del Skrevet 20. juli 2021 Ingen som har tips til noe gøy å gjøre? Anonymkode: 86e47...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 20. juli 2021 #3 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg skal gå på tur i fjellet med hengekøye. Ingen klar plan på hvor langt jeg skal gå, bestemmer det underveis. Og så skal jeg være frivillig på en festival, da får jeg gratis helgepass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Del Skrevet 20. juli 2021 Tvist skrev (5 minutter siden): Jeg skal gå på tur i fjellet med hengekøye. Ingen klar plan på hvor langt jeg skal gå, bestemmer det underveis. Og så skal jeg være frivillig på en festival, da får jeg gratis helgepass. Regner med det er en vanesak å sove ute i hengekøye alene, har lyst jeg også men vet ikke om jeg tør. Hvordan tør du? Ts Anonymkode: 86e47...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 20. juli 2021 #5 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regner med det er en vanesak å sove ute i hengekøye alene, har lyst jeg også men vet ikke om jeg tør. Hvordan tør du? Ts Anonymkode: 86e47...a9b Har ikke gjort det alene før, men ser ikke for meg hvorfor det skal være skummelt. Har med meg en selvforsvarsspray, bare for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Del Skrevet 20. juli 2021 Tvist skrev (11 minutter siden): Jeg skal gå på tur i fjellet med hengekøye. Ingen klar plan på hvor langt jeg skal gå, bestemmer det underveis. Og så skal jeg være frivillig på en festival, da får jeg gratis helgepass. Men hva skal du feste hengekøyen i på fjellet uten trær å henge den mellom? Anonymkode: 56cc4...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 20. juli 2021 #7 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva skal du feste hengekøyen i på fjellet uten trær å henge den mellom? Anonymkode: 56cc4...fe1 Er ikke høyt på fjellet, mye skog og mange sjøer og vann,må jo ha tilgang til vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 20. juli 2021 #8 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg får barnefri neste uke. Da skal jeg gå en del geocach og muligens litt stolpejakt. Dette er to veldig fine og gratis hobbyer. Men kommer seg ut og får oppleve nye og spennende steder 😊 Ellers er å treffe venner, pakk med deg hengekøye, mat, ei god bok og musikk på dagstur, reise å bad en plass andre alternativer 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Del Skrevet 20. juli 2021 I Tromsø er det meldt snø ned til Fløya i morgen, så pakke med seg skitur og varme klær, så kan man få seg fin skitur 🤔 i flere fiskeelver nordover er det dugnadsfiske for pukkel-laks, en kompis fikk over 20 stk på en time... Anonymkode: 41a73...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Del Skrevet 20. juli 2021 Hva med å komme deg i litt bedre form? Trenger ikke være fjelltur. Gå en runde på 30min-1t hver dag. Ha som mål å høre ferdig en lydbok på x antall dager. Liker du hund, så kan du høre om noen ønsker at du tar med hunden deres? Hvor bor du og hvor er du villig å reise? Anonymkode: 954b3...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Del Skrevet 20. juli 2021 I ferien min strikker jeg (lærte på YouTube), lager deilige retter jeg ikke har laget før, drar til skogen, enten på bærtur eller for å sove i telt, spiller pokemon go, jogger i nabolaget og gjør ting hjemme jeg har utsatt i månedsvis (feks rydde klesskap, rydde loft/kjeller osv) Anonymkode: 8cc22...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Del Skrevet 20. juli 2021 Makrame! Så mye kult på insta og pinterest, og turorials! Kjøp tau eller "spagettigarn" og prøv! Ikke vanskelig, og man kan lage mye kult. Anonymkode: c4fe6...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå