Gå til innhold

Bilfører nekter på at han har bulket bilen vår, hva gjør vi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Parkerte uten for hotell i dag ettermiddag. Etter ett par timer da vi skulle ut med bilen så vi at en ny bil hadde parkert svært tett inn mot vår. Vi kunne ikke se for oss at den andre bilen hadde klart å komme ut av den uten å komme borti vår bil.

Og det stemte. Bulk i vår splitter nye bil. Og høyden på skaden er i parallell høyde med deres bildør som har skade i lakken nederst på døren. 

Tok godt med bilder for dokumentasjon og fant deretter ut hvem eieren av bilen var. Prøvde å ringe og sende melding til vedkommende uten å få svar.

Da jeg etter et par timer var ute igjen for å se om jeg fikk tatt bedre bilder i annet dagslys, kom det noen gående som så veldig sånn skeptisk ut. Jeg spurte rett ut om det var vedkommende med fornavn. Han svarte ja og vi kom i prat.

Han var tydelig ikke overrasket over hva som hadde skjedd og kunne ikke si noe spesielt til sitt forsvar annet enn at det ikke kunne være dem. Selv om de hadde parkert på skrått tett inn mot vår bil. Og at skadene er på høyde med hverandre.

Utrolig kjipt at de ikke kunne inrømme det. 

Hva annet kan man gjøre i slike hendelser? Er vel vi som blir skadelidende å må ut med egenandel osv.

Anonymkode: 29b60...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del forsikringsavtaler dekker parkeringsskader uten noen form for egenandel, så sjekk om din forsikring dekker dette. Ellers kan du, om skaden ikke er for stor, ta kontakt med verksteder som driver med spot-repair, type Micropaint el.l, de reparere kun der skaden er og jobben blir da rimeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...