AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #81 Del Skrevet 3. mars 2024 Ja,, fordi det er en vane som tar mindre enn 500 ms å gjennomføre. Litt som å blinke med rentingslyset når man kjører alene over fjellene på natta, altså ikke noe man skal trenge å overveie før det gjøres. Om det hadde vært passord, kodelås, to nøkler som skulle vris om samtidig, eller på annet vis vært en krevende prosess, hadde jeg sikkert droppet det. Anonymkode: eb3b5...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. mars 2024 #82 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.44): Låser du døra når du går på do hjemme og er alene i huset? Eller sitter du på do med døra åpen? Anonymkode: 3a945...dd3 Låser aldri, hva om ett av barna bare må ha tak i meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. mars 2024 #83 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.56): Dere som ikke har nøkkel i dodøra, hva gjør dere hvis folk på besøk må på do? De må jo få lov til å låse (å tisse eller bæsje i fred ) Anonymkode: 194fc...1e6 De kan snu skiltet på døren fra ledig til opptatt som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 3. mars 2024 #84 Del Skrevet 3. mars 2024 Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #85 Del Skrevet 3. mars 2024 Jeg driter med dodøra åpen med mindre jeg har skikkelig diaré. Anonymkode: d07de...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 4. mars 2024 #86 Del Skrevet 4. mars 2024 Nei, jeg låser ytterdøra når jeg er alene hjemme, derfor er det ingen som kommer overraskende inn 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå