Daisy-love Skrevet 28. februar 2024 #61 Del Skrevet 28. februar 2024 Har nøkkel som fulgte med, men er vel kun brukt av gjester. Har ofte døren åpen til toalettet når jeg er alene hjemme, eller ihvertfall på gløtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #62 Del Skrevet 28. februar 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Å, herregud, nå har vi virkelig truffet bunnen av internettets meningsløse avgrunn, har vi ikke? "Låser du døren til toalettet når du er hjemme alene?" Hva slags tåpelighet er dette? Anonymkode: 066db...45d Du måtte grave dypt for å finne denne ja, men du har nok ikke truffet bunnen enda. Har sett folk dra opp ca 20 år gamle tråder før. Jeg låser forøvrig ikke døra selv, siden jeg bor alene og ytterdøren alltid er låst. Den har ingen nøkkel til. Med besøk hadde jeg selvsagt låst. Og jeg hadde vært flau over å ha gjester hvis jeg ikke ga dem muligheten til å låse. Jeg ville heller dratt hjem enn å bruke toalettet hos noen uten å låse. I tillegg vil en jo gjerne ha døren lukket uansett, med tanke på lukt osv. Anonymkode: 53350...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #63 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.44): Låser du døra når du går på do hjemme og er alene i huset? Eller sitter du på do med døra åpen? Anonymkode: 3a945...dd3 Jeg låser kun døra hvis vi har besøk. Er jeg alene eller samboeren er hjemme, har både han og jeg døra oppe😂 så har vi en hund som alltid skal være med på do og da må døra stå oppe. Anonymkode: 025f3...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #64 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg tenker at de som tror det er helt ok for alle gjester å ikke kunne låse på badet, er de samme som tror det er helt greit å ikke ha søplebøtte på badet og heller bære tampongen til kjøkkenet eller gjemme den i veska. Anonymkode: 53350...4ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #65 Del Skrevet 28. februar 2024 Låser bare om vi har besøk - hender jeg glemmer det da, siden jeg aldri låser ellers. Anonymkode: 98e37...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 28. februar 2024 #66 Del Skrevet 28. februar 2024 Nei, kan ofte sitte med døra på vidt gap når jeg er på do eller står i dusjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #67 Del Skrevet 28. februar 2024 Låser aldri. Har to bad/do. Hvis døren er helt lukket, så er det opptatt. Hvis døren ikke er lukket helt igjen er det ledig 🙂. Forresten, hvis vi har besøk, så låser jeg. De kjenner jo ikke til vårt opplegg 🙂 Anonymkode: e08ec...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #68 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.44): Låser du døra når du går på do hjemme og er alene i huset? Eller sitter du på do med døra åpen? Anonymkode: 3a945...dd3 Låser alltid når jeg er på toalettet eller dusjer. Anonymkode: d9189...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #69 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Låser aldri. Har to bad/do. Hvis døren er helt lukket, så er det opptatt. Hvis døren ikke er lukket helt igjen er det ledig 🙂. Forresten, hvis vi har besøk, så låser jeg. De kjenner jo ikke til vårt opplegg 🙂 Anonymkode: e08ec...ef5 Jeg ser mange skriver det. Men er det ikke litt uøkonomisk? Her har vi det i alle fall noen grader varmere på badene enn ellers i huset, så det blir jo et evig varmetap. Anonymkode: 6319a...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #70 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg bor alene, har ikke en gang nøkkel i døra som jeg kan bruke til å låse. Døra er også forøvrig ofte åpen når jeg er der, fordi katten insisterer på å være med inn, men ofte fort vil ut igjen. Anonymkode: 335a7...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 29. februar 2024 #71 Del Skrevet 29. februar 2024 Bor alene så jeg låser aldri døren. Er også redd den skal gå i vranglås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 29. februar 2024 #72 Del Skrevet 29. februar 2024 Døra står alltid åpen på vidt gap sånn at hunden og katten kan komme inn siden de liker det. Har alltid selskap på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #73 Del Skrevet 29. februar 2024 Lukker ikke døra en gang. Har klaustrofobi. Ytterdøren er alltid låst. Anonymkode: 31372...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 1. mars 2024 #74 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg låser ikke dodøra hvis jeg er hjemme alene, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #75 Del Skrevet 1. mars 2024 Lukker aldri når jeg er alene hjemme, låser alltid når det er andre folk i hus. Verste jeg vet er overraskende " besøk" på do når jeg er der. Anonymkode: 50942...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #76 Del Skrevet 1. mars 2024 Nei, døra står oppe når jeg er på do. Også når jeg dusjer. Er jeg på badet, er baderomsdøra på vid gap 😅 Anonymkode: 98e3d...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. mars 2024 #77 Del Skrevet 2. mars 2024 Låser ikke 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #78 Del Skrevet 2. mars 2024 Nei, lukker ikke døra engang. Døra er jo låst, i tillegg til hoveddøra. Anonymkode: 69241...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #79 Del Skrevet 2. mars 2024 Bor alene, og låser ikke når jeg er på do eller tar nattstellet. Låser derimot alltid når jeg dusjer. Fordi jeg da er i en sårbar posisjon og jeg IKKE hører om noen kommer inn/bryter seg inn ytterdøra pga bråket fra vannet i dusjen. Anonymkode: b0d45...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. mars 2024 #80 Del Skrevet 2. mars 2024 Låser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå