Gå til innhold

Låser du døra til toalettet når du er hjemme alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nøkkel som fulgte med, men er vel kun brukt av gjester. Har ofte døren åpen til toalettet når jeg er alene hjemme, eller ihvertfall på gløtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, AnonymBruker said:

Å, herregud, nå har vi virkelig truffet bunnen av internettets meningsløse avgrunn, har vi ikke?  "Låser du døren til toalettet når du er hjemme alene?" Hva slags tåpelighet er dette?

Anonymkode: 066db...45d

Du måtte grave dypt for å finne denne ja, men du har nok ikke truffet bunnen enda. Har sett folk dra opp ca 20 år gamle tråder før. 

Jeg låser forøvrig ikke døra selv, siden jeg bor alene og ytterdøren alltid er låst. Den har ingen nøkkel til. Med besøk hadde jeg selvsagt låst. Og jeg hadde vært flau over å ha gjester hvis jeg ikke ga dem muligheten til å låse. Jeg ville heller dratt hjem enn å bruke toalettet hos noen uten å låse. I tillegg vil en jo gjerne ha døren lukket uansett, med tanke på lukt osv. 

Anonymkode: 53350...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.44):

Låser du døra når du går på do hjemme og er alene i huset? Eller sitter du på do med døra åpen?

Anonymkode: 3a945...dd3

Jeg låser kun døra hvis vi har besøk. Er jeg alene eller samboeren er hjemme, har både han og jeg døra oppe😂 så har vi en hund som alltid skal være med på do og da må døra stå oppe.

Anonymkode: 025f3...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som tror det er helt ok for alle gjester å ikke kunne låse på badet, er de samme som tror det er helt greit å ikke ha søplebøtte på badet og heller bære tampongen til kjøkkenet eller gjemme den i veska. 

Anonymkode: 53350...4ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låser bare om vi har besøk - hender jeg glemmer det da, siden jeg aldri låser ellers. 

Anonymkode: 98e37...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låser aldri. Har to bad/do. Hvis døren er helt lukket, så er det opptatt. Hvis døren ikke er lukket helt igjen er det ledig 🙂. Forresten, hvis vi har besøk, så låser jeg. De kjenner jo ikke til vårt opplegg 🙂

Anonymkode: e08ec...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 21.44):

Låser du døra når du går på do hjemme og er alene i huset? Eller sitter du på do med døra åpen?

Anonymkode: 3a945...dd3

Låser alltid når jeg er på toalettet eller dusjer.

Anonymkode: d9189...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Låser aldri. Har to bad/do. Hvis døren er helt lukket, så er det opptatt. Hvis døren ikke er lukket helt igjen er det ledig 🙂. Forresten, hvis vi har besøk, så låser jeg. De kjenner jo ikke til vårt opplegg 🙂

Anonymkode: e08ec...ef5

Jeg ser mange skriver det.

Men er det ikke litt uøkonomisk? Her har vi det i alle fall noen grader varmere på badene enn ellers i huset, så det blir jo et evig varmetap. 

Anonymkode: 6319a...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene, har ikke en gang nøkkel i døra som jeg kan bruke til å låse. Døra er også forøvrig ofte åpen når jeg er der, fordi katten insisterer på å være med inn, men ofte fort vil ut igjen.

Anonymkode: 335a7...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukker ikke døra en gang. Har klaustrofobi. 

Ytterdøren er alltid låst. 

Anonymkode: 31372...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lukker aldri når jeg er alene hjemme, låser alltid når det er andre folk i hus. Verste jeg vet er overraskende " besøk" på do når jeg er der. 

Anonymkode: 50942...7a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, døra står oppe når jeg er på do. Også når jeg dusjer. Er jeg på badet, er baderomsdøra på vid gap 😅

Anonymkode: 98e3d...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, lukker ikke døra engang. Døra er jo låst, i tillegg til hoveddøra. 

Anonymkode: 69241...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor alene, og låser ikke når jeg er på do eller tar nattstellet.

Låser derimot alltid når jeg dusjer.

Fordi jeg da er i en sårbar posisjon og jeg IKKE hører om noen kommer inn/bryter seg inn ytterdøra pga bråket fra vannet i dusjen.

Anonymkode: b0d45...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...