Gå til innhold

ÅÅHH!


Gjest Emsi

Anbefalte innlegg

fikk klærne som jeg hadde bestilt på HM idag, bare slang med en olabukse for moro skyld, den satt som et skudd når jeg tok den på, men nå.. 1,5 time senere henger og slenger den både i livet, på rompa og på lårene.. faen asså.. trodde ikke det var SÅ ille! takk og lov for angrerett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser den helt jævlig ut!! Og tok av lappen siden den satt så bra.. antok at den kom til å vie seg ut noe, som er normalt.. men nå mister jeg den nesten.. er det mulig??? vurderer å ringe de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker sånn.. men det er snakk om at den satt perfekt for en time siden, og nå henger den overalt.. må gå å dra på meg buksa for ikke å miste den. ikke engang stretch-bukser skal vie seg ut så mye på en time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnen til at jeg ikke handler bukser hos H&M, og om de en sjelden gang ikke vier seg ut kan du ta deg F#### på at fallen på buksebeina rakner og detter ned :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert:

Har opplevd akkurat det samme med H&M sine bukser!

Kjøpte to par (fordi de satt så fint) på mandag og et par timer så var de helt utvidet og ikke trange i det hele tatt, slik som de var i begynnelsen! Ikke kan jeg gå tilbake og bytte dem heller, når jeg brukt dem en dag.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du kan gå tilbake med buksa! Du kan ikke bytte den, men KLAGE! Syntes jeg jammen du skal. Hvis ingen klager blir det ikke bedre heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På H&M presser jeg på meg trange bukser for jeg vet at de kommer til å vide seg ut. Men så er det ganske typisk å treffe på akkurat den buksa som IKKE gjør det. Ikke lett! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den skikkelig baggy, typen bare røska litt i den, og den falt ned (vi var på jobben hans, så nei.. ikkeno sånt)

men det får gå med et belte, skal klage. tro meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skjønner GODT hva du mener. Under graviditeten, da jeg en stund ikke følte meg så lækker, gikk jeg og klagde på gravidebuksen i olastretsj på H&M.

Møtte til alt overmål en nek som ikke ville ta i mot buksen da jeg ikke hadde kvittering. Hormonene hjalp meg. Jeg ble litt smågal. Det endte med at jeg SKREK til lille frøken skrangleben: DU MÅ DA FOR FAEN SKJØNNE AT NÅR JEG SLITER MED DENNE MAGAN, SÅ ER JEG IKKE INTERESSERT I EKSTRA ROMPE OG EKSTRA KNÆR. Makan til dårlig stretsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...