Gå til innhold

slikke i seg egen sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen kan fint sprute på meg, slikke det opp, og så kysse med meg slik at det er jeg som svelger det.. Skal ærlig innrømme at jeg ble paff første gang, men det var fordi jeg aldri hadde opplevd det før, ikke fordi jeg syntes det var ekkelt. Derimot ble jeg imponert, og tenkte at "Jøss!! En mann som ikke forventer at det bare er jeg som skal smake på hans sæd". Nå tenner det meg. Og er sååå takknemlig for at jeg har en mann som ikke er fisefin og pertentlig! 

Anonymkode: 6541f...eda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paramount skrev (7 timer siden):

Jeg tenker av og til når jeg ser et litt ulikt par, jøss er han der sammen med henne! Tror kanskje jeg har noen svar her inne. Enkelte kvinner har rett og slett et ekstra seksuelt gir, som veier opp for andre ting.

Ikke så nytt kanskje, men en grei bekreftelse.

Hva er det du babler om😂😂

Anonymkode: 0ec5e...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 2021-7-23 den 22.38):

Hva er det du babler om😂😂

Anonymkode: 0ec5e...40d

Aner ikke selv heller, så da er vi to 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ung kunne jeg ligge på rygg med bena over hodet, med en pute under hodet fikk jeg tuppen på penis i munnen, slikket og sugde til jeg sprutet i egen munn... nå må jeg slikke i meg sæden fra hånden... svelger også andre menns sæd når de spruter i munnen min... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (20 timer siden):

Aner ikke selv heller, så da er vi to 🤣

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk endelig tatt mot til meg og bedt dama om å kysse meg med sæden min i munnen. Hun likte faktisk tanken. Jeg sa vi måtte begynne pent så hun spytta ut over halvparten før hun stakk tunga i munnen min. Det var ganske sexy og hun ble helt gal så alt endte opp i min munn. Hun ba meg svelge og når jeg gjorde det så kom hun. Hun sa det var noe av det mest sexy jeg har gjort. Jeg syntes også det var dritsexy så vi skal kysse med min sæd imellom oss flere ganger. Jeg gleder meg allerede. 

Anonymkode: b0247...a94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk endelig tatt mot til meg og bedt dama om å kysse meg med sæden min i munnen. Hun likte faktisk tanken. Jeg sa vi måtte begynne pent så hun spytta ut over halvparten før hun stakk tunga i munnen min. Det var ganske sexy og hun ble helt gal så alt endte opp i min munn. Hun ba meg svelge og når jeg gjorde det så kom hun. Hun sa det var noe av det mest sexy jeg har gjort. Jeg syntes også det var dritsexy så vi skal kysse med min sæd imellom oss flere ganger. Jeg gleder meg allerede. 

Anonymkode: b0247...a94

Hun kom av at du svelget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men blir kvalm av mye som blir skrevet her 🤮 Hva faan er digg med sæd? Hvorfor blir dere kåte av å grise med sekret?

Anonymkode: 7159d...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonyminist said:

Hun kom av at du svelget? 

Ja hvis det kan kalles orgasme. Hun stønna og stammet, fikk gåsehud og sa hun fikk en liten en. 

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sorry men blir kvalm av mye som blir skrevet her 🤮 Hva faan er digg med sæd? Hvorfor blir dere kåte av å grise med sekret?

Anonymkode: 7159d...25d

Hva blir du kåt av? Og hva mener du vi burde bli kåte av? Sæd er visst no-no. Hva med fittesaft? Og hvorfor leser du her hvis du blir kvalm av det?

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (På 2021-7-23 den 18.03):

Mannen kan fint sprute på meg, slikke det opp, og så kysse med meg slik at det er jeg som svelger det.. Skal ærlig innrømme at jeg ble paff første gang, men det var fordi jeg aldri hadde opplevd det før, ikke fordi jeg syntes det var ekkelt. Derimot ble jeg imponert, og tenkte at "Jøss!! En mann som ikke forventer at det bare er jeg som skal smake på hans sæd". Nå tenner det meg. Og er sååå takknemlig for at jeg har en mann som ikke er fisefin og pertentlig! 

Anonymkode: 6541f...eda

Du er en heldig kvinne som er med en slik mann! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva blir du kåt av? Og hva mener du vi burde bli kåte av? Sæd er visst no-no. Hva med fittesaft? Og hvorfor leser du her hvis du blir kvalm av det?

Anonymkode: b0247...a94

Gurgling og sæd er to ord som ikke hører sammen...gurgling?! Det gjør man med munnbind...er jo ikke noe sexy med det...Jeg kan svelge, men faan ikke gurgle og grise med sæd 😅

Anonymkode: 7159d...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sorry men blir kvalm av mye som blir skrevet her 🤮 Hva faan er digg med sæd? Hvorfor blir dere kåte av å grise med sekret?

Anonymkode: 7159d...25d

Jeg blir kvalm av scat, men jeg går da ikke inn på et forum og leser i en scat-tråd mens jeg dømmer de som liker det stygt. Hva får man ut av slik oppførsel? 

Du kan google scat om du ikke vet hva det er, siden du liker å se på ting som gjør deg kvalm, er det kanskje et godt tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gurgling og sæd er to ord som ikke hører sammen...gurgling?! Det gjør man med munnbind...er jo ikke noe sexy med det...Jeg kan svelge, men faan ikke gurgle og grise med sæd 😅

Anonymkode: 7159d...25d

*munnvann

Anonymkode: 7159d...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gurgling og sæd er to ord som ikke hører sammen...gurgling?! Det gjør man med munnbind...er jo ikke noe sexy med det...Jeg kan svelge, men faan ikke gurgle og grise med sæd 😅

Anonymkode: 7159d...25d

Jeg syns det høres rarere ut å gurgle munnbind enn å gurgle sæd. Og det høres farlig ut å gurgle munnbind, du kan jo kveles? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gurgling og sæd er to ord som ikke hører sammen...gurgling?! Det gjør man med munnbind...er jo ikke noe sexy med det...Jeg kan svelge, men faan ikke gurgle og grise med sæd 😅

Anonymkode: 7159d...25d

Gurgle med munnbind? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gurgling og sæd er to ord som ikke hører sammen...gurgling?! Det gjør man med munnbind...er jo ikke noe sexy med det...Jeg kan svelge, men faan ikke gurgle og grise med sæd 😅

Anonymkode: 7159d...25d

Jeg har aldri hørt om gurgling med munnbind. Kan du utdype?

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sorry men blir kvalm av mye som blir skrevet her 🤮 Hva faan er digg med sæd? Hvorfor blir dere kåte av å grise med sekret?

Anonymkode: 7159d...25d

🤣🤣grise med sekret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonyminist said:

Er det noen her som har fått orgasme av at mannen har gurglet sekret tilgriset munnbind? 

Tilgriset munnbind høres ut som om noen har glemt dopapir

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...