Gå til innhold

slikke i seg egen sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

Jeg liker det. Johan

Anonymkode: e38d6...41f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke sykt og du får gjøre som du vil med egen kropp. :) Men håper du ikke forlanger å få et eget pronomen kun fordi spiser din egen sæd. 

Anonymkode: 9cd22...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.02):

Er det sykt å slikke i seg sin egen sæd.

Jeg gjør dette oftere og oftere, er noe med smaken og konsistensen som jeg liker veldig godt.

Det har for meg vært en naturlig ting som jeg har gjort i mange år, har ikke tenkt over at det skulle være noe galt med det.

Overhørte 2 damer her om dagen som fremstilte menn som smakte på egen sæd som syke

Er det en syk og ekkel ting å gjøre damer

Anonymkode: 0ec5e...40d

Jeg har gjordt det siden jeg begynte å få noe resultat av å runke. Har aldri tenkt på det som noe spesielt, og i alle fall ikke sykt. Ikke egentlig tennende heller; det er en grei måte å bli kvitt resultatet uten å måtte stå opp eller kline det utover noe.

pussig å problematisere. Det er helt greit at de gurgler det ned, men hvis mannen sjøl gjør det, er det sykt?

Anonymkode: f4d59...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2021 at 5:02 PM, AnonymBruker said:

 

Overhørte 2 damer her om dagen som fremstilte menn som smakte på egen sæd som syke

 

Anonymkode: 0ec5e...40d

Høres ut som grådige damer som er redd de ikke får all sæden selv. 

Anonymkode: 9cd22...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sier ikke snørr er sjarmerende nei, men mer "greit" enn sæd...

Ja, altså det kommer fra penis. Det er som å smake sin egen tiss.

Altså, det er helt tåpelig å diskutere om du ikke skjønner forskjellen på rørene vi har i kroppen, og at det å ta ting i andre rør bare simpelthen er ekkelt.

Anonymkode: c3e1f...779

Da bedriver du ikke oralsex i det heletatt? 
Hva er forskjellen på at noen andre svelger sæden eller at man svelger sin egen? Sæd er sæd uansett hvem sin munn den er i🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gjordt det siden jeg begynte å få noe resultat av å runke. Har aldri tenkt på det som noe spesielt, og i alle fall ikke sykt. Ikke egentlig tennende heller; det er en grei måte å bli kvitt resultatet uten å måtte stå opp eller kline det utover noe.

pussig å problematisere. Det er helt greit at de gurgler det ned, men hvis mannen sjøl gjør det, er det sykt?

Anonymkode: f4d59...022

 

Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Da bedriver du ikke oralsex i det heletatt? 
Hva er forskjellen på at noen andre svelger sæden eller at man svelger sin egen? Sæd er sæd uansett hvem sin munn den er i🤷‍♀️

Er enkelt uansett. Det er urinrester i penis, og det kommer på sæden. Jævlig ekkelt bare. Er dere samme folka som synes at å drikke melk og vann blanda er ekkelt? Kan neppe være mer ekkelt enn å drikke sæd.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg var like interessert i sæd som det menn er

Anonymkode: ee53e...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Sier ikke snørr er sjarmerende nei, men mer "greit" enn sæd...

Ja, altså det kommer fra penis. Det er som å smake sin egen tiss.

Altså, det er helt tåpelig å diskutere om du ikke skjønner forskjellen på rørene vi har i kroppen, og at det å ta ting i andre rør bare simpelthen er ekkelt.

Anonymkode: c3e1f...779

Så du synes generelt sex er ekkelt. Ærlig sak, men du hadde ikke vært født om foreldrene dine mente det samme. 

Anonymkode: 9cd22...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Er enkelt uansett. Det er urinrester i penis, og det kommer på sæden. Jævlig ekkelt bare. Er dere samme folka som synes at å drikke melk og vann blanda er ekkelt? Kan neppe være mer ekkelt enn å drikke sæd.

Anonymkode: c3e1f...779

Merkelig sammenligning 🤣🤣🤷‍♀️ 
Hvorfor drikke utvannet melk?🤷‍♀️🤣 

Men ja hadde nok heller tatt en real munnfull sæd enn ett glass 50/50 med melk og vann🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du synes generelt sex er ekkelt. Ærlig sak, men du hadde ikke vært født om foreldrene dine mente det samme. 

Anonymkode: 9cd22...487

Nei, sex er jo digg. Er ikke avhengig av oralsex for å få barn sist jeg sjekket.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (11 minutter siden):

Merkelig sammenligning 🤣🤣🤷‍♀️ 
Hvorfor drikke utvannet melk?🤷‍♀️🤣 

Men ja hadde nok heller tatt en real munnfull sæd enn ett glass 50/50 med melk og vann🙈

Det sier noe om hvor ekkel du er ja. takk for bekreftelsen.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sier ikke snørr er sjarmerende nei, men mer "greit" enn sæd...

Ja, altså det kommer fra penis. Det er som å smake sin egen tiss.

Altså, det er helt tåpelig å diskutere om du ikke skjønner forskjellen på rørene vi har i kroppen, og at det å ta ting i andre rør bare simpelthen er ekkelt.

Anonymkode: c3e1f...779

Det er mer greit og spise snørr fordi det kommer fra er annet rør.. går ut ifra du ikke har oralsex. Og mener seriøst at det er mer vanlig og spise snørr? Enig i at diskusjonen er tåpelig , eller bare rør . Jo, jeg skjønner ikke at vi har ulike rør. Det er bare det at jeg simpelthen er ekkel, jeg har svelger sæd, men lite snørr. For all del, hold deg til snørr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (5 minutter siden):

Det er mer greit og spise snørr fordi det kommer fra er annet rør.. går ut ifra du ikke har oralsex. Og mener seriøst at det er mer vanlig og spise snørr? Enig i at diskusjonen er tåpelig , eller bare rør . Jo, jeg skjønner ikke at vi har ulike rør. Det er bare det at jeg simpelthen er ekkel, jeg har svelger sæd, men lite snørr. For all del, hold deg til snørr 

Snørr er jo umulig å ikke komme borti om du kan litt basic biologi fra barneskolen. Det er samme rør.

Sæd må du fysisk få fra en erigert penis.

Ser ut til at du har svelget for mye sæd, for skrive kan du ikke.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sykt når en mann liker det og ikke sykt når en kvinne liker det? Kos deg du

Anonymkode: 62fc3...881

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Snørr er jo umulig å ikke komme borti om du kan litt basic biologi fra barneskolen. Det er samme rør.

Sæd må du fysisk få fra en erigert penis.

Ser ut til at du har svelget for mye sæd, for skrive kan du ikke.

Anonymkode: c3e1f...779

Er det typisk bivirkning , altså og miste evnen til og skrive, ved høyt inntak av sæd? Lenge siden jeg har svelget sæd nå, singel og corona byr på så liten tilgang av erigerte peniser og sæd. Kanskje jeg plutselig lærer meg og skrive, det hadde jo vært en nyttig coronaeffekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (2 timer siden):

Er det typisk bivirkning , altså og miste evnen til og skrive, ved høyt inntak av sæd? Lenge siden jeg har svelget sæd nå, singel og corona byr på så liten tilgang av erigerte peniser og sæd. Kanskje jeg plutselig lærer meg og skrive, det hadde jo vært en nyttig coronaeffekt 

Gjør noe med knollen mener jeg, å stikke for mye sæd.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gjør noe med knollen mener jeg, å stikke for mye sæd.

Anonymkode: c3e1f...779

Bra du ikke stikker sæd da, så du har kontroll på knollen og skriver riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (8 timer siden):

Bra du ikke stikker sæd da, så du har kontroll på knollen og skriver riktig. 

Ble påvirket av sæden din og mistet noen hjerneceller da jeg skrev kommentaren...

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ble påvirket av sæden din og mistet noen hjerneceller da jeg skrev kommentaren...

Anonymkode: c3e1f...779

Hyggelig og ha så stor innvirkning på dine hjerneceller. Jeg har dessverre ikke noe sæd, men vi kan fortsette og snakke om det på et så voksent nivå? Sæd, sæd, sæd .. hvordan går det med hodet ditt? Sæd, sæd, Sæd.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (4 minutter siden):

Hyggelig og ha så stor innvirkning på dine hjerneceller. Jeg har dessverre ikke noe sæd, men vi kan fortsette og snakke om det på et så voksent nivå? Sæd, sæd, sæd .. hvordan går det med hodet ditt? Sæd, sæd, Sæd.. 

Du har ikke? Åpne opp munnen da vel.

Du har neppe lenger utdannelse enn grunnskolen.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...