Gå til innhold

slikke i seg egen sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sykt å slikke i seg sin egen sæd.

Jeg gjør dette oftere og oftere, er noe med smaken og konsistensen som jeg liker veldig godt.

Det har for meg vært en naturlig ting som jeg har gjort i mange år, har ikke tenkt over at det skulle være noe galt med det.

Overhørte 2 damer her om dagen som fremstilte menn som smakte på egen sæd som syke

Er det en syk og ekkel ting å gjøre damer

Anonymkode: 0ec5e...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel enten-eller. Hvis man ikke tenner på det, så er det på linje med å spise snørr.

Anonymkode: 78ab2...c17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi elsker at jeg kommer i munnen hennes hun gurgler og svelger ofte. Ser digg ut når hun gurgler sæden min. Dette har gjort meg nyskjerrig på hvordan det er å gurgle sæd.  Begynte å teste ut dette for ca halt år siden runker i handa og tar det i munn. Liker å la sæden gli rundt i munn. Gurgler av og til. Dette gjør jeg når jeg er kåt og liker å svelge egen sæd. 
 

Er i grunn heldig å kan bare skru på sædkrana og svelge i vei når jeg tar en runk. Svelger ikke egen sæd hver gang jeg runket😋

Anonymkode: 9c84a...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er vel enten-eller. Hvis man ikke tenner på det, så er det på linje med å spise snørr.

Anonymkode: 78ab2...c17

Det er på ingen måter det samme som å spise snørr...

Anonymkode: c3e1f...779

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt blir litt drøyt å påstå.

Men jeg syntes det er ekkelt.

Nå er ikke jeg noe opptatt av å motta BJs, og ville aldri i verden forvente at en partner skulle ta min sæd i munnen om ikke hun av en eller annen grunn tente på det/likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å sikke konen etter jeg har kommet i henne, eller et vått kys etter et BJ

Anonymkode: 18233...940

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Hvorfor er det sykt? Jeg smaker ofte på meg selv når jeg onanerer. 
Så jeg synes det er en opphissende tanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er på ingen måter det samme som å spise snørr...

Anonymkode: c3e1f...779

Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det sykt å slikke i seg sin egen sæd.

Jeg gjør dette oftere og oftere, er noe med smaken og konsistensen som jeg liker veldig godt.

Det har for meg vært en naturlig ting som jeg har gjort i mange år, har ikke tenkt over at det skulle være noe galt med det.

Overhørte 2 damer her om dagen som fremstilte menn som smakte på egen sæd som syke

Er det en syk og ekkel ting å gjøre damer

Anonymkode: 0ec5e...40d

Har aldri smakt min egen sæd. Tenker det kan være lurt å gjøre dersom man forventer at noen skal svelge den. Det samme med analsex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er på ingen måter det samme som å spise snørr...

Anonymkode: c3e1f...779

Høres testbart ut. Spør noen som ikke liker å se (eller høre om) det. 

Anonymkode: 78ab2...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (11 timer siden):

Hvorfor? 

Altså, trenger jeg å forklare dette?

Er det ikke innlysende at sæd kommer fra penisen og området rundt der nede, mens snørr er i samme rør som nese/munn/hals? 

Anonymkode: c3e1f...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ÆSJ fy f..n så ekkelt

Anonymkode: 27b1a...cdd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ekkelt å slurpe i seg alt mulig av kropsvæsker. Jeg hadde blitt veldig avtent om samboer gjorde dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kg-logikk så gjør det deg til homo. 

Anonymkode: 7f9cd...031

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Altså, trenger jeg å forklare dette?

Er det ikke innlysende at sæd kommer fra penisen og området rundt der nede, mens snørr er i samme rør som nese/munn/hals? 

Anonymkode: c3e1f...779

Nei, akkurat hvor det kommer fra trengte du ikke forklare. Du forklarte egentlig ingenting ? 

så det du mener er at den ene kroppsvæsken er sjarmerende og spise fordi den kommer fra nesen, mens en annen kroppsvæske ( som det nok er mer utbedret og spise ) kan ikke spises fordi den kommer fra penis ( ikke området rundt der nede) . Eller omvendt? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det uvante oppfattes ofte som ekkelt.

Men, har det noe å si hva andre mener? Du skader ingen. Du koser deg. Du liker smaken. Betyr ikke det mer enn hva andre måtte mene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Nei det er ikke sykt. Mange som suger/svelger og slikker i seg sæd. Både kvinner og menn. Så hvorfor skulle det vært sykt og ekkelt at noen slikker i seg sin egen sæd? Gjør det du liker å gjøre du og ikke bry deg om hva andre synes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (2 timer siden):

Nei, akkurat hvor det kommer fra trengte du ikke forklare. Du forklarte egentlig ingenting ? 

så det du mener er at den ene kroppsvæsken er sjarmerende og spise fordi den kommer fra nesen, mens en annen kroppsvæske ( som det nok er mer utbedret og spise ) kan ikke spises fordi den kommer fra penis ( ikke området rundt der nede) . Eller omvendt? 
 

Sier ikke snørr er sjarmerende nei, men mer "greit" enn sæd...

Ja, altså det kommer fra penis. Det er som å smake sin egen tiss.

Altså, det er helt tåpelig å diskutere om du ikke skjønner forskjellen på rørene vi har i kroppen, og at det å ta ting i andre rør bare simpelthen er ekkelt.

Anonymkode: c3e1f...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...