Gå til innhold

Kortarma polo


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fordi korterma polo ER stygt, det.

Sorry, det var lite konstruktivt. Det er mulig det finnes noen finere, men jeg har ikke sett det.

:ler: bra svart! min var lekker altså, men det hadde kanskje masse med stoffet å gjøre... eller så var det bare jeg som synes den var fin mens alle andre synes den var dritstygg :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var naturhvit i ganske tjukk strechy ullaktig stoff. jeg brukte den til tweedskjørt og tweedbukser gjerne med svart cardigan utenpå. jeg trodde jeg var digg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest i dag

Jeg fant en på www.laredoute.no.. Jeg vet ikke hvordan dere legger inn linker, men den ligger under topper/T-sjorter og under topper igjen. Den ligger på høyre side på side to der..

Det er vel strengt tatt en "pyntetopp" med høy hals, men den så veldig fin ut også da..

På samme link, side tre har de en helt enkel en.. Den var jo råbillig.. 99,-

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min var naturhvit i ganske tjukk strechy ullaktig stoff. jeg brukte den til tweedskjørt og tweedbukser gjerne med svart cardigan utenpå. jeg trodde jeg var digg jeg  ;)

Høres akkurat ut som den jeg hadde, men den klødde noe aldeles forferdelig, så jeg brukte den nesten aldri. Men fin det var den så absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være fint, til en klassisk stil.

Det _kan_ være fint ja. Men når jeg hører kortermet polo tenker jeg med en gang på disse grusomme ribbestrikkede variantene som noen bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vindelspev
Det _kan_ være fint ja. Men når jeg hører kortermet polo tenker jeg med en gang på disse grusomme ribbestrikkede variantene som noen bruker

:Nikke: Skrekkeksempelet fra Ellos. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...