Gå til innhold

Snakket om mine komplekser til venninne - mobber hun meg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dager der jeg ikke alltid er så fornøyd med noen deler av kroppen min. Prøver å ikke snakke for mye om dette rundt venninner fordi jeg vet det kan "smitte over" på andre som er usikre. Men for litt siden betrodde meg til en venninne om at jeg skulle ønske at jeg kunne gå med kjoler med bar rygg uten BH på fordi jeg syns det er så fint. Men at jeg da ikke gjør dette fordi jeg ikke føler meg vel i det da jeg har litt store bryster som trenger støtte. Etter dette har hun gått påfallende mange ganger med kjoler og topper med bar rygg eller bare med singlet uten BH når vi skal henge (hun gjorde ikke dette før). Hun har små bryster og kler det veldig godt, men hun sier hele tiden at "gud, jeg har hengepupper" noe hun virkelig ikke har. Jeg svarer at "nei, det har du ikke, du er kjempefin". Dette får meg til å føle meg verre med mine komplekser. Er hun slem eller må jeg gå inn i meg selv her? Noen som opplever lignende?

Anonymkode: 60b4c...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke tilpasse seg andres komplekser og begrense seg selv for det, jeg kunne aldri ha sluttet å bruke shorts i sympati hvis min veninne feks. hadde hatt komplekser for lårene sine og ikke kunne gått i shorts, det ville vært for dumt.. samtidig det er jo et varseltegn for hennes selvtillit at hun går rundt å tror at hun har hengepupper når hun ikke har det. Hvorfor går hun da rundt i sånne kjoler som tydelig fremhever hengepupper? når hun selv sier og mener hun har hengepupper? Det henger jo ikke på greip. Bokstavelig talt. Er det da bare syting og sympatisfisking eller hvilken sosiologisk funksjon tjener denne klagingen over hengepupper når hun ikke har det? Kan du feks. spørre henne nestegang om hvorfor hun går rundt i kjoler der puppene henger løst samtidig som hun forakter sine hengepupper? Hvorfor har hun da bevisst valgt denne kjolen og samtidig klager over det?

Anonymkode: fb992...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det for å heve seg litt. Hun vet du er usikker og hun er kansje misunnelig på dine pupper. 

Skaff deg sånn usynlig bh da og bruk kjole med bar rygg. Og strål selvtillit.

Anonymkode: f2659...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun gjør det for å heve seg litt. Hun vet du er usikker og hun er kansje misunnelig på dine pupper. 

Skaff deg sånn usynlig bh da og bruk kjole med bar rygg. Og strål selvtillit.

Anonymkode: f2659...924

Skal ikke være et behov for å være i "konkurranse" i et sunt veninne forshold spør du meg, men finnes sikkert andre klikker der dette er et faktum..

Anonymkode: fb992...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengepupper er finere enn små spør du meg og sikker mange andre gutter, de er ofte større og får derav et lite "heng" men ikke se dette som noe negativt, det er digg med støre pupper uansett fasong

Anonymkode: fb992...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...