Gå til innhold

Hva har jeg fått ved hårfestet i nakken min?!?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For et år siden merket jeg en liten "klump" som var vokst fram ved hårfestet bak i nakken min. Trodde først det var en kvise som hadde funnet seg til rette der, men etter å ha hatt den der i flere måneder ble jeg i tvil. Men tenkte ikke mer på det.

Nå, over et år senere, merker jeg at "klumpen"/utveksten har begynt å vokse, og den er nå på størrelse med en bittebitteliten ert. :o Når jeg bøyer hodet bakover, kjenner jeg at det "er noe der". Har forsøkt å klemme den ut, men får det ikke til. Den er for hard og det gjør bare vondt. :(

Begynner å bli litt bekymret for hva dette her kan være... Har jeg grunn til å være bekymret? Noen som har ideer om hva dette kan være? Hva bør jeg gjøre med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke er til mer hjelp, men du bør gå til legen hvis du vil vite sikkert hva det er.

Det er ikke mye vi på forumet her kan si om den da vi ikke har sett den. I og med at den har forandret seg, anbefaler jeg deg å gå til legen. Ikke nødvendig å få noe som helst panikk, det kan være en fettkul for alt vi vet. Bare så du er sikker selv og slipper å være urolig!

Lykke til da : )

Det årnær sæ nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du bør nok ta en tur til legen for sjekke det for sikkerhets skyld.

Gjør det vondt?

Jeg har en venninne som har flere fettkuler i hodebunnen. Disse må hun til legen for å skjære vekk hvis de blir for store (sånn at man kan se det). Det er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk, så greie dere er! :) Kanskje jeg tar meg en tur til legen da. Føler meg ikke helt komfertabel med denne lille klumpen. Gjør ikke akkurat vondt da, men det er ikke helt behagelig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat baki hårfestet der har du en lymfeknute. Det kan være den som vokser litt... Noen har faktisk hovne lymfeknuter på noen steder hele tiden selv om de ikke er syk.

Jeg visste ikke at vi hadde lymfeknute der før jeg for ikke så lenge siden var syk og var hos legen. Han kommenterte at den lymfeknuten var hovnet opp utrolig mye, det var ikke så vanlig men slettes ikke farlig, sa han.

Min er borte nå, men det kan hende det er den hos deg og.

Er du usikker så gå til legen, heller enn gang for mye til legen enn en gang for lite sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...