Gå til innhold

klærne i butikkene nå


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som syns det er utrolig lite pent å få tak i for tiden? Ivertfall blant litt tykkere gensere. :frustrert:

Er jo nesten bare sånne store strikka greier jo, sånne som er strikket så løst at fingeren går tvers igjennom maskene.

Vil bare ha en alminnelig litt tykk genser som jeg kan ha utenpå en tynn genser når det blir kaldere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som synes de begynner å få så mye fint inn i butikkene ;)

Nei, men du har helt rett når det gjelder tykke gensere. Jeg er også på jakt etter en tykk genser frodi det begynner å bli litt kaldt nå, men det er helt umulig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er mye fint i butikkene nå, men det er kanskje fordi jeg ELSKER omslagsjakker :)

Det kan være et tips hvis du ikke finner genser - en omslagsjakke kan du bruke til mye og ha enten en tynn genser eller en topp under. De er gode og varme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er mye fint i butikkene nå, men det er kanskje fordi jeg ELSKER omslagsjakker  :)

Det kan være et tips hvis du ikke finner genser - en omslagsjakke kan du bruke til mye og ha enten en tynn genser eller en topp under. De er gode og varme også.

Jeg fikk to heerlige omslagsjakker i posten i dag :D Gleder meg til å bruke de allerede :)

Catwoman: Hva med noe sånt? Genser

syns den ser veldig god ut, finnes i mange farger også

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jakt etter en høst jakke jeg. Altså ikke vinter ikke vår men høst.. Helt umulig.. Noen som har peiling på hvor det lønner seg å lete? (Selv om jeg føler at jeg har vært overalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en høstjakke på hennes og maurits. En brun skinjakke med knyting i livet og pels på kragen (som kan tas bort).

Og en på Jossefson.no en brun tweedjakke.

Lettere å hjelpe dersom du sier hva slags jakker du er på jakt etter.

Uansett jeg syntes det er så mye fint i butikkene nå. Elsker høstklærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en høstjakke på hennes og maurits. En brun skinjakke med knyting i livet og pels på kragen (som kan tas bort).

Og en på Jossefson.no en brun tweedjakke.

Lettere å hjelpe dersom du sier hva slags jakker du er på jakt etter.

Uansett jeg syntes det er så mye fint i butikkene nå. Elsker høstklærne :)

hu var nå på jakt etter en tjukk genser da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en høstjakke på hennes og maurits. En brun skinjakke med knyting i livet og pels på kragen (som kan tas bort).

Og en på Jossefson.no en brun tweedjakke.

Lettere å hjelpe dersom du sier hva slags jakker du er på jakt etter.

Uansett jeg syntes det er så mye fint i butikkene nå. Elsker høstklærne :)

Ja Gitte, jeg kuppet denne tråden litt.. :sjenert:

Takk, vet i grunn ikke helt hva jeg er ute etter, men vil ha noe som er varmt, men ikke for varmt. Og helst ikke kjempedyrt. Dessuten har jeg litt guttekropp, så det hadde vært fint med noe som ikke understreket det ytterligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catwoman: Hva med noe sånt? Genser

syns den ser veldig god ut, finnes i mange farger også

Jaaaa :) noe sånt. Har de den i butikkene og eller bare på nettbutikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også leta masse i det siste etter en varm høstgenser, som bl.a. kan brukes til vest nå når det er fint vær...

Ikke lett! Men idag fant jeg endelig det jeg lette etter: Bik Bok har ÈN eneste ok varm genser som ikke er full av hull! Den har glidelås i hele front og høy hals, så man kan slippe å ha skjerf i tillegg. Finnes i turkis, naturhvit, svart og rosa, 299,-

:)

Endelig fant jeg en! Jeg vil nemlig heller ikke ha de med de store hullmønstrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor fant du den genseren Gitte? *vil ha*

Den har de i alle HMbutikker. Brun, grønn, blå, rød, hvit og sort om jeg husker rett. Koster 198 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har de i alle HMbutikker. Brun, grønn, blå, rød, hvit og sort om jeg husker rett. Koster 198 kroner.

Jeg har kjøpt en sånn :) skikkelig deilig.

Synes det er masse fint i butikkene nå jeg, endelig, har vært trist noen år. Vinterjakker er det jo overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker.

Den virker veldig syntetisk. Merkes det når du går med den?

Syntetisk, ihvertfall acryl, er noe jeg som styrer unna hvir genseren inneholder mye av det. Fordi det er så ekkelt å gå med. Blir både varm og kald, svetter lett og håret blir elekstrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så og i grunn litt fin ut. Det er ihvertfall 60% bomull. Men litt usikker på om den er så stor at jeg får en genser under?!

Bestilte mye fra H&M rowels før, men etter noen helt kræsj kjøp har jeg kuttet det ut, kanskje jeg skulle prøve igjen.

Endret av Catwoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...