AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #61 Skrevet 16. juli 2021 Kvinner enkle vesen. Har sex uten prevansjon, så skylder de på mannen etterpå. "Han brukte ikke kondom". Hvor dum går det ann å bli? Psykologien bak kvinnens levestil: fjern alt som heter fornuft og ansvar, da har du den norske kvinne. Anonymkode: 8c9ab...34f 2
Brunello Skrevet 16. juli 2021 #62 Skrevet 16. juli 2021 Alterego666 skrev (23 timer siden): Hvorfor tør du? AnonymBruker skrev (23 timer siden): Her har du trådens spørsmål! Ja, så hvorfor tør du, TS, med så mange partnere ? Er man ikke 2 om å ha sex ? Er ikke et potensielt utfall det samme for begge ? Anonymkode: 2269b...740 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det jeg lurer på er hvordan du tør å ha hundrevis av sexpartnere... Anonymkode: 4a457...61f Med et minimum av allmennkunnskap ville dere ha visst at personer som er utsatt for overgrep veldig ofte får et destruktivt seksualliv. Det er et psykisk problem som ikke har noe som helst med TS og andre i samme situasjon sin seksualmoral. Ts har sikker angret de fleste gangene. Godt hun har fått hjelp. 2
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #63 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva legger du i dette? Du trenger ikke ligge med mer enn 1 jente som da kanskje ikke har ligget med mer enn 1 mann… som videre da kanskje har ligget med over 100 kvinner uten å bruke kondom (kunne feks vært deg)… for å ende opp med en (ekte?! ) kjønnssykdom. Anonymkode: 95ca7...0a8 Syfilis, gonore, HIV, heppatitt mm er konsentrert hos thailandsfarere, prostituerte, rusmisbrukere osv. Er så å si ingen risiko for disse sykommene om man ligger rundt i norge med nordmenn. Om ei berte gir meg klamydia, så blåser jeg vel idet. Finnes kjappe piller mot slikt.
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #64 Skrevet 16. juli 2021 Brunello skrev (6 minutter siden): Med et minimum av allmennkunnskap ville dere ha visst at personer som er utsatt for overgrep veldig ofte får et destruktivt seksualliv. Det er et psykisk problem som ikke har noe som helst med TS og andre i samme situasjon sin seksualmoral. Ts har sikker angret de fleste gangene. Godt hun har fått hjelp. Helt enig. Det er naturlig og trist at en som er voldtatt som barn begynner knulle rundt. Men i det minste prøver de å ta kontroll over sexlivet sitt. Har vært med mange slike damer. Både knullet og trøstet (og fått hjertet knust). De jager en nærhet og trygghet med andre som de ikke klarer å gripe med sex, men de kjenner ikke andre redskaper. Ikke før de modnes, går til terapi etc.
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2021 #65 Skrevet 16. juli 2021 Brunello skrev (7 minutter siden): Med et minimum av allmennkunnskap ville dere ha visst at personer som er utsatt for overgrep veldig ofte får et destruktivt seksualliv. Det er et psykisk problem som ikke har noe som helst med TS og andre i samme situasjon sin seksualmoral. Ts har sikker angret de fleste gangene. Godt hun har fått hjelp. Jeg fikk et svar av TS som jeg igjen svarte på. Enig, godt at TS er et annet sted i dag.
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #66 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Psykologien bak kvinnens levestil: fjern alt som heter fornuft og ansvar, da har du den norske kvinne. Anonymkode: 8c9ab...34f Heldigvis! Hvordan skulle vi ellers fått pult dem i bøtter og spann?
Gjest ABM Skrevet 16. juli 2021 #67 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vekslet mellom tilfeldig sex og selvmordsforsøk, så det brydde meg ikke. Historien om MEG er en helt annen tråd. Jeg lar dette være mitt eneste innlegg om MEG. Jeg lurer ikke på noe om MEG. Jeg lurer på hvorfor MENN ikke bruker KONDOM. TS Anonymkode: c6de2...189 Menn bruker ikke kondom TS...fordi de hadde drukket da du traff de..de ga F...og det er bedre uten...:)
LeneXCII Skrevet 16. juli 2021 #68 Skrevet 16. juli 2021 Alterego666 skrev (På 15.7.2021 den 14.45): Hvorfor tør du? Første jeg tenkte også...
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2021 #69 Skrevet 16. juli 2021 LeneXCII skrev (4 timer siden): Første jeg tenkte også... Det ble gitt en plausibel forklaring lenger ned. Litt sånn KG-style: viktig info kommer halvveis inn i tråden. Men fair nok, det var en forklaring.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #70 Skrevet 16. juli 2021 Fordi menn er egoistiske og har ingen empati for andre. Anonymkode: c7342...28e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #71 Skrevet 17. juli 2021 Alterego666 skrev (19 timer siden): Det ble gitt en plausibel forklaring lenger ned. Litt sånn KG-style: viktig info kommer halvveis inn i tråden. Men fair nok, det var en forklaring. Det står jo i HI?! Og som en bruker sa - de fleste med bittelitt allmennkunnskap vet at den kan være en sammenheng mellom misbruk og den type sexliv jeg hadde. KG-style er vel mer å ikke lese HI eller rett og slett ikke gidde å forstå det. Denne tråden har overrasket meg (litt). En god del brukere her inne har null problemer med å skamme ei som ble misbrukt som barn. TS Anonymkode: c6de2...189
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå