Gjest Valhalla Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 (endret) I Sverige har de fått et nytt feministisk parti, slik ser det ut når de møtes. Se denne 23 sekunders sangen. Herregud. http://media.putfile.com/ficheer "snubbe gubbe jævla mann, best du begynner å springe for her ser du en kvinne som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus* Endret 15. september 2005 av Valhalla
Gjest Valhalla Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 Hadde jeg sett en av de feministgærningene hadde jeg i hvert fall gått veldig fort. Psyko folk. Det er utrolig nok mange som vil stemme på dem, Sverige er et sjukt land.
vixen Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Norge tar nok etter.. mange gærne folk her også!
Lillesøster Skrevet 15. september 2005 #6 Skrevet 15. september 2005 Norge tar nok etter.. mange gærne folk her også! ← Jepp, vi har jo allerede Demokratene
Gjest Paradokset Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 (endret) Jepp, vi har jo allerede Demokratene ← Man kan le, men til og med ikke Demokratene synger; "snubbe gubbe xxxxx, best du begynner å springe for her ser du en nordmann som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus* Og i Sverige er dette helt normalt. En undersøkelse har vist at noe sånt som 20 prosent av befolkningen kunne tenke seg å stemme på dette partiet. Endret 19. september 2005 av Remyline
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 De er like stakkarslige alle sammen.. enten de er rasister eller sjåvinister. Stakkars krek. Høhø Får håpe de lærer seg å tenke med den riktige delen av hjernen en dag.
Gjest Paradokset Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 De er like stakkarslige alle sammen.. enten de er rasister eller sjåvinister. Stakkars krek. Høhø Får håpe de lærer seg å tenke med den riktige delen av hjernen en dag. ← Er det ikke skremmende at 20 prosent av Sveriges befolkning(kvinner) er krek som ikke kan tenke med hjernen? Vil tro andelen som ville stemt på et slikt parti er omtrent lik i Norge...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. september 2005 #10 Skrevet 17. september 2005 Lurer på om jeg skal lage en sånn video jeg også, bare bytte ut "menn" med "kvinnfolk" .
Gjest cecilia Skrevet 17. september 2005 #11 Skrevet 17. september 2005 Mulig det er jeg som misforstår her, men på meg virker det som om dette var kun ett "moro-innslag"?
Diktern Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 trur denna sangen var ment mest som spøk. jeg synes det er flott at Sverige har fått et feministparti, Norge ligger desverre litt etter nabolandet vårt på det området.
Diktern Skrevet 17. september 2005 #13 Skrevet 17. september 2005 og vær så snill å kutt ut z'en i overskrifta.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. september 2005 #14 Skrevet 17. september 2005 Mulig det er jeg som misforstår her, men på meg virker det som om dette var kun ett "moro-innslag"? ← Ja da så. Tror jeg skal spøke litt med dette jeg også, bare på min måte .
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #15 Skrevet 17. september 2005 Hvis dere visste litt om disse feministene så hadde dere ikke ledd det bort som en spøk. Disse damene er gærne og tror det er en kjønnskrig.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #16 Skrevet 17. september 2005 Det 20% tallet var vel også svar på et spørsmål som "kunne du tenke deg å stemme på et feministisk parti". Etter folk har sett disse gærningene i aksjon en stund viser en meningsmåling rundt 0.5%
Gjest Dum Perignon Skrevet 18. september 2005 #17 Skrevet 18. september 2005 Oppslutning maales vanligvis ved valg, ja. Jeg vi anta at herrestruperne fra idiot-femistan vil faa omtrent samme oppslutning som muslim-paintballkillerne i Demokratene her hjemme. Idioter er artige mens de er smaa.
Gjest Tendons Skrevet 18. september 2005 #18 Skrevet 18. september 2005 (endret) Man kan le, men til og med ikke Demokratene synger; "snubbe gubbe xxxxx, best du begynner å springe for her ser du en nordmann som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus* Og i Sverige er dette helt normalt. En undersøkelse har vist at noe sånt som 20 prosent av befolkningen kunne tenke seg å stemme på dette partiet. ← Nåja, Valhalla-paradokset Det er ikke langt unna, du snakker tross alt om folk som flyr rundt i skauen og leker at de skyter på muslimer. Og språkbruken kan være ganske drøy fra ytre høyre: Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?Grou...fettp%F8lser%21 Charming... Endret 19. september 2005 av Remyline
Bønna Skrevet 18. september 2005 #19 Skrevet 18. september 2005 Spring Valhalla, spring... ← Motangrep er ofte det beste forsvar. Dessuten fikk jeg vel egentlig bare bekreftet hvorfor jeg ikke er feminist. Jeg er da ikke selvmordskandidat heller.
waco Skrevet 19. september 2005 #20 Skrevet 19. september 2005 uff og uff. Jeg får bare mer og mer forakt for disse feminiztene... Valhalla, ser du ikke at forumet trenger deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå