Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I Sverige har de fått et nytt feministisk parti, slik ser det ut når de møtes. Se denne 23 sekunders sangen. Herregud.

http://media.putfile.com/ficheer

"snubbe gubbe jævla mann, best du begynner å springe for her ser du en kvinne som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus*

Endret av Valhalla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg sett en av de feministgærningene hadde jeg i hvert fall gått veldig fort. Psyko folk. Det er utrolig nok mange som vil stemme på dem, Sverige er et sjukt land.

Skrevet

Norge tar nok etter.. mange gærne folk her også! :)

Skrevet
Norge tar nok etter.. mange gærne folk her også! :)

Jepp, vi har jo allerede Demokratene :ler:

Gjest Paradokset
Skrevet (endret)
Jepp, vi har jo allerede Demokratene  :ler:

Man kan le, men til og med ikke Demokratene synger;

"snubbe gubbe xxxxx, best du begynner å springe for her ser du en nordmann som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus*

Og i Sverige er dette helt normalt. En undersøkelse har vist at noe sånt som 20 prosent av befolkningen kunne tenke seg å stemme på dette partiet.

Endret av Remyline
Skrevet

De er like stakkarslige alle sammen.. enten de er rasister eller sjåvinister. Stakkars krek. Høhø

Får håpe de lærer seg å tenke med den riktige delen av hjernen en dag.

Gjest Paradokset
Skrevet
De er like stakkarslige alle sammen.. enten de er rasister eller sjåvinister. Stakkars krek. Høhø

Får håpe de lærer seg å tenke med den riktige delen av hjernen en dag.

Er det ikke skremmende at 20 prosent av Sveriges befolkning(kvinner) er krek som ikke kan tenke med hjernen?

Vil tro andelen som ville stemt på et slikt parti er omtrent lik i Norge...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Lurer på om jeg skal lage en sånn video jeg også, bare bytte ut "menn" med "kvinnfolk" ;).

Skrevet

Mulig det er jeg som misforstår her, men på meg virker det som om dette var kun ett "moro-innslag"?

Skrevet

trur denna sangen var ment mest som spøk. jeg synes det er flott at Sverige har fått et feministparti, Norge ligger desverre litt etter nabolandet vårt på det området.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Mulig det er jeg som misforstår her, men på meg virker det som om dette var kun ett "moro-innslag"?

Ja da så. Tror jeg skal spøke litt med dette jeg også, bare på min måte ;).

Skrevet

Hvis dere visste litt om disse feministene så hadde dere ikke ledd det bort som en spøk. Disse damene er gærne og tror det er en kjønnskrig.

Skrevet

Det 20% tallet var vel også svar på et spørsmål som "kunne du tenke deg å stemme på et feministisk parti". Etter folk har sett disse gærningene i aksjon en stund viser en meningsmåling rundt 0.5%

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Oppslutning maales vanligvis ved valg, ja. Jeg vi anta at herrestruperne fra idiot-femistan vil faa omtrent samme oppslutning som muslim-paintballkillerne i Demokratene her hjemme.

Idioter er artige mens de er smaa.

Skrevet (endret)
Man kan le, men til og med ikke Demokratene synger;

"snubbe gubbe xxxxx, best du begynner å springe for her ser du en nordmann som hater deg så mye vi skal slite deg i stykker." *applaus*

Og i Sverige er dette helt normalt. En undersøkelse har vist at noe sånt som 20 prosent av befolkningen kunne tenke seg å stemme på dette partiet.

Nåja, Valhalla-paradokset :ler:

Det er ikke langt unna, du snakker tross alt om folk som flyr rundt i skauen og leker at de skyter på muslimer. Og språkbruken kan være ganske drøy fra ytre høyre:

Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator

http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?Grou...fettp%F8lser%21

Charming...

Endret av Remyline
Skrevet
Spring Valhalla, spring... :ler2:

Motangrep er ofte det beste forsvar.

Dessuten fikk jeg vel egentlig bare bekreftet hvorfor jeg ikke er feminist. Jeg er da ikke selvmordskandidat heller. ;)

Skrevet

uff og uff. Jeg får bare mer og mer forakt for disse feminiztene... Valhalla, ser du ikke at forumet trenger deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...