Gå til innhold

Baksnakking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tenker at det er innafor å bli skuffet. Det som er avgjørende er vel hvordan man takler skuffelsen 😉

Anonymkode: bcf5a...1c7

Hehe, Jeg tok deg litt på senga nå ? ;) 

Anonymkode: 2249e...fc4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenker at det er innafor å bli skuffet. Det som er avgjørende er vel hvordan man takler skuffelsen 😉

Anonymkode: bcf5a...1c7

Jeg vil nok hevde at det er nokså uempatisk å bli skuffet over hvordan andre er skapt, med mindre man selv er helt perfekt da ....Nei, det er ganske uempatisk uansett i grunn ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, på nettet og på slike sider som dette er det SELVSAGT flest menn som lurer/bekymrer seg for dette. Det er jo så åpenbart at det burde selv du forstå. Det er jo meningsløst at en kvinne lager en tråd der hun sier : " Jeg elsker store pikker jeg jeg" eller "Jeg liker ikke små pikker jeg " 🤪 Så JAAAA...TS er som oftest en mann ! Det er helt korrekt !

Og det er like åpenbart, at de som skriker høyest om størrelse, er et fåtall. De alle fleste som foretrekker størrelsen til ts, gidder ikke skrike høyt om det, siden de heller har sex med de mange menn som ikke sitter på kg, for å klage og rakke ned på hverandre. 

Og før det kommer opp, jeg har mye tid. Jeg er ufør og I avstandsforhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære trådstarter, du virker helt sykelig oppgengt i penisstørrelsen din, det er ikke sunt.

Jeg ville tådet deg til å søke profesjonell hjelp, psykolog. Det tror jeg kunne hjulpet deg.

Anonymkode: 4df81...08a

Oppgengt? tådet? Jeg ville rådet deg til å ta et norsk kurs 😄 Neida, bare tuller med deg. Takk for rådet, men jeg gjennomskuer det opplegget der, og vet nøyaktig hva dem vil si så det er nok ikke noe poeng.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, i medisinsk forstand så er det ikke det, men jeg tviler ikke et sekund på at mange kvinner vil definere det som mikro.

TS

Men da er det jo disse kvinnene det er noe galt med, ikke penisen din, det forstår du vel. 12,5 cm er mer enn nok til et tilfredsstillende sexliv. Vi får håpe du finner deg en mer oppegående sexpartner enn de som løper rundt og slarver om deg etter sex. Det er umoden oppførsel, og hadde jeg vært deg, hadde jeg konfrontert vedkommende. 

Anonymkode: eadcd...4ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men da er det jo disse kvinnene det er noe galt med, ikke penisen din, det forstår du vel. 12,5 cm er mer enn nok til et tilfredsstillende sexliv. Vi får håpe du finner deg en mer oppegående sexpartner enn de som løper rundt og slarver om deg etter sex. Det er umoden oppførsel, og hadde jeg vært deg, hadde jeg konfrontert vedkommende. 

Anonymkode: eadcd...4ea

Ja, det gjorde jeg faktisk også ! Vanskelig å vite på forhånd hvem som gjør det da. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 timer siden):

Og det er like åpenbart, at de som skriker høyest om størrelse, er et fåtall. De alle fleste som foretrekker størrelsen til ts, gidder ikke skrike høyt om det, siden de heller har sex med de mange menn som ikke sitter på kg, for å klage og rakke ned på hverandre. 

Det er overhode ikke åpenbart! Igjen så blir det bare sånn svada du kommer med. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 timer siden):

Du prøver hele tiden å fortelle en historie om at kvinner bare er gode, snille, trofaste, omtenksomme, empatiske og sårbare vesener som vil alle vell, og at de som er det motsatte er menn ! Jeg har nok en annen historie å fortelle, som ikke er like flatterende, og baserer seg mer på den virkelige verden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du prøver hele tiden å fortelle en historie om at kvinner bare er gode, snille, trofaste, omtenksomme, empatiske og sårbare vesener som vil alle vell, og at de som er det motsatte er menn ! Jeg har nok en annen historie å fortelle, som ikke er like flatterende, og baserer seg mer på den virkelige verden. 

Jaha... Da har du lest noe annet en hva jeg skriver. Legg gjerne til at jeg aldri snakket for et helt kjønn. 

Og vi har alle vår erfaring, det er klart. Men å avvise noens erfaring, fordi den ikke passer med den du har, blir feil. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff. jeg håper du får skikk på den selvtilliten etter hvert, Ts. Ikke lett, men tenker at det alternativet du har er å bygge deg opp innenifra. Bygge deg sterkere. Du kan ikke får gjort noen med penis.  Men du kan helt klart gjøre noe med selvtilliten. Jeg lover deg: alt blir bedre med bedre selvtillit. Alt. Så hva med å legge tanker om penis litt til side og finne ut, mulig med hjelp, hvordan bygge seg opp.

Anekdote: 

Jeg hadde en elsker en kort stund, etter ett langt forhold. Var 28. Aner ikke størrelsen men han var ikke stor. Satan vi hadde det gøy. Det var ikke stor mann heller, men han var råsterk og digga bære sundt på meg med penis i meg eller ta meg opp etter vegger og kjøkkenbord ha ha. Vi herja. Han var jo greia. Ikke størrelsen. Han hadde nok hatt sex med mange gitt og var så dreven han slengte meg rundt og jeg var mer enn happy.

Anonymkode: 775bb...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er jo et kjent faktum at kvinner baksnakker og latterliggjør menn med liten penis, men spørsmålet mitt er heller om man får som fortjent?

Er det straffen for at man har kasta bort tiden til kvinner? Burde man i alle fall si i fra på forhånd? Selv har jeg svært liten penis på ca 12.5 cm og treffer nå ei søt jente, men jeg lurer seriøst på om jeg burde si i fra før det skjer noe seksuelt? Eller virker det bare dumt? 

Det er dumt at noen kvinner er hensynsløse nok til å snakke stygt om menn som de synes har små peniser. Men husk at det ikke gjelder alle. Jeg tenker det ikke er noe behov for å si fra, for man vet jo at folk har ulike penisstørrelser. Sånn er det jo bare. Ikke alle kvinner bryr seg om penisstørrelse heller. For noen går det dessuten an at penisen blir litt stor, så det blir smertefullt. Det er bare å sjekke om dere er kompatible, men ingen grunn til å snakke dritt om andres kropper dersom man ikke er det. Husk at du er som du er TS, og det er helt greit. De som baksnakker deg for det er de som burde skjerpe seg.

Anonymkode: 3200b...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Jaha... Da har du lest noe annet en hva jeg skriver. Legg gjerne til at jeg aldri snakket for et helt kjønn. 

Og vi har alle vår erfaring, det er klart. Men å avvise noens erfaring, fordi den ikke passer med den du har, blir feil. 

Har lest mye av det du skriver, og det er du som til stadighet avviser erfaringer. Spesielt mens erfaringer. Som sagt så pleier du å komme med det politisk korrekte våset, som virker å være hentet ut av svada lektyre, og som i beste fall bare er ren teori. Det er stor forskjell på teori og praksis ! 

Jeg har f.eks lest artikler i Dagbladet og VG, som sier med stor overskrift og selvsikkerhet at " 2 CM ER NOK" Noe som da henviser til at 2 cm pikk er nok ! Eller "MAN KAN HA ET FANTASTISK SEXLIV MED MIKROPENIS" Ja, i teorien er det sikkert mulig, og det finnes sikkert et mikroskopisk antall hvor det faktisk stemmer, men alle oppegående mennesker vet jo at dette bare er bullshit, og en teoretisk idiotøvelse ! Alle vet at minst 99 av 100 kvinner ville vraket en slik mann, ene og alene på grunn av det, så spar meg ! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uff. jeg håper du får skikk på den selvtilliten etter hvert, Ts. Ikke lett, men tenker at det alternativet du har er å bygge deg opp innenifra. Bygge deg sterkere. Du kan ikke får gjort noen med penis.  Men du kan helt klart gjøre noe med selvtilliten. Jeg lover deg: alt blir bedre med bedre selvtillit. Alt. Så hva med å legge tanker om penis litt til side og finne ut, mulig med hjelp, hvordan bygge seg opp.

Anekdote: 

Jeg hadde en elsker en kort stund, etter ett langt forhold. Var 28. Aner ikke størrelsen men han var ikke stor. Satan vi hadde det gøy. Det var ikke stor mann heller, men han var råsterk og digga bære sundt på meg med penis i meg eller ta meg opp etter vegger og kjøkkenbord ha ha. Vi herja. Han var jo greia. Ikke størrelsen. Han hadde nok hatt sex med mange gitt og var så dreven han slengte meg rundt og jeg var mer enn happy.

Kan ikke ha vært så liten hvis han klarte å gå rundt og bære deg, samtidig som han var inni deg! 

AnonymBruker
Skrevet

Ang situasjonen du er i nå: mulig du er for sårbare til å gå for hu dama. En må ta var på seg selv. Og om du tenker verden rakner om hun er kjip er du mulig for sårbar nå. Kanskje det også er bedre å satse på en som ikke er en del av gjengen ? Om en er fra ett lite sted er det mulig vanskelig..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke ha vært så liten hvis han klarte å gå rundt og bære deg, samtidig som han var inni deg! 

He he. Han bar meg under stumpen mens jeg hadde bena om livet hans. falt han ut, putta jeg den inn igjen :) Mmm Minner. ha ha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er dumt at noen kvinner er hensynsløse nok til å snakke stygt om menn som de synes har små peniser. Men husk at det ikke gjelder alle. Jeg tenker det ikke er noe behov for å si fra, for man vet jo at folk har ulike penisstørrelser. Sånn er det jo bare. Ikke alle kvinner bryr seg om penisstørrelse heller. For noen går det dessuten an at penisen blir litt stor, så det blir smertefullt. Det er bare å sjekke om dere er kompatible, men ingen grunn til å snakke dritt om andres kropper dersom man ikke er det. Husk at du er som du er TS, og det er helt greit. De som baksnakker deg for det er de som burde skjerpe seg.

Ja, jeg kan ikke annet enn å være enig med deg :) 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

He he. Han bar meg under stumpen mens jeg hadde bena om livet hans. falt han ut, putta jeg den inn igjen :) Mmm Minner. ha ha

Men poenget var: jeg gav blanke i størrelsen: han var bare best.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ang situasjonen du er i nå: mulig du er for sårbare til å gå for hu dama. En må ta var på seg selv. Og om du tenker verden rakner om hun er kjip er du mulig for sårbar nå. Kanskje det også er bedre å satse på en som ikke er en del av gjengen ? Om en er fra ett lite sted er det mulig vanskelig..

Ja, ideelt sett så skulle jeg ønske jeg ikke kjente henne fra før, og at vi hadde mange felles kjente ja. Men ting er som det er, så jeg får bare prøve å komme meg unna med æren i behold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men poenget var: jeg gav blanke i størrelsen: han var bare best.

Nei poenget med hovedinnlegget var det jo det med selvtilliten..

At jeg hadde rå sex en gang var som sagt bare en historie om at bra sex eksisterer selv med moderat penis.

Trekker meg ut ;)

Jeg håper du finner din indre løve

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, jeg vet at det ikke er ALLE som er slik, men det er såpass mange og jeg tror det er de fleste. Spesielt hvis det ikke ender opp med et forhold ( Noe det antageligvis ikke gjør heller pga størrelsen)  Så jeg tror ikke jeg tar sjangsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...