Gå til innhold

Baksnakking


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser og skjønner hva du sier, men det samsvarer ikke med dagens virkelighet. Du mener det sikkert godt da :) 

Anonymkode: 2249e...fc4

Hva har det med «dagens virkelighet» å gjøre? 
Du har jo bestemt deg for at penisen din ikke er bra nok… det er veldig synd.

Det er langt fra alle kvinner som kun kan bli tilfredsstilt av en enorm penis. Håper du finner ut av det etterhvert. 

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (3 minutter siden):

Ikke si at du har liten penis. Du vil fremstå som usikker på deg selv og jenter synes det er uattraktivt med gutter som har dårlig selvtillit. penis lengde har ingenting å si, det er så mange andre måter å tilfredsstille en dame på. hvis hun virkelig liker deg så driter hun i det. Kjemien og kjærligheten er viktigst. 

Nei, jeg mente kanskje ikke å si at jeg har liten penis....da er jeg jo like langt i forhold til baksnakking ;) mente vel mer å prøve å pense en samtale inn på det tema, på en eller annen måte.? 

Anonymkode: 2249e...fc4

Skrevet (endret)

Jeg datet en fyr over en lengre periode. Ble faktisk hektet på ham. Han hadde liten penis. Ikke noe større enn hva du beskriver. Vi hadde både morsom og bra sex. Det kunne ikke falt meg inn å kommentere størrelsen hans negativt til noen. 

Så lenge det er ei bra jente, vil hun ikke gjøre noe sak av det. 

Vær leken, trygg, tro på deg selv, og lytt til henne. Da løser det neste seg 😊

Endret av Lacy
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kvinnenavn skrev (1 minutt siden):

Hva har det med «dagens virkelighet» å gjøre? 
Du har jo bestemt deg for at penisen din ikke er bra nok… det er veldig synd.

Det er langt fra alle kvinner som kun kan bli tilfredsstilt av en enorm penis. Håper du finner ut av det etterhvert. 

At jeg tror det er verre nå enn i tidligere tider ! Nei, men det er forskjell på en bra størrelse og ENORM da. 

Anonymkode: 2249e...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg mente kanskje ikke å si at jeg har liten penis....da er jeg jo like langt i forhold til baksnakking ;) mente vel mer å prøve å pense en samtale inn på det tema, på en eller annen måte.? 

Anonymkode: 2249e...fc4

Nei. Du blotter jo dine usikkerheter. Hun kommer jo til å ta det som at du er usikker på penisen din, usikker på deg selv. En mann som er trygg på seg selv trenger ikke søke bekreftelse på at penisen er bra nok eller dra i gang en slik samtale. Du eier heller penisen som den er og fremstår sterk, og trygg på deg selv. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lacy skrev (2 minutter siden):

Jeg datet en fyr over en lengre periode. Ble faktisk hektet på ham. Han hadde liten penis. Ikke noe større enn hva du beskriver. Vi hadde både morsom og bra sex. Det kunne ikke falt meg inn å kommentere størrelsen hans negativt til noen. 

Så lenge det er ei bra jente, vil hun ikke gjøre noe sak av det. 

Ok, så bra. Nei jeg sier ikke at alle er slik, men en god del dessverre :( I hvilken aldersgruppe er du...sånn ca?

Anonymkode: 2249e...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, så bra. Nei jeg sier ikke at alle er slik, men en god del dessverre :( I hvilken aldersgruppe er du...sånn ca?

Anonymkode: 2249e...fc4

Jeg var 27 ca, den gangen og i slutten av 30-årene nå 😊 Mange gode minner, faktisk 😊

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (2 minutter siden):

Nei. Du blotter jo dine usikkerheter. Hun kommer jo til å ta det som at du er usikker på penisen din, usikker på deg selv. En mann som er trygg på seg selv trenger ikke søke bekreftelse på at penisen er bra nok eller dra i gang en slik samtale. Du eier heller penisen som den er og fremstår sterk, og trygg på deg selv. 

Jeg er usikker ! Jeg er usikker på penisen min ! Jeg er ikke trygg på meg selv ! Jeg trenger muligens bekreftelse(r) 

Anonymkode: 2249e...fc4

  • Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er usikker ! Jeg er usikker på penisen min ! Jeg er ikke trygg på meg selv ! Jeg trenger muligens bekreftelse(r) 

Anonymkode: 2249e...fc4

okei. Da anbefaler jeg deg å jobbe med deg selv før du går inn i et forhold. Du vil ikke komme noen vei før du aksepterer deg selv og faktisk kan lære deg å være glad i deg selv. Usikkerhet treffer andre mennesker som en usynlig radiobølge. Det gjør selvtillit og ☺️

Endret av indigob
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lacy skrev (1 minutt siden):

Jeg var 27 ca, den gangen og i slutten av 30-årene nå 😊 Mange gode minner, faktisk 😊

Så bra :) Gir jo et visst håp ☺️

Anonymkode: 2249e...fc4

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er usikker ! Jeg er usikker på penisen min ! Jeg er ikke trygg på meg selv ! Jeg trenger muligens bekreftelse(r) 

Anonymkode: 2249e...fc4

Utfordre deg selv ut av komfortsonen din, så blir du som resultat tryggere på deg selv. Det at du innrømmer for deg selv at du er usikker er faktisk bra, for da er du bevisst på hvordan du føler deg, bare husk at usikkerhet kommer mest fra innsiden. Bekreftelse kan føles bra det, men om du har positive tanker om deg selv, så er ikke bekreftelse like viktig😊 Å du slipper å bekymre deg så mye. 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (1 minutt siden):

okei. Da anbefaler jeg deg å jobbe med deg selv før du går inn i et forhold. Du vil ikke komme noen vei før du aksepterer deg selv og faktisk kan lære deg å være glad i deg selv. Usikkerhet treffer andre mennesker som en usynlig radiobølge. Det gjør selvtillit og ☺️

JEG aksepterer meg selv, og er forsåvidt glad i meg selv, innen rimelighetens grenser. Men jeg har opplevd at andre ikke har akseptert meg, og da spesefikt størrelsen min, så min usikkerhet går på om HUN aksepterer meg? Har hørt flere si det der om usikkerhet osv, men....hvorfor er det så forferdelig om noen er usikker på seg selv og ikke utstråler en voldsom selvsikkerhet egentlig? 

Anonymkode: 2249e...fc4

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Elida88 skrev (5 minutter siden):

Utfordre deg selv ut av komfortsonen din, så blir du som resultat tryggere på deg selv. Det at du innrømmer for deg selv at du er usikker er faktisk bra, for da er du bevisst på hvordan du føler deg, bare husk at usikkerhet kommer mest fra innsiden. Bekreftelse kan føles bra det, men om du har positive tanker om deg selv, så er ikke bekreftelse like viktig😊 Å du slipper å bekymre deg så mye. 

Ja, det var det da  ;) Jeg vet dessverre hvordan jenter/damer er på fester, blant venninner osv, så det er baksnakkingen jeg frykter mest. Er ikke så kult når man kommer fra et relativt lite sted som jeg gjør :( 

Anonymkode: 2249e...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Men, skal jeg spille et skuespill da? Jeg skal spille en kar med voldsom selvsikkerhet og trygghet, mens realiteten er det motsatte? Jeg frykter at baksnakkingen da vil bli enda verre, og arte seg omtrent slik :" Hahahahahahahahaha...han hadde deeeeeeen lille pikken, men trodde visst han var en gud i senga hahahahahahaha" Tenker nesten det er bedre å være seg selv og være litt usikker. Da kan man i det minste håpe på litt forståelse og sympati ( Tror selvsagt ikke det heller egentlig men) 

Anonymkode: 2249e...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo et kjent faktum at kvinner baksnakker og latterliggjør menn med liten penis, men spørsmålet mitt er heller om man får som fortjent?

Er det straffen for at man har kasta bort tiden til kvinner? Burde man i alle fall si i fra på forhånd? Selv har jeg svært liten penis på ca 12.5 cm og treffer nå ei søt jente, men jeg lurer seriøst på om jeg burde si i fra før det skjer noe seksuelt? Eller virker det bare dumt? 

Anonymkode: 2249e...fc4

Først, om du følger med litt, så er menn mye flinkere på å rakke ned menn for penis størrelse. 

Andre, 12 er ikke liten. Skjerp deg. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo et kjent faktum at kvinner baksnakker og latterliggjør menn med liten penis, men spørsmålet mitt er heller om man får som fortjent?

Er det straffen for at man har kasta bort tiden til kvinner? Burde man i alle fall si i fra på forhånd? Selv har jeg svært liten penis på ca 12.5 cm og treffer nå ei søt jente, men jeg lurer seriøst på om jeg burde si i fra før det skjer noe seksuelt? Eller virker det bare dumt? 

Anonymkode: 2249e...fc4

Heia,

vel du er inne på noe. Jeg har hatt meg med en god del kvinner, og har en penis som er noe tykkere og lengre enn normalen, akkurat hvor tykk og hvor lang har jeg ingen anelse om for jeg har aldri tatt meg bryderiet med å måle den. 

Flere ganger opp gjennom årene så har jeg opplevd kvinner som har skrytt av penisen min og nevnt at den er ganske stor, for så å fortelle om en de lå med som hadde mindre penis. 

En ting er å gi mannen komplimenter for penisen, men når de begynner å snakke om andre peniser da kan jeg ikke dy meg. Pleier da å si, "vel siden du er inne på temaet, så kan jeg si at din vagina er sånn og sånn, og den er slik og slik sammenlignet hun og hun" (inni meg)

Anonymkode: e6300...13e

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (4 timer siden):

Først, om du følger med litt, så er menn mye flinkere på å rakke ned menn for penis størrelse. 

Andre, 12 er ikke liten. Skjerp deg. 

Det tror jeg nok bare er en tullete myte, men det er uansett ikke andre menn jeg skal ha sex med. 

12 er ikke liten ? Jeg tror nok at 95%+ av alle kvinner vil mene at det er liten. At du og typisk seksualrådgivere i beste mening forsøker å fortelle meg noe annet, gjør dessverre ikke noe stort inntrykk. Det er uansett ikke dere jeg skal ha sex med. 

 

 

Anonymkode: 2249e...fc4

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo et kjent faktum at kvinner baksnakker og latterliggjør menn med liten penis, men spørsmålet mitt er heller om man får som fortjent?

Er det straffen for at man har kasta bort tiden til kvinner? Burde man i alle fall si i fra på forhånd? Selv har jeg svært liten penis på ca 12.5 cm og treffer nå ei søt jente, men jeg lurer seriøst på om jeg burde si i fra før det skjer noe seksuelt? Eller virker det bare dumt? 

Anonymkode: 2249e...fc4

Jeg tror vi kan legge hele penis størrelse diskusjonen død. Har aldri hørt at kvinner er misfornøyd med partners penis. Det er ofte hundredevis av andre ting de er misfornøyd med, inkludert sex, men at selve størrelsen er et problem tror jeg tilhører sjeldenhetene. Jeg har ikke peiling på hvor stor pikken min er - har aldri målt. Har aldri fått klager heller, den virker som den skal. Det har med hvordan du bruker den, ikke størrelsen. For de fleste kvinner fungere en helt vanlig penis. 

Er dette et trolle innlegg? Uansett fikk du er fornuftig svar fra meg. Ikke gjør penisen din eller andres til et problem - for det er det ikke. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
SlemUlv skrev (5 timer siden):

Først, om du følger med litt, så er menn mye flinkere på å rakke ned menn for penis størrelse. 

Andre, 12 er ikke liten. Skjerp deg. 

Har aldri hørt verken menn eller kvinner latterliggjøre og rakke ned størrelsen på peniser - det er vel bare her inne det skjer.

Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (5 minutter siden):

Har aldri hørt verken menn eller kvinner latterliggjøre og rakke ned størrelsen på peniser - det er vel bare her inne det skjer.

Og her inne, er det mest menn. Jeg ser det en del online, men ikke hørt det i real life. 
 

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...