AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #41 Skrevet 13. juli 2021 Hah, noen er sur fordi noen har micropenis😁😁 Ta deg sammen, dette er ikke baksnakking, vi advarer bare andre å ikke kaste bort tiden med å prøve å ligge med deg. Anonymkode: 576d0...04b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #42 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hah, noen er sur fordi noen har micropenis😁😁 Ta deg sammen, dette er ikke baksnakking, vi advarer bare andre å ikke kaste bort tiden med å prøve å ligge med deg. Anonymkode: 576d0...04b Ja, jeg er klar over det. Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #43 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hah, noen er sur fordi noen har micropenis😁😁 Ta deg sammen, dette er ikke baksnakking, vi advarer bare andre å ikke kaste bort tiden med å prøve å ligge med deg. Anonymkode: 576d0...04b Jeg tar de fleste svar her med en klype salt. Noe av det er åpenbart trolling, og noe av det er like åpenbart politisk korrekt og snusfornuftig svada. Ikke noe av det gjør inntrykk på meg Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #44 Skrevet 13. juli 2021 Kjære trådstarter, du virker helt sykelig oppgengt i penisstørrelsen din, det er ikke sunt. Jeg ville tådet deg til å søke profesjonell hjelp, psykolog. Det tror jeg kunne hjulpet deg. Anonymkode: 4df81...08a 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #45 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hah, noen er sur fordi noen har micropenis😁😁 Ta deg sammen, dette er ikke baksnakking, vi advarer bare andre å ikke kaste bort tiden med å prøve å ligge med deg. Anonymkode: 576d0...04b Det er vel heller du som bør ta deg kraftig sammen, 12,5 cm er IKKE mikropenis! Forskning viser at gjennomsnittet er på 13,12 cm, og TS er bittelitt under det. Altså mer nær normalen. Anonymkode: eadcd...4ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #46 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er vel heller du som bør ta deg kraftig sammen, 12,5 cm er IKKE mikropenis! Forskning viser at gjennomsnittet er på 13,12 cm, og TS er bittelitt under det. Altså mer nær normalen. Anonymkode: eadcd...4ea Nei, i medisinsk forstand så er det ikke det, men jeg tviler ikke et sekund på at mange kvinner vil definere det som mikro. TS Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #47 Skrevet 13. juli 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (48 minutter siden): Jeg tror vi kan legge hele penis størrelse diskusjonen død. Har aldri hørt at kvinner er misfornøyd med partners penis. Det er ofte hundredevis av andre ting de er misfornøyd med, inkludert sex, men at selve størrelsen er et problem tror jeg tilhører sjeldenhetene. Jeg har ikke peiling på hvor stor pikken min er - har aldri målt. Har aldri fått klager heller, den virker som den skal. Det har med hvordan du bruker den, ikke størrelsen. For de fleste kvinner fungere en helt vanlig penis. Er dette et trolle innlegg? Uansett fikk du er fornuftig svar fra meg. Ikke gjør penisen din eller andres til et problem - for det er det ikke. Nei, det er ikke et trolleinnlegg. Jeg skulle virkelig ønske jeg levde et liv med din uvitenhet (på dette område) Og det mener jeg virkelig Anonymkode: 2249e...fc4
SlemUlv Skrevet 13. juli 2021 #48 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hah, noen er sur fordi noen har micropenis😁😁 Ta deg sammen, dette er ikke baksnakking, vi advarer bare andre å ikke kaste bort tiden med å prøve å ligge med deg. Anonymkode: 576d0...04b Ts har ikke micropenis, han har en helt normal penis. 1
SlemUlv Skrevet 13. juli 2021 #49 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, i medisinsk forstand så er det ikke det, men jeg tviler ikke et sekund på at mange kvinner vil definere det som mikro. TS Anonymkode: 2249e...fc4 Du mener mange menn, inkludert degselv.. Siden dildoene som er kjøpt mest, ifølge Cupido, er 12cm. 2
SlemUlv Skrevet 13. juli 2021 #50 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tror jeg nok bare er en tullete myte, men det er uansett ikke andre menn jeg skal ha sex med. 12 er ikke liten ? Jeg tror nok at 95%+ av alle kvinner vil mene at det er liten. At du og typisk seksualrådgivere i beste mening forsøker å fortelle meg noe annet, gjør dessverre ikke noe stort inntrykk. Det er uansett ikke dere jeg skal ha sex med. Anonymkode: 2249e...fc4 Og likevel.. Hver gang det kommer en ny penis størrelse tråd, som rakker ned på helt normale peniser, så er det fra menn. Merkelig det der. Og nei, de aller fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen, så lenge du vet å bruke den du har. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #51 Skrevet 13. juli 2021 Min samboer har ganske liten og det plager ikke meg,men har en venninne som konstant prater om penislengden og størrelsen til de hun dater. Og hun klager om den ikke er stor nok. Så jeg vet faktisk størrelsen på alle hun noensinne har hatt sex med. Det er en uting spørr du meg at damer snakker om slikt med venninner. Anonymkode: ed95a...851 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #52 Skrevet 13. juli 2021 Jeg skal vært ærlig og si at jeg hadde blitt skuffet over størrelsen. Og ja, det er mye annet man kan gjøre. Leketøy, oralsex etc. Men lite slår (for meg) å kjenne at partner virkelig fyller meg. Sier ikke at jeg hadde gjort det slutt, for personlighet har selvsagt veldig mye å si. Men jeg hadde nok vært litt skuffet. Men er heller skuffet over litt liten penis enn liten forstand, uempatiske sider, latskap, dårlig selvtillit etc. Hilsen k37 Anonymkode: bcf5a...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #53 Skrevet 13. juli 2021 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Ts har ikke micropenis, han har en helt normal penis. Beklager, slem ulv! Dine svar både her og andre steder bærer preg av politisk korrekt svada og virker være hentet ut av noe slags oppslagsverk eller seksualrådgivning, som har en tendens til å beskrive hvordan ting muligens burde ha vært snarere enn virkeligheten. Bærer ikke noe preg av levd liv og realiteter. Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #54 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min samboer har ganske liten og det plager ikke meg,men har en venninne som konstant prater om penislengden og størrelsen til de hun dater. Og hun klager om den ikke er stor nok. Så jeg vet faktisk størrelsen på alle hun noensinne har hatt sex med. Det er en uting spørr du meg at damer snakker om slikt med venninner. Anonymkode: ed95a...851 Ja, sånn er det dessverre Jeg er naturligvis fullstendig klar over at det kommer til å bli snakket om, så tror nok jeg lar det være. Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #55 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min samboer har ganske liten og det plager ikke meg,men har en venninne som konstant prater om penislengden og størrelsen til de hun dater. Og hun klager om den ikke er stor nok. Så jeg vet faktisk størrelsen på alle hun noensinne har hatt sex med. Det er en uting spørr du meg at damer snakker om slikt med venninner. Anonymkode: ed95a...851 Men har du fortalt henne at du syns det er en uting da? Og hvis "Ja" Hva svarer hun til det? Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #56 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skal vært ærlig og si at jeg hadde blitt skuffet over størrelsen. Og ja, det er mye annet man kan gjøre. Leketøy, oralsex etc. Men lite slår (for meg) å kjenne at partner virkelig fyller meg. Sier ikke at jeg hadde gjort det slutt, for personlighet har selvsagt veldig mye å si. Men jeg hadde nok vært litt skuffet. Men er heller skuffet over litt liten penis enn liten forstand, uempatiske sider, latskap, dårlig selvtillit etc. Hilsen k37 Anonymkode: bcf5a...1c7 Jeg skjønner. Du snakker om uempatiske sider, og da er det selvsagt fristende å spørre deg om det ikke er nokså uempatisk å bli skuffet over en manns penisstørrelse men? Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #57 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner. Du snakker om uempatiske sider, og da er det selvsagt fristende å spørre deg om det ikke er nokså uempatisk å bli skuffet over en manns penisstørrelse men? Anonymkode: 2249e...fc4 Tenker at det er innafor å bli skuffet. Det som er avgjørende er vel hvordan man takler skuffelsen 😉 Anonymkode: bcf5a...1c7
SlemUlv Skrevet 13. juli 2021 #58 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Beklager, slem ulv! Dine svar både her og andre steder bærer preg av politisk korrekt svada og virker være hentet ut av noe slags oppslagsverk eller seksualrådgivning, som har en tendens til å beskrive hvordan ting muligens burde ha vært snarere enn virkeligheten. Bærer ikke noe preg av levd liv og realiteter. Anonymkode: 2249e...fc4 Humrer.. Om du sier det så. Så kan jeg vite bedre.. Om mitt liv. 12cm er fortsatt ikke micropenis, og funker helt fint, om han vet å bruke den. For ja, jeg personlig har hatt sex med den størrelse. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #59 Skrevet 13. juli 2021 SlemUlv skrev (31 minutter siden): Og likevel.. Hver gang det kommer en ny penis størrelse tråd, som rakker ned på helt normale peniser, så er det fra menn. Merkelig det der. Og nei, de aller fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen, så lenge du vet å bruke den du har. Ja, på nettet og på slike sider som dette er det SELVSAGT flest menn som lurer/bekymrer seg for dette. Det er jo så åpenbart at det burde selv du forstå. Det er jo meningsløst at en kvinne lager en tråd der hun sier : " Jeg elsker store pikker jeg jeg" eller "Jeg liker ikke små pikker jeg " 🤪 Så JAAAA...TS er som oftest en mann ! Det er helt korrekt ! Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #60 Skrevet 13. juli 2021 SlemUlv skrev (8 minutter siden): Humrer.. Om du sier det så. Så kan jeg vite bedre.. Om mitt liv. 12cm er fortsatt ikke micropenis, og funker helt fint, om han vet å bruke den. For ja, jeg personlig har hatt sex med den størrelse. Åja Anonymkode: 2249e...fc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå