AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Det er jo et kjent faktum at kvinner baksnakker og latterliggjør menn med liten penis, men spørsmålet mitt er heller om man får som fortjent? Er det straffen for at man har kasta bort tiden til kvinner? Burde man i alle fall si i fra på forhånd? Selv har jeg svært liten penis på ca 12.5 cm og treffer nå ei søt jente, men jeg lurer seriøst på om jeg burde si i fra før det skjer noe seksuelt? Eller virker det bare dumt? Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Seriøst? Nå er jeg gutt og skeiv. Men lengde har da aldeles ikke noe å si. Drit i lengden på penisen. Det viktige er jo kjemien, det er personen man blir glad i, ikke penisen. Anonymkode: 4df81...08a 10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Nå er jeg gutt og skeiv. Men lengde har da aldeles ikke noe å si. Drit i lengden på penisen. Det viktige er jo kjemien, det er personen man blir glad i, ikke penisen. Anonymkode: 4df81...08a Ok, men hvis du antyder at tykkelsen har mye å si så er ikke den heller all verden. 11,5 cm. Men jeg foretrekker nok å få svar fra jenter/damer Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Seriøst? Nå er jeg gutt og skeiv. Men lengde har da aldeles ikke noe å si. Drit i lengden på penisen. Det viktige er jo kjemien, det er personen man blir glad i, ikke penisen. Anonymkode: 4df81...08a Forresten ...JA, jeg er veldig seriøs. Det plager dritten av meg, spesielt siden dette er ei jente jeg har mange felles kjente med. Anonymkode: 2249e...fc4 1
Kvinnenavn Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seriøst? Nå er jeg gutt og skeiv. Men lengde har da aldeles ikke noe å si. Drit i lengden på penisen. Det viktige er jo kjemien, det er personen man blir glad i, ikke penisen. Anonymkode: 4df81...08a Enig med han. Du fikk riktig svar her. 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, men hvis du antyder at tykkelsen har mye å si så er ikke den heller all verden. 11,5 cm. Men jeg foretrekker nok å få svar fra jenter/damer Anonymkode: 2249e...fc4 Er vel ett fett om jeg er gutt/mann eller jente/dame, da jeg kun forelsker meg i gutter/menn. Poenget mitt var at størrelsen ikke har noe å si om man liker personen, verken tykkelse eller lengde. Finner du ei jente som kun går etter størrelsen, og ikke for den du er, så er hun virkelig ikke noe å spare på. Elte jenter/damer, som faktisk liker deg, bryr seg ikke om størrelsen. Blir man forelsket i en person, er man forelsket uavhengig av størrelsen. Elsker du noen så har størrelsen fint lite å si. Anonymkode: 4df81...08a 8
Elidaa Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Nei, det synes jeg ikke du trenger å gjøre. Mest sannsynlig er det ikke et problem 😊 Noen er man ikke en match med seksuelt, men det er oftere andre ting enn størrelse som avgjør. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 Kvinnenavn skrev (1 minutt siden): Enig med han. Du fikk riktig svar her. Jeg har nok dessverre opplevd at det IKKE har vært riktig svar også Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ett fett om jeg er gutt/mann eller jente/dame, da jeg kun forelsker meg i gutter/menn. Poenget mitt var at størrelsen ikke har noe å si om man liker personen, verken tykkelse eller lengde. Finner du ei jente som kun går etter størrelsen, og ikke for den du er, så er hun virkelig ikke noe å spare på. Elte jenter/damer, som faktisk liker deg, bryr seg ikke om størrelsen. Blir man forelsket i en person, er man forelsket uavhengig av størrelsen. Elsker du noen så har størrelsen fint lite å si. Anonymkode: 4df81...08a Nei. jeg vet jo egentlig ikke om hun går etter størrelse, så det er derfor jeg lurer på om jeg burde advare/ si i fra på forhånd. Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 Elida88 skrev (4 minutter siden): Nei, det synes jeg ikke du trenger å gjøre. Mest sannsynlig er det ikke et problem 😊 Noen er man ikke en match med seksuelt, men det er oftere andre ting enn størrelse som avgjør. Hadde det vært ei jeg ikke kjente fra før og hadde hatt felles bekjente med, så hadde jeg ikke bekymret meg noe særlig, men i dette tilfelle så plager det meg Anonymkode: 2249e...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har nok dessverre opplevd at det IKKE har vært riktig svar også Anonymkode: 2249e...fc4 Da var hun ikke verdt det. Vil du virkelig ha en slik dame, som kun liker deg pga det du har mellom beina, men driter i deg som person? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. jeg vet jo egentlig ikke om hun går etter størrelse, så det er derfor jeg lurer på om jeg burde advare/ si i fra på forhånd. Anonymkode: 2249e...fc4 Hev deg over det. Usikkerhet er aldri tiltrekkende. Vis heller at du er mer enn størrelsen på utstyret. Størrelsen på utstyret burde aldri være målestokk etter hvor bra man er som person. Anonymkode: 4df81...08a 1
Elidaa Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det vært ei jeg ikke kjente fra før og hadde hatt felles bekjente med, så hadde jeg ikke bekymret meg noe særlig, men i dette tilfelle så plager det meg Anonymkode: 2249e...fc4 Du er bra som du er🙂 Prøv å ikke stress med tankene, det går nok helt fint😊 3
Kvinnenavn Skrevet 12. juli 2021 #13 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har nok dessverre opplevd at det IKKE har vært riktig svar også Anonymkode: 2249e...fc4 Du trenger i alle fall ikke si i fra. Prøv å tilfredsstille henne på alle mulige måter, med deg selv. Hvis hun liker deg, så liker hun penisen din også. Bare prøv å huske på å ha hennes nytelse i fokus, så holder 12 cm veldig fint! 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #14 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da var hun ikke verdt det. Vil du virkelig ha en slik dame, som kun liker deg pga det du har mellom beina, men driter i deg som person? Hev deg over det. Usikkerhet er aldri tiltrekkende. Vis heller at du er mer enn størrelsen på utstyret. Størrelsen på utstyret burde aldri være målestokk etter hvor bra man er som person. Anonymkode: 4df81...08a Nei, jeg vet at jeg aldri vil få en dame som liker meg kun for det jeg har mellom bena Men jeg vil ha en dame som ikke misliker meg, kun for det jeg har mellom bena! Problemet med hun andre, var at det også var ei jeg hadde felles bekjente med, og hun fortalte dette til flere! Faktisk finnes det en liten mulighet for at hun "nye" allerede vet det, men hun er ikke helt i samme gjeng. Til det siste : Ja...det er nok mye lettere sagt enn gjort ! Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #15 Skrevet 12. juli 2021 Kvinnenavn skrev (5 minutter siden): Du trenger i alle fall ikke si i fra. Prøv å tilfredsstille henne på alle mulige måter, med deg selv. Hvis hun liker deg, så liker hun penisen din også. Bare prøv å huske på å ha hennes nytelse i fokus, så holder 12 cm veldig fint! "Hvis hun liker deg, så liker hun penisen din også" Det der er nok dessverre ikke riktig 😕 Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #16 Skrevet 12. juli 2021 Elida88 skrev (9 minutter siden): Du er bra som du er🙂 Prøv å ikke stress med tankene, det går nok helt fint😊 Jo takk, er nok redd jeg backer ut men.. Anonymkode: 2249e...fc4
Kvinnenavn Skrevet 12. juli 2021 #17 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Hvis hun liker deg, så liker hun penisen din også" Det der er nok dessverre ikke riktig 😕 Anonymkode: 2249e...fc4 Jo. Hvis hun faktisk liker deg. Dersom hun ikke liker penisen din, så liker hun ikke deg. Du og den er ett, skjønner du. 2
indigob Skrevet 12. juli 2021 #18 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ok, men hvis du antyder at tykkelsen har mye å si så er ikke den heller all verden. 11,5 cm. Men jeg foretrekker nok å få svar fra jenter/damer Anonymkode: 2249e...fc4 Ikke si at du har liten penis. Du vil fremstå som usikker på deg selv og jenter synes det er uattraktivt med gutter som har dårlig selvtillit. penis lengde har ingenting å si, det er så mange andre måter å tilfredsstille en dame på. hvis hun virkelig liker deg så driter hun i det. Kjemien og kjærligheten er viktigst. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #19 Skrevet 12. juli 2021 Kvinnenavn skrev (1 minutt siden): Jo. Hvis hun faktisk liker deg. Dersom hun ikke liker penisen din, så liker hun ikke deg. Du og den er ett, skjønner du. Jeg ser og skjønner hva du sier, men det samsvarer ikke med dagens virkelighet. Du mener det sikkert godt da Anonymkode: 2249e...fc4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #20 Skrevet 12. juli 2021 indigob skrev (Akkurat nå): Ikke si at du har liten penis. Du vil fremstå som usikker på deg selv og jenter synes det er uattraktivt med gutter som har dårlig selvtillit. penis lengde har ingenting å si, det er så mange andre måter å tilfredsstille en dame på. hvis hun virkelig liker deg så driter hun i det. Kjemien og kjærligheten er viktigst. Ja, men jeg har dårlig selvtillit ! Man får det av å høre det jeg har fått høre, og tidligere opplevelser, så ja, det blir jo et dobbelt problem . Anonymkode: 2249e...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå