Gå til innhold

Noen introverte damer på rundt 40 år som vil bli kjent?


Maskomama

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen andre introverte jenter/damer her som vil bli kjent? Jeg bor på innlandet. Kjenner ingen andre introverte og det er ganske slitsomt fordi når jeg blir kjent med en ekstrovert så blir det så mye «mas» i mine øyne. Folk vil møtes i ett sett og jeg orker ikke det. Jeg trenger å få meg noen nye venner, men da gjerne noen som er som meg. Send gjerne pm. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskomama skrev (8 minutter siden):

Hei

er det noen andre introverte jenter/damer her som vil bli kjent? Jeg bor på innlandet. Kjenner ingen andre introverte og det er ganske slitsomt fordi når jeg blir kjent med en ekstrovert så blir det så mye «mas» i mine øyne. Folk vil møtes i ett sett og jeg orker ikke det. Jeg trenger å få meg noen nye venner, men da gjerne noen som er som meg. Send gjerne pm. 

Hvor er Innlandet?

Anonymkode: c4370...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet er tidligere Hedmark og Oppland. Andre må gjerne også sende melding asså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg selv har vurdert litt av og på å forsøke å finne nye bekjentskaper/veninner 🌸

Venner flyttet for mange år siden til alle landets kanter, og i tilegg mistet litt kontakt med de som er pga hektiske dager og familieliv. 

Av og til tenker jeg det hadde vært hyggelig å kunne finne nye bekjentskaper/veninner og finne på noe med, ikke bare med familie, barn eller samboer. 😊 

Men det er jo ikke bare enkelt av forskjellige årsaker og samtidig bør det være litt kjemi og likhet🤞

Jeg kan deg sende en pm så kan vi kanskje bli litt bedre kjent 😉

Hører gjerne fra flere som ønsker å bli litt kjent og som bor i Innlandet 👍

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...