Gå til innhold

Piercing tragus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det veldig vondt å ta piercing i tragus?

 

Anonymkode: 2b0e9...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kjennes jo ettersom det er gjennom brusk, men det var absolutt overkommelig. Selve stikket/smerten kjennes godt men er fort overstått, men så er det jo ømt en god stund etterpå. 

Synes ikke det var noe å grue seg for.

Anonymkode: d00c4...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er kjempe pent! :) Har lyst på det.Tror det er verdt smerten da :) Så jævlig kan det ikke være! Og etterpå vil du være så glad for at du gjorde det 😊

Anonymkode: 11173...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det hos frisør 😬 Vet det er "fy fy", men ble kjempe fornøyd.  Kjente ikke noen ting, og alt gikk helt problemfritt. Er nå over 4 år siden, og er like fornøyd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt. Har på begge sider. Syns vanlig nesepiercing var verre. 

Anonymkode: 7ba41...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøst
Kawa skrev (8 timer siden):

Tok det hos frisør 😬 Vet det er "fy fy", men ble kjempe fornøyd.  Kjente ikke noen ting, og alt gikk helt problemfritt. Er nå over 4 år siden, og er like fornøyd enda.

 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt. Har på begge sider. Syns vanlig nesepiercing var verre. 

Anonymkode: 7ba41...60d

Det er uten tvil forskjell på folk! Jeg har hatt en del piercinger, og tragusen var den vondeste av de alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den da jeg var 16 år og udødelig, syntes ikke den gjorde vondt. Å ta i navlen husker jeg som verre. Targus er en fin piercing, og den eneste jeg har igjen nå som jeg er en avdanket 40-something 😅

Ta den hos noen som er proffe på piercing. Har en hatt en del andre hull tatt hos frisøren, og det er de det alltid ble noe med. Også når jeg lot det gro igjen.

Anonymkode: cab10...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite stikk og et pop, ikke verre enn et lite veps/biestikk :)

Men jeg skjønner at jeg med kroniske smerter har et litt skrudd syn på hva som gjør vondt da. Slike ting som går fort over registrerer jeg såvidt, nettopp fordi det går fort over.

Mulig jeg tar den på nytt en gang, måtte ta ut pga den alltid var rød og fikk infeksjon. Piercing-studiet var ikke det beste på hygiene, og de brukte en type metall jeg sa jeg ikke kunne ha (allergisk). Så gjør god research så du slipper krøll. 

Anonymkode: 62e0a...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...