Gå til innhold

Eyliner


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Har nå hatt en eyeliner som jeg kjøpte i Hellas, i to år. Har brukt den hver dag, den har altså vært veldig drøy. Den var lett å ta på, og satt godt og lenge på våtkanten.

Nå må jeg ha ny.. Men orker ikke en som blir borte etter et par timer.

Noen som kan anbefale en eyeliner? Blyantform, myk som gir mye farge og sitter lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig fornøyd med Isa Dora InLiner kajal (Etter tips her inne faktisk). Den sitter lenge på våtkanten!

Jeg har lett etter denne, men finner ikke :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den ikke jeg heller først, men så så jeg at flere Cubus butikker har denne :) Den finnes i alle fall i svart og hvit, kanskje flere farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du burde kjøpe Chanel ja...

Jeg har "i alla år" sverget til Lancome,men etter at jeg fikk en lite Chanelblyant i prøve har jeg brukt denne. Lancome sitter like bra,men synes denne var bedre å legge.

Liker forresten også GOSH og Clinique!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi har en fra Givenchy som hun er så fornøyd med. Det ser i hvert fall kjempefint ut, intens svart strek som varer i mange timer. litt lyst til å prøve denne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunetten_

Jeg syns faktisk H&M sin våtliner er den beste. Den er lett å påføre, holder lenge...ja den er billig og god.

Som tørrliner bruker jeg Lancome. Den er ok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel en øyenskygge som jeg vet sitter godt som eyeliner, bruker egen egnet pensel til det og det funker veldig bra :) Veldig greit å legge!

Jeg bruker også en kremeyeliner fra Jane Iredale som jeg har kjøpt på essentialdaysspa.com. Den er super, og ser ut til å vare noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :)

Hva er ca priser?

Jeg vil ha en som gir en intens look.

Civenchy sin gir en veldig intens look. Jeg vil tro den er litt dyr... over 100-lappen jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2 nye Kanebo ting i går: 38C eyeliner og ny 38C mascara med ekstra volum. Prøvde begge i går, og de satt bra. Men jeg må teste eyeliner på jobb for å se om den virkelig sitter. (Pleier alltid å gni meg i øynene i løpet av dagen, og da hender det at ting forsvinner.)

Litt mer info

http://www.kanebo-international.com/news/f_38c.html

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte 2 nye Kanebo ting i går: 38C eyeliner og ny 38C mascara med ekstra volum. Prøvde begge i går, og de satt bra. Men jeg må teste eyeliner på jobb for å se om den virkelig sitter. (Pleier alltid å gni meg i øynene i løpet av dagen, og da hender det at ting forsvinner.)

Litt mer info

http://www.kanebo-international.com/news/f_38c.html

Catzy

Jeg skal prøve den mascaraen neste gang, men lineren tror jeg at jeg står over. Jeg har flytende linere fra YSL og Kanebo (den vanlige, i tusjform), og de sitter evig nok for mitt bruk. Jeg er redd det skal bli like mye gnikking som med den normale 38C-mascaraen.

Men fisken mente sannsynligvis kajal, dvs i blyantform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...